Lähipiirissä tapahtuneiden äkillisten menehtymisten ja kaiken lukemani jälkeen uskallan tavata näissä merkeissä valitettavasti vain korona rokottamattomia naisia..
Itse jätin myrkyt ottamatta ja edellytän samaa sinulta. Uskomatonta, että maailma todella meni tällaiseksi ja että tähän on tultu.
Kaiken tämän maailman pahuuden keskellä jos voin antaa lapsia kunnolliselle vastuulliselle ja rehelliselle naiselle, niin se on todella merkityksellistä.. Lapsissa on tulevaisuus..Uusi elämä ja uusi alku. Toivottavasti kykenet huolehtimaan lapsesta ja sinulla on toimeentuloa riittävästi pärjätä yksin elättäjänä.
Voit kirjoittaa minulle, jos haluat tutustua ja edetä asiassa. Ehkä olet se ketä haluan auttaa.
Saattaisin olla käytettävissä siittäjäksi.
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa käydä luovuttamassa klinikalla ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.
Voit rajata luovutuksen vain rokottamattomiin.
Itse olen rokottamaton.Minä en luovuttele klinikoille mitään.
Lapsia kuuluu tehdä luomumenetelmin.
Kaikesta tässä maailmassa ei tarvitse väenvängällä yrittää tehdä epäluonnollista ja epänormaalia friikkeilyä.
Klinikat = Rahastuslaitoksia.
Uskon ja kunnioitan myöskin luonnonvalintaa. Tarkoittaa sitä, että luonnotonta lisääntymistä klinikoilla keinottelemalla ei tulisi kenenkään harjoittaa. Se johtaa vain geeniperimän rapistumiseen populaatiossa kun lisäännytään lääkkeiden ja hoitojen avulla. Luonto on tarkoittanut, että vain aidosti lisääntymiskykyiset yksilöt lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657