Naapurini.

Anonyymi-ap

Asumme lähekkäin, taajamassa. Pienessä kylässä.
Miksi sinä koet elämäni kiinnostavaksi?
Ostin aikanaan taloni, innoissani tontista jolla voisin olla. Nauttia ulkona. Puuhastella tai vaan olla. Todellisuus iski. Sinä kyttäät joka liikettä pihallamme. miksi?
Kuvitteletko täällä tapahtuvan suuria rikoksia? Hirveyksiä sinua kohtaan?
Suomen kaunein kunta. Sinä teet vaikeaksi sen, että nauttisin siitä. Miksi?

12

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymärrätkö,
      että kyyläämällä( miksi kamerat melile päin eikä tielle?)
      mitä lähialueella ja minun pihallani tapahtuu, teet itsestäsi erittäin epämiellyttävän ihmisen. Sellaisen jota kukaan ei haluaisi naapurikseen. Ajatus siitä että yhdessä sovussa olemme ja elämme, rapistuu vääjäämättä jopa minulta.

    • Anonyymi

      Joku voi kytätä ym mikäli olette päässy liian helpolla mikä hiertää kyttääjää.

    • Anonyymi

      Olen kovasti pahoillani, en osannut aavistakaan että olen Sinua häirinnyt. Mutta olet niin kovin mielenkiintoinen ihminen, ja haluaisin tutustua Sinuun paremmin, en vain oikein tiedä miten.

    • Anonyymi

      Hei selvittäppä vaikka poliisien kanssa hänelle, että niitä valvontakameroita ei lain mukaan saa laittaa sojottamaan ihan mihin tai kehen tahansa.

    • Anonyymi

      Säälittävä vedätys tämä aloitus...

    • Anonyymi

      Oletko harkinnut, että rakennat näkösuojaa?

      Jos rajanaapurillesi sopii, että rakennat aidan, tuskin hän silloin sinua mielellään katselee, vaan mieluummin katselisi merenrantaa, taivasta, puita?

      Paljon mieluummin ihmiset katselevat kasveja vaikkapa.

      Yhtäkään taloa, asuntoa, tai loma-asuntoa ei ole koskaan ihmisten kuvilla myyty, tai vuokrattu, vaan autioilla kaduilla ja tyhjien tai kauniisti sisustettujen asuntojen kuvilla.

      Taidat muutenkin asua haja-asutusalueella, jos käytät pihaasi ja vain yksi naapuri.

      Yleensä uudehkojen alueiden pihat ovat autioita, koska kukaan ei halua toisten ikkunoiden edessä oleskella.

      Sinä olet poikkeus.

    • Anonyymi

      Omakotialueilla ei ole yksityisyyttä tai näkösuojaa, toisin kuin kerrostaloissa on yksityisyys.

    • Anonyymi

      Jos kamerat on teille päin, eikä tielle, soita poliisi. Ei toisten pihaan saa kameroita laittaa.

    • Anonyymi

      Ei taida tuollaiset itse pystyä olemaan pihallaan luontevasti, sitten kostatuttaa sekin.

    • Anonyymi

      Nyt on näkösuoja rakennettu.
      Joku aiempi kommentti oli että tämä olisi vedätystä.
      ei ole.
      mutta aika kädetön sitä on jos toinen haluaa katsoa ja hallita.
      En tiedä miksi, en pääse toisen pään sisälle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe