Cupidman on talousnero

Anonyymi-ap

Melkein kaikki Thaimaan lomaheilani on olleet tavallisia naisia, jotka haluaa lomailla länkkärin kanssa ja viettää laatuaikaa. Pattayalla ollessani on pari maksullista vakioseuralaista, joista toinen on kova tyttö bilettämään ja pumppaamaan rahaa. Hän on vähän myös pihistänyt lompakostani seteleitä ja vaihtorahoja on turhaa odotella takaisin ostoksista.
Tein hänelle vastakällin tuossa ennen koronaa.
Laitoin lomalompakkooni käytöstä poistettuja luottokortteja ja yhden käytöstä poistetun business pankkikortin. Toimivan kortin jätin piiloon. Vietettiin yhteisen viisipäiväisen viimeistä iltaa kun annoin hänelle myös käteistä sisältävän lompakon jotta hän käy maksamassa ostokset.
Arvasin ettei hän voinut vastustaa kiusausta. Mentiin ravintolaan ja kurkkasin lompakkoon. Sieltä oli kadonnut kullanvärinen pankkikortti. Tivasin tytöltä korttia että se oli täällä vielä äsken, eikä voi pudota itsestään. Tyttö pyöritteli silmiään ettei tiedä asiasta.

Minä sanoin että no,mulla ei sitten ole enää rahaa, kun juuri se kortti oli ainoa jossa minulla on rahaa. Muutama seteli lompakossani ei riittänyt edes ravintolalaskuun, joten tyttö joutui maksamaan loput.
Totesin että sori minulla ei ole enää varaa sinuun, joudun lainaamaan kavereilta ruokarahat lopulle lomalleni joten nähdään seuraavalla kerralla sitten taas.

Tyttö haki huoneestani vaatekassinsa ja hammasharjansa. Siinä jäi häneltä viiden päivän palkka saamatta, kun jekutin hänet pöllimään pankkikortin, jolla ei kukaan tee mitään. Sitä pankkitiliä ei ollut enää olemassakaan.

Minun matkani jatkui hymyssäsuin muiden tyttöjen kanssa.

Cupidman

4

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin pattayarakkaan stooria kuin vain voi, kuinka moni säilyttää vanhoja korttejaan,

      • Anonyymi

        Vaikka juuri varkaita varten. Mopovuokraajalle voi antaa vanhan passin. Isoissa pyörissä Pattayalla jotkut ei vuokraa ilman että passi jää vuokraajalle.
        Hyvä idea aloittajalla.


      • Anonyymi

        Senseillä on kelakortti, Paraisten maakuntakirjastoon kirjastokortti joka toimii sitten taas kun Tintit on palautettu myöhässä ja sakot maksettu. Lisäksi Senseillä on Kovasen taksiseteleitä, joita voi käyttää varattuihin sairaalamatkoihin. Pankkikorttia ei senseillä ole.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­f­o­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17767518a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe