Onko kokemuksia Niilin risteilystä (1vko)? Mikä on lämpötila tammikuussa Egyptissä?
Niilin risteily
3
793
Vastaukset
- Sandra.s
MUTTA varatkaa vatsaa rauhoittavia lääkkeitä mukaan.Saa ilman reseptiä apteekista,jos en väärin muista yksi on Imodium.Syökää mieluummin keitettyä/paistettua ruokaa ja jos otatte juomaksi vettä niin pyytäkää uusi pullo jos tarjoilija tuo avatun,jahas mitähän muuta tähän peloittelis...:) Ei vainkaan siellä saa tod.helposti vatsataudin ja reissu pilalla.
- saat selville
kun käyt jonkun matkatoimiston sivuilla.Sieltä katsot keskiarvolämpötilat.
- johanna
Mielipiteitä on tietenkin monia, mutta minä en menisi häämatkalle Niilin risteilylle. Matka on todella ihana, mutta turistit ovat koko ajan yhdessä; retkillä, jokaisessa ruokailussa, illan vietoissa, aurinkokannella, baarissa drinkillä ym. Olin risteilyllä viime vuonna ja matka oli unohtumaton, mutta miettikään nyt vielä jos häämatkalle lähdette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741