Naapurini.

Anonyymi-ap

Asumme lähekkäin, taajamassa. Pienessä kylässä.
Miksi sinä koet elämäni kiinnostavaksi?
Ostin aikanaan taloni, innoissani tontista jolla voisin olla. Nauttia ulkona. Puuhastella tai vaan olla. Todellisuus iski. Sinä kyttäät joka liikettä pihallamme. miksi?
Kuvitteletko täällä tapahtuvan suuria rikoksia? Hirveyksiä sinua kohtaan?
Suomen kaunein kunta. Sinä teet vaikeaksi sen, että nauttisin siitä. Miksi?

12

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymärrätkö,
      että kyyläämällä( miksi kamerat melile päin eikä tielle?)
      mitä lähialueella ja minun pihallani tapahtuu, teet itsestäsi erittäin epämiellyttävän ihmisen. Sellaisen jota kukaan ei haluaisi naapurikseen. Ajatus siitä että yhdessä sovussa olemme ja elämme, rapistuu vääjäämättä jopa minulta.

    • Anonyymi

      Joku voi kytätä ym mikäli olette päässy liian helpolla mikä hiertää kyttääjää.

    • Anonyymi

      Olen kovasti pahoillani, en osannut aavistakaan että olen Sinua häirinnyt. Mutta olet niin kovin mielenkiintoinen ihminen, ja haluaisin tutustua Sinuun paremmin, en vain oikein tiedä miten.

    • Anonyymi

      Hei selvittäppä vaikka poliisien kanssa hänelle, että niitä valvontakameroita ei lain mukaan saa laittaa sojottamaan ihan mihin tai kehen tahansa.

    • Anonyymi

      Säälittävä vedätys tämä aloitus...

    • Anonyymi

      Oletko harkinnut, että rakennat näkösuojaa?

      Jos rajanaapurillesi sopii, että rakennat aidan, tuskin hän silloin sinua mielellään katselee, vaan mieluummin katselisi merenrantaa, taivasta, puita?

      Paljon mieluummin ihmiset katselevat kasveja vaikkapa.

      Yhtäkään taloa, asuntoa, tai loma-asuntoa ei ole koskaan ihmisten kuvilla myyty, tai vuokrattu, vaan autioilla kaduilla ja tyhjien tai kauniisti sisustettujen asuntojen kuvilla.

      Taidat muutenkin asua haja-asutusalueella, jos käytät pihaasi ja vain yksi naapuri.

      Yleensä uudehkojen alueiden pihat ovat autioita, koska kukaan ei halua toisten ikkunoiden edessä oleskella.

      Sinä olet poikkeus.

    • Anonyymi

      Omakotialueilla ei ole yksityisyyttä tai näkösuojaa, toisin kuin kerrostaloissa on yksityisyys.

    • Anonyymi

      Jos kamerat on teille päin, eikä tielle, soita poliisi. Ei toisten pihaan saa kameroita laittaa.

    • Anonyymi

      Ei taida tuollaiset itse pystyä olemaan pihallaan luontevasti, sitten kostatuttaa sekin.

    • Anonyymi

      Nyt on näkösuoja rakennettu.
      Joku aiempi kommentti oli että tämä olisi vedätystä.
      ei ole.
      mutta aika kädetön sitä on jos toinen haluaa katsoa ja hallita.
      En tiedä miksi, en pääse toisen pään sisälle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3158
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      100
      939
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      794
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      88
      662
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe