Kelkkareitit

Anonyymi-ap

Hei! Tosiko on että Hyrynsalmella kelkkareittejä ei nyt lanailla? Tänne tulee lomalaisia kaukaa etelästä kelkkailemaan ja reittimme ovat aivan ala-arvoisessa kunnossa. Itselläkin jäänyt nyt enimmät kelkkailut sen vuoksi pois. Suorastaan vaarallisia ajaa paikoittain niin pahaa möykkyä. Tuskin tulevat Ukkohallaan kelkkareissulle uudestaan…

30

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman huomannut. Kelkkailut jääny nyt kelkkailematta. Ihan perseestä. Kyllä väärässä paikassa kunta säästää vai mistäköhän kiikastaa..

    • Anonyymi

      Jyrkkä ei maahanmuutolle!

    • Anonyymi

      Olisikko aihetta perustaa lanaus rinki?

      • Anonyymi

        Jos saisi tuon huumeringin lannoomaan.


    • Anonyymi

      Hupikalekkailu tulisi kieltää kokonaan. Samoin viinanjuonti. Yhdessä tehtynähän ne ovatkin kiellettyjä mutta ei erikseen, outoa.

      • Anonyymi

        Voihan sitä huvikseen ajella Ukkohallasta S-Marketille ja hakea vaikka sapuskaa ja janojuomaa. Pullot on hyvä pakata huolella, etteivät ne särjy patikossa paluumatkalla.


    • Anonyymi

      Oliko Ukkohallassa ladut kunnossa viikonloppuna?

    • Anonyymi

      On totta! Hyrynsalmelle tuli uusi mies vastaamaan näistä asioista. Loppui latujen ajaminen ja kelkkareittien lanaaminen.

      Antakaa palautetta suoraan kuntaan asiasta. Se palaute ei mene muuten perille. Itse olen myös soittanut asiasta kuntaa.

      • Anonyymi

        Vittu että me naurettiin sun soitolle kunnanvirastolla, aikuinen mies oikein itki ku kelkka oli rikki mennyt reitillä, ei se kunnan vika ole jos ajelet 30€ arvoisella vinhalla jonka jo ukkisi oli järveen upottanut ettei siitä enää harmii olisi ja sinä onneton nostit sen ja veit kelkkareitille luullen saavasi siitä korvauksii, nyt polonen joudut maksamaan hinauskulut sen romun siirrosta. Ps. Kelkassa pitää olla moottori ja telat jotta ees joku uskoisi että se on sinne ajamalla viety, käy myy ne matikat mitkä naapurin einon talvirysästä varastit mulukku.


      • Anonyymi

        Aivan oikein että vähiä euroja tuhlata kelkkareiteille. Pääsevät kulkemaan ilman lanaustakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu että me naurettiin sun soitolle kunnanvirastolla, aikuinen mies oikein itki ku kelkka oli rikki mennyt reitillä, ei se kunnan vika ole jos ajelet 30€ arvoisella vinhalla jonka jo ukkisi oli järveen upottanut ettei siitä enää harmii olisi ja sinä onneton nostit sen ja veit kelkkareitille luullen saavasi siitä korvauksii, nyt polonen joudut maksamaan hinauskulut sen romun siirrosta. Ps. Kelkassa pitää olla moottori ja telat jotta ees joku uskoisi että se on sinne ajamalla viety, käy myy ne matikat mitkä naapurin einon talvirysästä varastit mulukku.

        Eipä Taija olla kunnan työntekijän vastaus tuo. Ne osaa sentään puhua asiallisesti.


    • Anonyymi

      Mitä niillä lainatuilla kelkkareiteillä tekee kun kuitenni ajetaan umpihangessa mieluummin

    • Anonyymi

      Kohan ette minun taimikoita pole pilalle, muistakaa jotta kelkkailu vaatii maanomistajan luvan. Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin!

      • Anonyymi

        Kaikillako siellä Hyrynsalmella on vain taimikoita. Eikö kellään kunnon humisevaa metsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikillako siellä Hyrynsalmella on vain taimikoita. Eikö kellään kunnon humisevaa metsää.

        Tyynellä kelillä,mikään humise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikillako siellä Hyrynsalmella on vain taimikoita. Eikö kellään kunnon humisevaa metsää.

        Minulla humisee metsät pankkitilillä ja Nokian osakkeissa.


    • Anonyymi

      Hyrynsalmen puolella oli ainaki ladut hyvässä kunnossa viikonloppuna, miten lie ollu Ukkohallan osuudella/vastuualueella, niillähän on oma kone ja vastuut, ei kuulu kunnan koneelle eikä miehelle.

    • Anonyymi

      Onneksi myös luvallinen paikka umpihankikelkkailuun ei ole tarkoitus kenenkään metsiä pilata

      • Anonyymi

        Satoja vuosia kelkkailtu eikä oo metät kärsineet, piipertäjien bvouhkaa.


    • Anonyymi

      Ajellaan justihi missä huvittaa!! T.lietekylä

      • Anonyymi

        Ajele käteesi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajele käteesi !

        Tule vaan tänne näyttämään miten ajellaan. Saattaa olla että kätes ovat sen jälkeen käyttökelevottomat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule vaan tänne näyttämään miten ajellaan. Saattaa olla että kätes ovat sen jälkeen käyttökelevottomat !

        Älä rupee mulle kukkakeppi pullistelemaan, sulle ei oo kuin hopeeta tarjolla, ilmoita vaan missä ja milloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rupee mulle kukkakeppi pullistelemaan, sulle ei oo kuin hopeeta tarjolla, ilmoita vaan missä ja milloin.

        Tuu tuohon majalle. Varaa lanssikyyti valamiiksi.


    • Anonyymi

      Vae ei lanailla! Louhenvaaran paikkeilla roikkui ukko rähmällään kelkan perässä köyden varassa ja kuski vain pisti kaasua lisää...

      • Anonyymi

        Kunta määrännyt työttömiä vökäleitä toimittamaan lanan virkaa. 👍


    • Anonyymi

      pakollinen varuste kekkoihin, perässä vetettävä lana. Homaa hoituu ihan itsestään. Muskeleihin puskulevy!

    • Anonyymi

      Kelkkareitit on todella hyvässä kunnossa.

    • Anonyymi

      Minä myin kelkan pois, koska eihän ikämies voi hirviässä patikossa pomppia, johan siinä menee nikamat lyttyyn.

    • Anonyymi

      Eihän aina voi kaikkia miellyttää. Toiset tykkää ajella möykyissä ja toiset tasasella

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe