Jos yksityinen elinkeinoharjoittaja Y-tunnuksen kera rekisteröi itselleen .fi -päätteisen verkkotunnuksen niin kotiosoitteet tulevat julkisiksi WHOIS-tietokantaan ja useaan muuhun internetin rekisteriin. Yksityisyrittäjän kannattaakin rekisteröidä verkkotunnuksensa "yksityishenkilönä" eli ilman Y-tunnusta sillä silloin verkkotunnuksen omistajan tiedot kotiosoitteineen eivät tule julkisiksi ja leviä ympäri internetin tietokantoja.
Moni toiminimen itselleen rekisteröinyt tekee siinä mokan että yritystä perustaessa salaa osoitetietonsa kaupparekisteristä mutta vahingossa tulee julkaisemaan ne verkkotunnusrekisterissä.
Yrittäjän kannattaa rekisteröidä verkkotunnus yksityishenkilönä
Anonyymi-ap
5
352
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuosta voisi olla haittaa??????????????????
- Anonyymi
Hyvä huomio, olet oikeassa.
- Anonyymi
Tämä on S24:sen helmiä, kannattaa tehdä kuten avaaja kertoo, vaikka ei itse asiaa YMMÄRTÄISIKÄÄN.
- Anonyymi
Onhan kaikki varmasti lukeneet tämän asiapitoisen ketjun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835