Minulla Telian netti,ja läppäri käytössä ja pieni Huawei Tabletti joka on toiminut wifin kautta hyvin.Eilen sammutin hetkeksi reitittimen,kun illalla yritin laittaa tabeltin päälle ei muka saa yhteyttä wifin kautta vaikka SSID oikein ,kokeilin monta kertaa,Miksi ei nyt saa yhteyttä,olen ymmällä. Läppäri toimii kun piuhoilla kiinni reititin
Miks ei toimi
12
329
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos resetoit sen Huawei-tabletin, sillä on nyt väärää tietoa reitittimestä muistissaan.
- Anonyymi
Kyllä android muistaa wifin ja netin!
Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti
Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti
Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.Toinen on asetukset, verkot wifi...
- Anonyymi
Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!
Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.
Eihän se ole reserointia, vaan uudelleen käynistämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä
Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.
Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.
Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin!Nyt toimii,hieno juttu.
- Anonyymi
Mullakin oli Telia netti, ei oo enää kun vaihdoin alkuvuodesta pois.
Joakus se vaati useamman käynnistyksen toimiakseen aamulla.- Anonyymi
Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.
Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.
Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin,Ei mullakaan ole Telian kanssa ollut ongelmia sen jälkeen kun sen irtisanoin.
Nykyisen tukiasema on paremmassa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810