Kaupassa, liikennevälineessä, torilla, kirjastossa, uimahallissa, kuntosalilla, kampaajalla, odotushuoneessa jne.
Oletko joskus päätynyt treffeille jostain arkisesta kohtaamisesta?
15
156
Vastaukset
- Anonyymi
Monestikin, laskelmieni mukaan 17 kertaa. Osa ulkomailla. Kaikista ei tullut mitään, joistain lyhyitä juttuja, joistakin parisuhteita. Viime kerrasta on melkein nelisen vuotta. Enpä enää treffejä tarvitsekaan, mutta piti vastata kysymykseen😉
- Anonyymi
Kuusi kertaa, viimeinen oli vuonna 2015 tai 2016. Vaikea muistaa enää tarkkaan. Mulla suhteet alkaa aina noin. Nettideiteistä ei ole ikinä alkanut mitään.
- Anonyymi
On niitä ollut enemmän kuin kuusi. Laskin vain suhteeseen johtaneet. Nyt tulee mieleen monia muitakin tilanteita, joista ei tullut mitään tai jäi kaveriksi. Noita kohtaamisia tapahtui ennen aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä ollut enemmän kuin kuusi. Laskin vain suhteeseen johtaneet. Nyt tulee mieleen monia muitakin tilanteita, joista ei tullut mitään tai jäi kaveriksi. Noita kohtaamisia tapahtui ennen aikaan.
Joo mikä luetaan treffeiksi, laskin kaikki tyyppiä lähdetkö kahville, lasilliselle. Ei välttämättä mainita treffejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mikä luetaan treffeiksi, laskin kaikki tyyppiä lähdetkö kahville, lasilliselle. Ei välttämättä mainita treffejä.
Jos kaikki ilman varsinaista treffikutsua lasketaan, niin on niitä sitten ollut varmaan 10-15. Selvät kaverikutsut pois lukien. Aika helposti ennen ehdotettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki ilman varsinaista treffikutsua lasketaan, niin on niitä sitten ollut varmaan 10-15. Selvät kaverikutsut pois lukien. Aika helposti ennen ehdotettiin.
Joo niin ehdotettiin. Joku saattoi ihan spontaanisti kysyä lasilliselle, mäkin tein sitä. UFFillakin kerran tuli kysyttyä, olihan niitä vaikka mitä paikkoja. Tota ei taida tapahtua nykypäivänä juurikaan ja korona teki loppusilauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin ehdotettiin. Joku saattoi ihan spontaanisti kysyä lasilliselle, mäkin tein sitä. UFFillakin kerran tuli kysyttyä, olihan niitä vaikka mitä paikkoja. Tota ei taida tapahtua nykypäivänä juurikaan ja korona teki loppusilauksen.
Musta noi on parhaita, kun ei etukäteen lyödä lukkoon mitään odotuksia. Annetaan tilanteen viedä omalla painollaan minne vie. Sellaista helppoutta mitä kaipaa nykyään.
- Anonyymi
En. Naiset ei osaa kuin tuijottaa ja odottaa toisen aloitetta. Aka prinsessasyndrooma.
- Anonyymi
Oletko itse pyytänyt treffeille ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse pyytänyt treffeille ketään?
Olen mutta en kadulla tai kaupassa. Deittiäpit sopii paremmin. Haluan sitä paitsi lesboseuraa en ketään "ehkäjooentiedävoiskokeillatyyppiä" tai häiritä heteronaisia millään tasolla.
- Anonyymi
En missään muualla ole tutustunut ja päätynyt treffeille kuin netissä. Tai no ulkomailla baarissa, mutta ei koskaan missään kaupassa tms
- Anonyymi
Kuntosalilta parikin kertaa.
- Anonyymi
Ja baarista kans..
- Anonyymi
Olen päätynyt monta kertaa. Menee varmaan kymmenen paremmalle puolelle. Viimeiset kukkakaupasta ja lähijunasta, toisesta tuli suhde ja toisesta jotain muuta. Pandemia vähensi porukan kontaktin ottoa ikävästi. Itselläni ei ole enää parin hakuakaan tosin.
Lähtekää rohkeasti juttelemaan, koskaan ei tiedä mitä siitä syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086