johon olet ollut eniten rakastunut?
Kevyttä kenttävisailua. Laittakaa useamman sanan vastaus, liian lyhyet viestit poistetaan.
Millä kirjaimella alkaa sen naisen nimi
33
1098
Vastaukset
- Anonyymi
Koolla alkaa, nyt ja aina!
- Anonyymi
Oletteko yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko yhdessä?
Ollaan oltu pari jo monta vuotta ❤️
- Anonyymi
Alkaa M-kirjaimella.
- Anonyymi
Samoin täällä. Elämäni rakkaus.
- Anonyymi
R kirjaimella alkaa ja A on vika kirjain.
- Anonyymi
Onko hän Riikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän Riikka?
No onhan hän 😊
- Anonyymi
Kyllähän se ämmällä alkaa..
- Anonyymi
Koollahan tuo Katriina 😊
- Anonyymi
En ole saanut rakastaa vielä kun kaikki vähänkään kivannäköiset ja älylliset lesbot on varattuja, ei hae suhdetta tai halutaan täysin eri asioita. En halua tyytyä. Joten olen yksin.
- Anonyymi
Ehkä sun lähipiirissä. Laajenna, käy uusissa paikoissa, uusissa harrastuksissa ja tapahtumissa. Mikä on sun makuun vähänkään kivannäköinen? Millä mittarilla älykäs? ÄO yli 115 vai yli 130 ? Joku muu mittari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun lähipiirissä. Laajenna, käy uusissa paikoissa, uusissa harrastuksissa ja tapahtumissa. Mikä on sun makuun vähänkään kivannäköinen? Millä mittarilla älykäs? ÄO yli 115 vai yli 130 ? Joku muu mittari?
Kouluttautunut ihminen tulee yleensä parhaiten juttuun kaltaistensa kanssa. Kyse ei ole ÄO:sta, esim älykäs ihminen huonoilla sosiaalisilla taidoilla ei ole hyvää seuraa ja jankkaus, kun haluaa vain päteä ja voittaa joka ainoan keskustelun. Fiksu jolla on myös tilannetajua ja huumorintajua, ei kuiva älykkö🤪
- Anonyymi
Etunimen eka kirjain on M
- Anonyymi
M-nainen jäänyt mieleen täälläkin.
- Anonyymi
M kirjain täälläkin, mielessä päivin öin. M... i.
- Anonyymi
Onko Mari mielessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Mari mielessäsi?
Ei ole Mari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Mari.
Meri sitten 😊
- Anonyymi
Hoolla alkaa.
- Anonyymi
Leikin tän olevan mulle ❤
- Anonyymi
Kaikkiko huutelee turhaan jonkun perään joka ei ei käy täällä
- Anonyymi
Harmin paikka
- Anonyymi
Mulla ei ainakaan ollut tarkoitus huudella kenenkään perään.
- Anonyymi
L on eka kirjain.
- Anonyymi
H ❤️ oulu
- Anonyymi
N kaunis vajaat 40v nainen Helsingistä..
- Anonyymi
E***a
- Anonyymi
T ainut ja oikea 💖
- Anonyymi
Kuka, mitä, missä ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka, mitä, missä ja milloin?
Kainuun flikkoja joka eksyi tänne K-Pohjanmaalle opiskelemaan ja sitä kautta sitten kohdattiin... 😍Tosin jossain vaiheessa hän otti ja meni menojansa mutta eipä se saanut mun tunteitai sammumaan ja nyt hän saaattaa olla palannut ja sepä saa mun sydämeni laulamaan toivosta ja ehkä tällä vuosien kaipuullakin oli tarkoituksensa ❤️🕶️🎶
- Anonyymi
Voisin olla joku noista, mutta oletettavasti tietäisin jos mua kaivattaisiin, joten...
- Anonyymi
Kyllä sä taidat aavistaa kuitenkin ett kaipaan edelleen❣️😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Leo Järvinen kävi Zyskowiczin kimppuun
Kyllähän me olemme olleet jo pitkään tietoisia, että suurimmat antisemitistit, myös maahanmuuttajien itsensä mukaan löytyvät Vasemmistosta ja eniten N262442Persu Niikko vei ruokajonon ruuat!!!
Persu vei vähävaraisille tarkoitetut ruuat omaan vaalitilaisuuteen!!! Persujen köyhien kyykytys on jo alkanut!!! https://www.is.fi/politiikka/art-2003081816Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen1511677ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina01048Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.121882- 18878
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökkäsi Puotilassa asuva vasemmistolaisaktivisti LJ
Tuo Ben Zyskowicziin Itäkeskuksessa kohdistuneen hyökkäyksen takana oleva LJ tunnetaan Li Anderssonin kannattajana ja hänen tiedetään vastustavan Isra225803- 30795
- 130720
- 41669