Ennen kuin muuttuu normaaliksi hakukonesivuksi, se välähtää tai on nyt alkanut välähtämään mustaksi sivuksi ensin ja muutaman sekunnin kymmenyksen jälkeen muuttuu normaaliksi?
Tätä välähdystähän ei ollut ennen.
Miksi starpage menee ensin mustaksi?
10
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas sulla paha ongelma.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17767293V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
startpage vai starpage
Eli onko avauksessa kirjoitusvirhe vai ei.- Anonyymi
Kirjoitusvirhe. Jos vaikka hakee jolain muulla hakukoneella tuon sivun eli startpagen ja sieltä käsin menee sinne, se välähtää silloinkin ja pidempään. Itse asiassa tulee täysin musta sivu ensin ja sitten vasta se varsinainen hakukonesivu. Minun mielestäni näin ei aina ole ollut. Epäilyttävää.
- Anonyymi
Otin tuon Startpagen käyttöön FF:ssä ja käyttäytyy kuten toisetkin hakukoneet ilman mitään mustumisia.
Taitaa ongelma olla Windowsin selaimessa. - Anonyymi
En tiedä mikä ongelma sinulla on mutta ainakin se että haluat hakukonetta joka ei mitään löydä!
- Anonyymi
Käytä sinä vaan Pingpongia äläkä mussuta.
- Anonyymi
Kyllä asiassa on jotain perää, Google on hakukoneiden kiistaton kunkku, hain kokeeksi kummallakin "terva" sanaa:
Google: Noin 928 000 tulosta.
StartPage: Noin 160 tulosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä asiassa on jotain perää, Google on hakukoneiden kiistaton kunkku, hain kokeeksi kummallakin "terva" sanaa:
Google: Noin 928 000 tulosta.
StartPage: Noin 160 tulosta.Startpage saa kuitenkin hakutuloksensa Googlelta.
Se ei tallenna käyttäjältä mitään tietoja niinkuin Google tekee.
Laumasielut saavat tietysti tehdä mitä lystäävät Googlellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Startpage saa kuitenkin hakutuloksensa Googlelta.
Se ei tallenna käyttäjältä mitään tietoja niinkuin Google tekee.
Laumasielut saavat tietysti tehdä mitä lystäävät Googlellaan.Unta näet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628