Miksi kukaan ei puhu enää KEPUSTA?

Anonyymi-ap

On se ikävää kun ei Kepua enää kukaan äänestä ja Lintilä hoitaa ministerin hommia kännissä!

12

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Juodaanko Kepu puolueessa paljon Kepua? Kohta joutaa suurin osa kepuleista ryyppäämään enemmän kun lentävät ulos eduskunnasta ja sehän on hyvä hyvä asia!

• Anonyymi

Onneksi kepu ei saa kansanedustajaa enää Kainuusta. On niin surkeaa ollut tuo touhu

• Anonyymi

Marinista ei vitsailla. Lintilän ajojahti on selkeä kosto tekstarista.

• Anonyymi

Nyt epäillään että kepulaiset Vaasan vaalipiiristä puukottavat Lintilää selkään, jotta pärjäisivät itse paremmin.
        Tyypillistä kepulointia....

• Anonyymi

Ihmettelen tätä Lintilä-kohua. Vv. 2011-2015 olin eduskunnan valtiovarainvaliokunnan vpj. ja Juha Lintilä oli ko. valiokunnan jäsen. Valiokunta kokoontui jopa useamman kerran viikossa enkä koskaan huomannut, että Juha Lintilä olisi ollut "maistissaan" kokouksissa tai muuallakaan eduskunnassa. Hän oli aina kokouksissa asiallinen ja käyttäytyi niin kuin kansanedustajalle kuuluukin, "vakaasti ja arvokkaasti" eli siten kuin Suomen perustuslaki säätää.
      Pentti Kettunen ex-kansanedustaja ps. Kajaani

• Anonyymi

Voi se silti olla ollut kännissä.

• Anonyymi

Kepu menettää joka vaalipiirissä yhden edustajan... Myös Helsingissä. 😇

• Anonyymi

Hupiukko Kärnä tipahtaa siinä missä Kuhmon kettupoikakin ja se on mahtavaa

• Anonyymi

Puhutaan KEPUsta! Kepu saa korkeimmillaan 9% kannatuksen eduskuntavaaleissa ja tämän jälkeen kannatus romahtaa entisestään sinne jonnekin VKK tasolle ja sekös kepu juntteja vituttaa. Kepuli juntit joutuu etsimään itselleen ihan oikeita TÖITÄ ja se on oikein. Kyllä se vaan lämmittää minun ja sinunkin mieltä kun kepulien puliveivaus loppuu eikä sitä enää kaipaa kukaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5467
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5188
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2861
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2039
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1897
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe