Moi eli oon siis 13v poika ja mietin että onko mun muna liian pieni. Mulla on siis stondiksessa noin 16cm ja levossa ehkä joku 7cm. Ja kun oon suihkussa nähnyt kavereitten munia niin ne on ollut paljon isompia. Joskus oon runkannu kaverin kanssa se sano et sillä oli jo 19cm ja se näytti paljon isommalta kun mun. Ja siis oon 170cm pitkä ja murrosikä on jo alkanut ja mulla on munan ympärillä jo karvaa jos näitä nyt tarvii johonki. Ja mietin kanssa että kasvaako mun muna enää vai pysyykö se tollasena. Nii ja olis kiva tietää et onks mun muna liian pieni, just hyvä, vai liian iso.
Munani koosta
9
465
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan riittävän isolta ja voihan se vielä tosta vähän kasvaakin.
- Anonyymi
Hyvä on munasi oli se sitten 13-tai mitä vaan!
Mitä väliä kun itse tykkää itsestäsi niin kaikki on helpompaa,,, - Anonyymi
Pappa kyselee.
- Anonyymi
Aloittaja
Siis nyt oli kasvanut tai sitten olen mitannut väärästä kohtaan.. kävin eilen mummoni tykönä ja hän mittasi ja sanoi että on jopa 16,5cm sylki siihen päähän niin laski ja silloin oli 6,3cm halkaisijaltaan 2,2cm joitain outoja näppylöitä siinä oli mutta mummoni puhkoi ja puristeli ne - Anonyymi
Mulla on 11cm mitä sä valitat
- Anonyymi
Hyvä mitta! Täydellinen , Laitala kuvan
- Anonyymi
ihan liian iso tuon ikäisellä.... ei ehkäpä edes mahdollinen.
tuon ikäisellä on max 13cm. Se menee silleen ikä ja sentit samaa luokkaa max.
ja noin se menee 16 vuotiaaksi asti ja sitte pysähtyy.
usko pois ! - Anonyymi
Kohta 16v ja 11cm kovana joten sulla on ISO kalu
- Anonyymi
Liian pieni on, alimitoitettu mikropippeli eli wili "pippeli" miettinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560986424ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22196Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2951661- 571131
Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s2791125- 156936
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18891Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9692Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38684