Moi eli oon siis 13v poika ja mietin että onko mun muna liian pieni. Mulla on siis stondiksessa noin 16cm ja levossa ehkä joku 7cm. Ja kun oon suihkussa nähnyt kavereitten munia niin ne on ollut paljon isompia. Joskus oon runkannu kaverin kanssa se sano et sillä oli jo 19cm ja se näytti paljon isommalta kun mun. Ja siis oon 170cm pitkä ja murrosikä on jo alkanut ja mulla on munan ympärillä jo karvaa jos näitä nyt tarvii johonki. Ja mietin kanssa että kasvaako mun muna enää vai pysyykö se tollasena. Nii ja olis kiva tietää et onks mun muna liian pieni, just hyvä, vai liian iso.
Munani koosta
12
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan riittävän isolta ja voihan se vielä tosta vähän kasvaakin.
- Anonyymi
Hyvä on munasi oli se sitten 13-tai mitä vaan!
Mitä väliä kun itse tykkää itsestäsi niin kaikki on helpompaa,,, - Anonyymi
Pappa kyselee.
- Anonyymi
Aloittaja
Siis nyt oli kasvanut tai sitten olen mitannut väärästä kohtaan.. kävin eilen mummoni tykönä ja hän mittasi ja sanoi että on jopa 16,5cm sylki siihen päähän niin laski ja silloin oli 6,3cm halkaisijaltaan 2,2cm joitain outoja näppylöitä siinä oli mutta mummoni puhkoi ja puristeli ne - Anonyymi
ihan liian iso tuon ikäisellä.... ei ehkäpä edes mahdollinen.
tuon ikäisellä on max 13cm. Se menee silleen ikä ja sentit samaa luokkaa max.
ja noin se menee 16 vuotiaaksi asti ja sitte pysähtyy.
usko pois ! - Anonyymi
Kohta 16v ja 11cm kovana joten sulla on ISO kalu
- Anonyymi
Liian pieni on, alimitoitettu mikropippeli eli wili "pippeli" miettinen.
- Anonyymi
Juu kyllä iha sopivan kokone t: 13vee grl
- Anonyymi
Kysy kun käyt seuraavan kerran neuvolassa ,niin täti mittaa ja katsoo taulukosta.
Mä oon saman ikäne ja samat mitat, tai no oon 178cm pitkä mut munan koko ihan sama. Että itse pidät sitä ihan normaalin kokoisena tämän ikäiselle, ehkä vähän normaalia isommaltakin.
- Anonyymi
Kun nukkuu vielä 10v niin sitte munaki on isompi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316