Miks ei toimi

Anonyymi-ap

Minulla Telian netti,ja läppäri käytössä ja pieni Huawei Tabletti joka on toiminut wifin kautta hyvin.Eilen sammutin hetkeksi reitittimen,kun illalla yritin laittaa tabeltin päälle ei muka saa yhteyttä wifin kautta vaikka SSID oikein ,kokeilin monta kertaa,Miksi ei nyt saa yhteyttä,olen ymmällä. Läppäri toimii kun piuhoilla kiinni reititin

12

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs jos resetoit sen Huawei-tabletin, sillä on nyt väärää tietoa reitittimestä muistissaan.

• Anonyymi

Kyllä android muistaa wifin ja netin!
        Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti

Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos se on ilman nettiä! Eli kun reitittimen käynistää, siltä menee tovi löytää netti

Sitten vaan tabletissa vetää oikeelta ylhäältä alas, ja täppää wifi merkkiä ensin pois ja sitten päälle. Jos ei ole mennyt syötää uudestaan verkon avainta! se on heti verkossa.

Toinen on asetukset, verkot wifi...

• Anonyymi

Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä resetoida, taas joku idiootti neuvoja!

Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt ala taas nimittelemään, minulla tuo käynnistyy uudestaan kun vähän aikaa painaa sammuta nappia, silloin se päivittää verkontilanteen samalla.

Eihän se ole reserointia, vaan uudelleen käynistämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reititin on aina päällä.eilen kun siivosin piuhakimppua ni suljin sen hetkeksi.senjälkeen ilmoittaa ei löydä yhteyttä

Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
        Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.

Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeekö se tabletti sen verkon? Jos näkee mutta ei liity, valistse "unohda " sille verkolle.
        Sitten valiseen verkko uudestaan ja syötä salasana uudestaan.

Salasana varmaan siellä telian reitittimen alapuolessa. kuin verkon nimikin!

Nyt toimii,hieno juttu.

• Anonyymi

Mullakin oli Telia netti, ei oo enää kun vaihdoin alkuvuodesta pois.
      Joakus se vaati useamman käynnistyksen toimiakseen aamulla.

• Anonyymi

Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
        Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.

Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa? Mulla kanssa Telian netti mutta, oma mötikkä, eikä mitään ongelmia ole ollut.
        Ja siirtonopeus on se mitä on luvattu.

Kylmiltään verkoon liityminen vie mötikältä sen 2-15 min. Lyhyestä katkosta nousee heti nettiin,

Ei mullakaan ole Telian kanssa ollut ongelmia sen jälkeen kun sen irtisanoin.
        Nykyisen tukiasema on paremmassa paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60