https://youtu.be/NoPiPGUznO0
No nythän jysähti metalliversiona.
Pidot senkun paranee
Cha cha cha metalli
13
308
Vastaukset
"Den här videon kan vara olämplig för vissa användare", lukee minulla mustalla taustalla ja pitäisi kirjautua sisään ja vahvistaa ikänsä.
No ei kiitos! Pidä pitosi.Tell
Ehkä vanhampaa leidiä alkaa huimaamaan moinen meno.
Minulle sopii hienosti.
Mahtavaa menoa ja meininkiä.2lesken kirjoitti:
Tell
Ehkä vanhampaa leidiä alkaa huimaamaan moinen meno.
Minulle sopii hienosti.
Mahtavaa menoa ja meininkiä.Jotain possujunapornoa?
Makunsa kullakin.2lesken kirjoitti:
Tell
Ehkä vanhampaa leidiä alkaa huimaamaan moinen meno.
Minulle sopii hienosti.
Mahtavaa menoa ja meininkiä.Onhan tätä "mahtavaa menoa ja meininkiä" muillakin mailla.
https://www.youtube.com/watch?v=MNQAhxwY0XYTellukka kirjoitti:
Onhan tätä "mahtavaa menoa ja meininkiä" muillakin mailla.
https://www.youtube.com/watch?v=MNQAhxwY0XYhttps://youtu.be/xdMP4bq_qss
Tässä biisissä on ollut hiukset nostattavaa jyrinää.
Ketoon beibi ketoon. Ou jees- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
https://youtu.be/xdMP4bq_qss
Tässä biisissä on ollut hiukset nostattavaa jyrinää.
Ketoon beibi ketoon. Ou jeesKuulostipa alku oudolta ilman rumpuja. Miksei basso paikannut?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17766198C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jestas sentään, että tuo iän vahvistus kävi nauruhermoon. Hyrinää ...
- Anonyymi
Onko tämä nyt jotain natsi musiikkia,,,en tykkää yhtään .
- Anonyymi
Älykkäät ihmiset kuuntelevat jatsia, klassista, ja kone -musiikkia.
- Anonyymi
ja demari- progea
Nyt se on sitten varmistettu, että Ruotsia menee edustamaan Loreen.
Heti, kun se varmistui, niin alkoi kasvamaan entisestään Ruotsin mahdollisuudet voittaa koko kisa. Aikaisemmin 32% uskoi siihen. Nyt hetkessä on noussut 38%:iin.
Samaan aikaan Suomen suosio on laskenut oltuaan välillä jo 16%, mutta nyt vain 13%.
Saattaa olla niinkin, että Käärijän kappaleeseen on alettu jo kyllästyä. Ensihurma alkanut laantua.- Anonyymi
Kurttunne ovat jo kuivaneet🥸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437