Melkein kaikki Thaimaan lomaheilani on olleet tavallisia naisia, jotka haluaa lomailla länkkärin kanssa ja viettää laatuaikaa. Pattayalla ollessani on pari maksullista vakioseuralaista, joista toinen on kova tyttö bilettämään ja pumppaamaan rahaa. Hän on vähän myös pihistänyt lompakostani seteleitä ja vaihtorahoja on turhaa odotella takaisin ostoksista.
Tein hänelle vastakällin tuossa ennen koronaa.
Laitoin lomalompakkooni käytöstä poistettuja luottokortteja ja yhden käytöstä poistetun business pankkikortin. Toimivan kortin jätin piiloon. Vietettiin yhteisen viisipäiväisen viimeistä iltaa kun annoin hänelle myös käteistä sisältävän lompakon jotta hän käy maksamassa ostokset.
Arvasin ettei hän voinut vastustaa kiusausta. Mentiin ravintolaan ja kurkkasin lompakkoon. Sieltä oli kadonnut kullanvärinen pankkikortti. Tivasin tytöltä korttia että se oli täällä vielä äsken, eikä voi pudota itsestään. Tyttö pyöritteli silmiään ettei tiedä asiasta.
Minä sanoin että no,mulla ei sitten ole enää rahaa, kun juuri se kortti oli ainoa jossa minulla on rahaa. Muutama seteli lompakossani ei riittänyt edes ravintolalaskuun, joten tyttö joutui maksamaan loput.
Totesin että sori minulla ei ole enää varaa sinuun, joudun lainaamaan kavereilta ruokarahat lopulle lomalleni joten nähdään seuraavalla kerralla sitten taas.
Tyttö haki huoneestani vaatekassinsa ja hammasharjansa. Siinä jäi häneltä viiden päivän palkka saamatta, kun jekutin hänet pöllimään pankkikortin, jolla ei kukaan tee mitään. Sitä pankkitiliä ei ollut enää olemassakaan.
Minun matkani jatkui hymyssäsuin muiden tyttöjen kanssa.
Cupidman
Cupidman on talousnero
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Niin pattayarakkaan stooria kuin vain voi, kuinka moni säilyttää vanhoja korttejaan,
- Anonyymi
Vaikka juuri varkaita varten. Mopovuokraajalle voi antaa vanhan passin. Isoissa pyörissä Pattayalla jotkut ei vuokraa ilman että passi jää vuokraajalle.
Hyvä idea aloittajalla. - Anonyymi
Senseillä on kelakortti, Paraisten maakuntakirjastoon kirjastokortti joka toimii sitten taas kun Tintit on palautettu myöhässä ja sakot maksettu. Lisäksi Senseillä on Kovasen taksiseteleitä, joita voi käyttää varattuihin sairaalamatkoihin. Pankkikorttia ei senseillä ole.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17767518a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618