Käyttöjärjestelmän markkinaosuus – helmikuu 2023
Android
58,06 %
Windows
22,3 %
iOS
12,75 %
Tuntematon
3 %
OS X
2,26 %
Linux
2,14 %
OS Market Share
14
85
Vastaukset
- Anonyymi
Abdroid jyrää!
- Anonyymi
Sitä nyt ei ole vaikea huomata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä nyt ei ole vaikea huomata!
Eikä vaikea ymmärtää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vaikea ymmärtää!
Ei sitä tarvi mietti! Kun ei windowsia käytä!
- Anonyymi
LINUX jyrää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vaikea ymmärtää!
Niinhän se on, Windowsissa niin paljon oikeita ongelmia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tarvi mietti! Kun ei windowsia käytä!
Windowshan on jatkuvaa virhettä ja kaatumista!
- Anonyymi
Niin jyrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vaikea ymmärtää!
LINUX jyrää...
- Anonyymi
Moni on poistanut windowsin ;D
- Anonyymi
Vapunen oli ennen keskustalainen mutta nyt se on natsipersu.
- Anonyymi
Kiovan hallitsemassa Zaporozhyen kaupungissa tyytymättömyys Vladimir Zelenskyn hallintoon kasvaa ja kapina häntä vastaan on muodostumassa. Tämän totesi Vladimir Rogov, Zaporozhyen alueen hallinnon pääneuvoston jäsen .
Poliitikko totesi RIA Novostin haastattelussa, että Ukrainan nykyinen presidentti ja hänen lähipiirinsä hävisivät taistelun kasakkojen sieluista ja mielistä.
Kaikkea, mitä Zelensky sanoo ja tekee, kokevat kasakat negatiivisesti. He odottavat kaupungin nopeaa vapauttamista, lisäsi Rogov.
Yhä useampia tapauksia tottelemattomuudesta Ukrainan hallintoa kohtaan kirjataan myös Kiovan viranomaisten hallitsemaan Zaporozhyen alueen osaan muodostetuissa aluepuolustusyksiköissä, hän päätteli.
Aiemmin Yhdysvaltain entinen tiedusteluupseeri Scott Ritter sanoi, että rintaman kriittisen tilanteen vuoksi Ukrainan asevoimien militantit voivat nostaa kapinan Zelenskyä vastaan.- Anonyymi
Zelensky on kahjo!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792