Miks ei toimi

Anonyymi-ap

Minulla Telian netti,ja läppäri käytössä ja pieni Huawei Tabletti joka on toiminut wifin kautta hyvin.Eilen sammutin hetkeksi reitittimen,kun illalla yritin laittaa tabeltin päälle ei muka saa yhteyttä wifin kautta vaikka SSID oikein ,kokeilin monta kertaa,Miksi ei nyt saa yhteyttä,olen ymmällä. Läppäri toimii kun piuhoilla kiinni reititin

12

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäs jos resetoit sen Huawei-tabletin, sillä on nyt väärää tietoa reitittimestä muistissaan.

      • Anonyymi

        Kyllä android muistaa wifin ja netin!
        Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti

        Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä android muistaa wifin ja netin!
        Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti

        Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.

        Toinen on asetukset, verkot wifi...


      • Anonyymi

        Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!

        Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä android muistaa wifin ja netin!
        Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti

        Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.

        Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.

        Eihän se ole reserointia, vaan uudelleen käynistämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä

        Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
        Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.

        Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
        Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.

        Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin!

        Nyt toimii,hieno juttu.


    • Anonyymi

      Mullakin oli Telia netti, ei oo enää kun vaihdoin alkuvuodesta pois.
      Joakus se vaati useamman käynnistyksen toimiakseen aamulla.

      • Anonyymi

        Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
        Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.

        Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
        Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.

        Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin,

        Ei mullakaan ole Telian kanssa ollut ongelmia sen jälkeen kun sen irtisanoin.
        Nykyisen tukiasema on paremmassa paikassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe