Outo Bablaaja.

Ajattele ensin, bablaa vasta sitten on vaikea ohje noudatettavaksi sbugelle.

Sain lukea seuraavan:
Jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, joka lupautuu suorittamaan itse teon.
2010

Aikamoinen on tämä vaimoni edustama kansa.

11

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sensukan ryyppäämisessä pieni tauko menossa? Sinulla ei ole vaimoa.

      Ei poikkea Suomesta millään tavalla tuo naisten pyynnöstä kostaminen.
      Tindereissä ja meseissä kun katkera impi oolannin valittaa kohtaloaan huonosta miehestään, niin jo on kohta useita uljaita ritareita valmiina todistamaan miehisyytensä ja suorittamaan velvollisuutensa heikompaa sukupuolta kohtaan.
      Palkaksi luvataan impi ja puoli valtakuntaa. Se on ihan sama onko immen tarina totta vai ei, se ei vähennä ritarin uljautta.
      Vasta oli kaksi tapausta käräjillä. Toisessa vaimo oli somessa uunottanut Heinolasta herrasmiehen ampumaan hyvän ja tavallisen perheenisän, ihan vaan siksi että oli kyllästynyt ja halusi vapautta ja vakuutusrahat. Ketuiksi menin kun salarakas ampui kolmasti ohi hirvikiväärillä ja vaimo sekä salarakas saivat 8 vuoden tuomiot.
      Toinen oli perinteinen puukotus ja se onnistui, mutta siitäkin jäi kiinni yllyttäjä ja tekijä. Suunniteltu teko on aina murha ja siitä seuraa aina elinkautinen.

      Kun aloitin seurustelemaan aikoinaan, appiukko oli väkivaltainen ja hullu alkoholisti. Yritti polttaa anopin bensalla mutta anoppi pääsi karkuun. Äiti ja tyttäret pelkäsi niin paljon tätä appiukkoa etteivät uskaltaneet poliisille edes asiasta kertoa. Varovasti vihjailivat josko minä voisin järjestää appiukolle onnettomuuden. Tilanne raukesi sittemmin, ukko rauhoittui ja ovat yhdessä edelleen. Ei se järki aina pakota päässä sen enempää Suomessa kuin Thaimaassa.

      • Jep jep tarinoita riittää, mutta kun jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, niin onhan se aikamoinen tuttavapiiri jokaisella thaimaalaisella.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jep jep tarinoita riittää, mutta kun jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, niin onhan se aikamoinen tuttavapiiri jokaisella thaimaalaisella.

        Sensukka takertuu aina sanoihin, numeroihin ja sanontoihin kummallisen kirjaimellisesti ja sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää symboliikkaa sekä sanontoja, että kokonaisuuksia.
        Jos sanon että kaikki turkulaiset ovat idiootteja, niin en tarkoita sitä kirjaimellisesti, koska en voi tietää sitä koska en tunne heitä kaikkia ja idiotismin raja on hyvin epäselvä ja mielipideasia. Jos Kymppi sanoo että jokainen tuntee jonkun, niin jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun ja näin se löytyy sitten se joku. On tieteellisesti tutkittu, että kaikkein kilteimmästäkin väkivallan vastustajasta saadaan oikeissa olosuhteissa kuoriutumaan ulos sadistinen murhaaja.
        Esimerkkinä tilanne jossa äiti suojelee poikasiaan. Ei ole sellaista eläinlajia joka ei lähtökohtaisesti suojelisi kaikin tarvittavin keinoin lapsiaan. Ihminen ei tee poikkeusta.
        https://www.youtube.com/watch?v=3-NRKLGu7qk
        Videolla rotta suojelee poikastaan käärmeeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensukka takertuu aina sanoihin, numeroihin ja sanontoihin kummallisen kirjaimellisesti ja sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää symboliikkaa sekä sanontoja, että kokonaisuuksia.
        Jos sanon että kaikki turkulaiset ovat idiootteja, niin en tarkoita sitä kirjaimellisesti, koska en voi tietää sitä koska en tunne heitä kaikkia ja idiotismin raja on hyvin epäselvä ja mielipideasia. Jos Kymppi sanoo että jokainen tuntee jonkun, niin jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun ja näin se löytyy sitten se joku. On tieteellisesti tutkittu, että kaikkein kilteimmästäkin väkivallan vastustajasta saadaan oikeissa olosuhteissa kuoriutumaan ulos sadistinen murhaaja.
        Esimerkkinä tilanne jossa äiti suojelee poikasiaan. Ei ole sellaista eläinlajia joka ei lähtökohtaisesti suojelisi kaikin tarvittavin keinoin lapsiaan. Ihminen ei tee poikkeusta.
        https://www.youtube.com/watch?v=3-NRKLGu7qk
        Videolla rotta suojelee poikastaan käärmeeltä.

        Saatko hyvääkin sunnuntailisää toiminnastasi Tyttö Neitisen 2010 asiamies?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jep jep tarinoita riittää, mutta kun jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, niin onhan se aikamoinen tuttavapiiri jokaisella thaimaalaisella.

        Senssukalla on kyllä ihan asiaakin tässä, pakko myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssukalla on kyllä ihan asiaakin tässä, pakko myöntää.

        En kyllä ymmärtänyt mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärtänyt mitä.

        Sun on hyvä pysyttäytyä ymmärryksesi tasolla, kuten nuudelitestin kommentointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärtänyt mitä.

        Sinähän, varsinainen Kalle Kustaa Korkki olet, jos et ymmätänyt..."Jos Kymppi sanoo että jokainen tuntee jonkun, niin jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun ja näin se löytyy sitten se joku" jne. ja höpön pöpön sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän, varsinainen Kalle Kustaa Korkki olet, jos et ymmätänyt..."Jos Kymppi sanoo että jokainen tuntee jonkun, niin jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun ja näin se löytyy sitten se joku" jne. ja höpön pöpön sanon minä.

        Liian monimutkaista matematiikkaa Kaalipasaselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian monimutkaista matematiikkaa Kaalipasaselle.

        Lerppa Kustaa Korkki
        Nuudeliansa sorkki.
        Ballit meni rikki,
        Lerppa Kustaa itki.
        Pissi kusiseen rakkoon,
        Senssu juoksi pakkoon.
        Pissi alkoi kirvelemaan,
        Senssu juoksi kanalään.
        Kanat rupes kotkottammaa,
        Lerpan munat lotkottammaa.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe