Millä kirjaimella alkaa sen naisen nimi

Anonyymi-ap

johon olet ollut eniten rakastunut?

Kevyttä kenttävisailua. Laittakaa useamman sanan vastaus, liian lyhyet viestit poistetaan.

139

3768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koolla alkaa, nyt ja aina!

      • Anonyymi

        Oletteko yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko yhdessä?

        Ollaan oltu pari jo monta vuotta ❤️


    • Anonyymi

      Alkaa M-kirjaimella.

      • Anonyymi

        Samoin täällä. Elämäni rakkaus.


    • Anonyymi

      R kirjaimella alkaa ja A on vika kirjain.

      • Anonyymi

        Onko hän Riikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän Riikka?

        No onhan hän 😊


    • Anonyymi

      Kyllähän se ämmällä alkaa..

    • Anonyymi

      Koollahan tuo Katriina 😊

    • Anonyymi

      En ole saanut rakastaa vielä kun kaikki vähänkään kivannäköiset ja älylliset lesbot on varattuja, ei hae suhdetta tai halutaan täysin eri asioita. En halua tyytyä. Joten olen yksin.

      • Anonyymi

        Ehkä sun lähipiirissä. Laajenna, käy uusissa paikoissa, uusissa harrastuksissa ja tapahtumissa. Mikä on sun makuun vähänkään kivannäköinen? Millä mittarilla älykäs? ÄO yli 115 vai yli 130 ? Joku muu mittari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun lähipiirissä. Laajenna, käy uusissa paikoissa, uusissa harrastuksissa ja tapahtumissa. Mikä on sun makuun vähänkään kivannäköinen? Millä mittarilla älykäs? ÄO yli 115 vai yli 130 ? Joku muu mittari?

        Kouluttautunut ihminen tulee yleensä parhaiten juttuun kaltaistensa kanssa. Kyse ei ole ÄO:sta, esim älykäs ihminen huonoilla sosiaalisilla taidoilla ei ole hyvää seuraa ja jankkaus, kun haluaa vain päteä ja voittaa joka ainoan keskustelun. Fiksu jolla on myös tilannetajua ja huumorintajua, ei kuiva älykkö🤪


    • Anonyymi

      Etunimen eka kirjain on M

    • Anonyymi

      M-nainen jäänyt mieleen täälläkin.

    • Anonyymi

      M kirjain täälläkin, mielessä päivin öin. M... i.

      • Anonyymi

        Onko Mari mielessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Mari mielessäsi?

        Ei ole Mari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Mari.

        Meri sitten 😊


    • Anonyymi

      Hoolla alkaa.

      • Anonyymi

        Leikin tän olevan mulle ❤


      • Anonyymi

        Kerro lisää. Missäpäin tämä?


    • Anonyymi

      Kaikkiko huutelee turhaan jonkun perään joka ei ei käy täällä

      • Anonyymi

        Harmin paikka


      • Anonyymi

        Mulla ei ainakaan ollut tarkoitus huudella kenenkään perään.


    • Anonyymi

      L on eka kirjain.

    • Anonyymi

      N kaunis vajaat 40v nainen Helsingistä..

    • Anonyymi

      E***a

    • Anonyymi

      T ainut ja oikea 💖

      • Anonyymi

        Kuka, mitä, missä ja milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka, mitä, missä ja milloin?

        Kainuun flikkoja joka eksyi tänne K-Pohjanmaalle opiskelemaan ja sitä kautta sitten kohdattiin... 😍Tosin jossain vaiheessa hän otti ja meni menojansa mutta eipä se saanut mun tunteitai sammumaan ja nyt hän saaattaa olla palannut ja sepä saa mun sydämeni laulamaan toivosta ja ehkä tällä vuosien kaipuullakin oli tarkoituksensa ❤️🕶️🎶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuun flikkoja joka eksyi tänne K-Pohjanmaalle opiskelemaan ja sitä kautta sitten kohdattiin... 😍Tosin jossain vaiheessa hän otti ja meni menojansa mutta eipä se saanut mun tunteitai sammumaan ja nyt hän saaattaa olla palannut ja sepä saa mun sydämeni laulamaan toivosta ja ehkä tällä vuosien kaipuullakin oli tarkoituksensa ❤️🕶️🎶

        Tosin hän ehkä saattaa olla parisuhteessa miehen kanssa, aina välillä olen unohtaa tämän tosiseikan 😢😢


      • Anonyymi

        Mitä muita kirjaimia löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita kirjaimia löytyy?

        mm. u ja r 😀🤭


    • Anonyymi

      Voisin olla joku noista, mutta oletettavasti tietäisin jos mua kaivattaisiin, joten...

      • Anonyymi

        Kyllä sä taidat aavistaa kuitenkin ett kaipaan edelleen❣️😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä taidat aavistaa kuitenkin ett kaipaan edelleen❣️😊

        Kuka kaipaa ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kaipaa ketä?

        N kaipaa T alkuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä taidat aavistaa kuitenkin ett kaipaan edelleen❣️😊

        Aavistan ja kaipaan myös sua😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavistan ja kaipaan myös sua😍

        Ihanaa 😍


    • Anonyymi

      Työpaikalla, N-kirjain

    • Anonyymi

      S***a

    • Anonyymi

      En tiedä miksi tämä poistetaan, hänen etunimen eka kirjain on P.

      • Anonyymi

        Liian lyhyet viestit taidetaan automaattisesti hylätä/poistaa, esimerkiksi pelkkä yksi kirjain.


      • Anonyymi

        Leikin tän olevan mulle ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikin tän olevan mulle ❤

        Ehkäpä se onkin juuri sinulle 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se onkin juuri sinulle 💘

        Tuskinpa nyt kuitenkaan. Ihastuin ensisilmäyksellä. Hänen olemuksensa ja se tuttuuden tunne.... Vaikeasti unohdettavissa.


    • Anonyymi

      E:llä alkaa Emmi ❤️

      • Anonyymi

        Kerro vähän enemmän? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän enemmän? 😘

        Savoon ❤️


    • Anonyymi

      Saisinpa sinut, K.

    • Anonyymi

      T:llä alkaa💖

    • Anonyymi

      Ruattalainen å, yhtä harvinainen nainen.

    • Anonyymi

      P on puoleensavetävä.

    • Anonyymi

      Mmmari 😘

      • Anonyymi

        Täällä yksi. Tuskin se oikea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi. Tuskin se oikea..

        Mistä suunnin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä suunnin olet?

        Helsingistä..


    • Anonyymi

      T 💗 ihanainen

      • Anonyymi

        Ta...? Mikäs sun nimen eka kirjain😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ta...? Mikäs sun nimen eka kirjain😊

        P on eka kirjain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ta...? Mikäs sun nimen eka kirjain😊

        Täällä Ta...a kaipailee nuorempi nainen.. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Ta...a kaipailee nuorempi nainen.. 😉

        Täällä taas T.... aa kaipailee vanhempi nainen😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Ta...a kaipailee nuorempi nainen.. 😉

        Minkä niminen itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niminen itse olet?

        Omani alkaa I..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omani alkaa I..

        En tunne ketään I:llä alkavaa


    • Anonyymi

      M-kirjaimella alkaa. <3

    • Anonyymi

      H**i

    • Anonyymi

      M-naista Helsingistä. Sanoin sulle hätäpäissäni, etten muka hae seuraa ja haluan pitää vapauteni. En tiedä mietitkö mua edes sillä lailla, vai juttelitko muuten vain aiheesta. Mua kyllä kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        No paljon hyödyttää tänne puolikuolleelle palstalle kirjoitella, jos jonkun haluaa tavoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljon hyödyttää tänne puolikuolleelle palstalle kirjoitella, jos jonkun haluaa tavoittaa.

        Joo, muutama yksinäinen tylsistynyt heittää omaksi huvikseen läppää, vastailevat toisilleen 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, muutama yksinäinen tylsistynyt heittää omaksi huvikseen läppää, vastailevat toisilleen 🥱

        Ihan yksi ainut ja sama henkilö näitä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Jiillähän tuo alkaisi. 🥰

      • Anonyymi

        Jenni, Johanna, Julia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenni, Johanna, Julia?

        Ehkäpä se ensimmäinen. 😊


    • Anonyymi

      S ja loppuu A

      • Anonyymi

        B niinku Bertta


      • Anonyymi

        Sofia?


    • Anonyymi

      I on hänen eka kirjain

      • Anonyymi

        Missä kaipaamasi I?


    • Anonyymi

      Etelässä, itse pohjoisessa.

    • Anonyymi

      M kirjaimella alkaa. Sen jälkeen i.

      • Anonyymi

        Onko Minna kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Minna kyseessä?

        On kyseessä ihana Minna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyseessä ihana Minna

        Ja oma nimesi alkaa ja päättyy kirjaimiin..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyseessä ihana Minna

        Ja kuka on kiinnostunut?


    • Anonyymi

      A.lla alkaa hänen nimensä.

      • Anonyymi

        Millä sinun nimi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sinun nimi alkaa?

        Millä kirjaimella pitäisi alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella pitäisi alkaa.

        Miksi pelottaa kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelottaa kertoa?

        Ei pelota. Miksi kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelota. Miksi kyselet.

        Selvästi pelottaa tai huolettaa, kun et kykene kertomaan yhtä aakkosta. Kyselen huvin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi pelottaa tai huolettaa, kun et kykene kertomaan yhtä aakkosta. Kyselen huvin vuoksi.

        Ei pelota eikä huoleta. Muut syyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelota eikä huoleta. Muut syyt.

        Kannattaako sitten täällä julkisesti kenenkään nimikirjaimia huudella, jos asiaa ei tahdo viedä sen pidemmälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako sitten täällä julkisesti kenenkään nimikirjaimia huudella, jos asiaa ei tahdo viedä sen pidemmälle?

        Tässä kysyttiin rakastumisen kohteen nimen alkukirjainta, ei omaa. Ketjussa on monia vastauksia. Mikset niihin kommentoi samalla tavalla? Miksi olet minun kimpussani? Miksi minun pitäisi vastata jollekin joka utelee huvikseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kysyttiin rakastumisen kohteen nimen alkukirjainta, ei omaa. Ketjussa on monia vastauksia. Mikset niihin kommentoi samalla tavalla? Miksi olet minun kimpussani? Miksi minun pitäisi vastata jollekin joka utelee huvikseen?

        En kysynyt huvikseni, kysyin koska olen A. En ole muuta tähän ketjuun kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako sitten täällä julkisesti kenenkään nimikirjaimia huudella, jos asiaa ei tahdo viedä sen pidemmälle?

        Tyyppi saa kiksinsä nimenomaan näistä huuteluista. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi saa kiksinsä nimenomaan näistä huuteluista. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.

        Älä höpötä. En saa kiksejä huuteluista ja kaipaan erästä A.ta. Yksi ketjussa sanoi että kysyi huvikseen. En ole mitään velkaa huvikseen kysyjille. Ja täällä voi väittää olevansa A tai vaikka Z, huvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kysyttiin rakastumisen kohteen nimen alkukirjainta, ei omaa. Ketjussa on monia vastauksia. Mikset niihin kommentoi samalla tavalla? Miksi olet minun kimpussani? Miksi minun pitäisi vastata jollekin joka utelee huvikseen?

        Miksi kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako sitten täällä julkisesti kenenkään nimikirjaimia huudella, jos asiaa ei tahdo viedä sen pidemmälle?

        Melkoinen turn off huudella julkisesti. Melkoinen turn off myös jos ei osaa kommunikoida normaalisti vaan ainut mihin pystyy on huudella julkisesti tällaiselle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen turn off huudella julkisesti. Melkoinen turn off myös jos ei osaa kommunikoida normaalisti vaan ainut mihin pystyy on huudella julkisesti tällaiselle palstalle.

        Ylipäätään täällä käyminen on turn off ja massiivinen red flag.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään täällä käyminen on turn off ja massiivinen red flag.

        Millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen turn off huudella julkisesti. Melkoinen turn off myös jos ei osaa kommunikoida normaalisti vaan ainut mihin pystyy on huudella julkisesti tällaiselle palstalle.

        Huutelua julkisesti... Tänne ei moni ole laittanut kuin yhden kirjaimen. K.lla alkavia nimiä on nimipäiväkalenterissa noin 30, M.llä alkavia noin 60, A.lla alkavia noin 50 joten pelkkää yhden kirjaimen laitosta ei voi kukaan tietää kenestä on kysymys. Sinä et tiedä kenenkään palstakirjoittajan kommunikoinnin taidoista irl. Ennemminkin se kertoo sinun sosiaalisista taidoistasi jos et ymmärrä sitä että voi olla erilaisia elämäntilanteita ja syitä miksi joku kirjoittaa tänne. Miksi se sinua niin paljon häiritsee että joku laittaa tänne kirjaimen K, M tai A? Mitä itse teet palstalla, kukaan ei pakota sinua täällä olemaan. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kytätä ja arvostella muiden elämää ja valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutelua julkisesti... Tänne ei moni ole laittanut kuin yhden kirjaimen. K.lla alkavia nimiä on nimipäiväkalenterissa noin 30, M.llä alkavia noin 60, A.lla alkavia noin 50 joten pelkkää yhden kirjaimen laitosta ei voi kukaan tietää kenestä on kysymys. Sinä et tiedä kenenkään palstakirjoittajan kommunikoinnin taidoista irl. Ennemminkin se kertoo sinun sosiaalisista taidoistasi jos et ymmärrä sitä että voi olla erilaisia elämäntilanteita ja syitä miksi joku kirjoittaa tänne. Miksi se sinua niin paljon häiritsee että joku laittaa tänne kirjaimen K, M tai A? Mitä itse teet palstalla, kukaan ei pakota sinua täällä olemaan. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kytätä ja arvostella muiden elämää ja valintoja.

        Tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteisiin.

        Mitä vastauksellasi tarkoitit? Se nyt vaan on totta, ettei yhdestä kirjaimesta voi päätellä paljoakaan. Sitä ei voi pitää julkisena huuteluna. Eri asia olisi, jos laittaisi koko nimen tai osoitteen tai jotain muuta yksityisyyttä loukkaavaa. Joku oli kyllä laittanut koko etunimen Minna, mutta siitäkään ei voi tietää paljonkaan, koska Minnoja on Suomessa tuhansittain. Ja minusta on turhaa arvostella muita palstalla olemisesta, jos itsekin on palstalla ja varsinkin jos on täällä vain kyttäämässä muita ja viemässä keskustelua pois asiasta epäolennaisuuksiin. Eikä toisen sosiaalisista taidoista voi tietää mitään sillä perusteella, että joku laittaa jonkun yhden kirjaimen tänne. Kyseessä voi olla vaikka nuori ihminen, jonka perhe ei hyväksy homoseksuaalisuutta. Tai joku voi olla avioliitossa mutta myöhäisherännyt. Tai joku voi olla ihastunut ystäväänsä. Tai joku voi olla epävarma sen toisen suuntautumisesta, tai jopa omastaan. Niitä syitä on lukuisia miksi joku kirjoittaa anonyymisti eikä suoraan henkilölle itselleen. Se on mielikuvituksen ja elämänkokemuksen puutetta, jos ei tällaisia osaa ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastauksellasi tarkoitit? Se nyt vaan on totta, ettei yhdestä kirjaimesta voi päätellä paljoakaan. Sitä ei voi pitää julkisena huuteluna. Eri asia olisi, jos laittaisi koko nimen tai osoitteen tai jotain muuta yksityisyyttä loukkaavaa. Joku oli kyllä laittanut koko etunimen Minna, mutta siitäkään ei voi tietää paljonkaan, koska Minnoja on Suomessa tuhansittain. Ja minusta on turhaa arvostella muita palstalla olemisesta, jos itsekin on palstalla ja varsinkin jos on täällä vain kyttäämässä muita ja viemässä keskustelua pois asiasta epäolennaisuuksiin. Eikä toisen sosiaalisista taidoista voi tietää mitään sillä perusteella, että joku laittaa jonkun yhden kirjaimen tänne. Kyseessä voi olla vaikka nuori ihminen, jonka perhe ei hyväksy homoseksuaalisuutta. Tai joku voi olla avioliitossa mutta myöhäisherännyt. Tai joku voi olla ihastunut ystäväänsä. Tai joku voi olla epävarma sen toisen suuntautumisesta, tai jopa omastaan. Niitä syitä on lukuisia miksi joku kirjoittaa anonyymisti eikä suoraan henkilölle itselleen. Se on mielikuvituksen ja elämänkokemuksen puutetta, jos ei tällaisia osaa ajatella.

        Jos on ihastunut ystäväänsä ja on puhelin ja puhelinnumero niin siitä vaan soittamaan tai laittamaan tekstiviestiä. Miksi kukaan laittaisi suomi24 palstalle viestiä jos on suora puhelinnumero paitsi jos on saanut pakit, tunteet eivät ole molemminpuoleiset, on kateellinen, mustasukkainen, huomionkipeä ja tai kärsii mt-ongelmista tai haluaa osoittaa nykyiselle kumppanille, että ei ole kiinnostunut henkilöstä haukkumalla henkilöä palstalla tai haluaa pönkittää huonoa omaa itsetuntoa.

        Jokatapauksessa ketään ei varmasti hurmata sillä, että postailee jonkun etunimeä julkiselle keskustelupalstalle jos ei mitenkään ole kaapissa, on henkilön suora puhelinnumero eikä vastaa puheluihin eikä soita vaan länkyttää palstoilla.

        Osoittaa suurta kommunikaatiokyvyn puutetta aikuiselta ihmiseltä raapustella kuin vessaan seinään kuin murkkuikäinen, todellinen turn off.

        Sitäpaitsi kaikki tietää kuka näitä kirjoittaa, yksi sama henkilö, joka ei anna itsestään mitääm, mutta vaatii aina toisilta jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastauksellasi tarkoitit? Se nyt vaan on totta, ettei yhdestä kirjaimesta voi päätellä paljoakaan. Sitä ei voi pitää julkisena huuteluna. Eri asia olisi, jos laittaisi koko nimen tai osoitteen tai jotain muuta yksityisyyttä loukkaavaa. Joku oli kyllä laittanut koko etunimen Minna, mutta siitäkään ei voi tietää paljonkaan, koska Minnoja on Suomessa tuhansittain. Ja minusta on turhaa arvostella muita palstalla olemisesta, jos itsekin on palstalla ja varsinkin jos on täällä vain kyttäämässä muita ja viemässä keskustelua pois asiasta epäolennaisuuksiin. Eikä toisen sosiaalisista taidoista voi tietää mitään sillä perusteella, että joku laittaa jonkun yhden kirjaimen tänne. Kyseessä voi olla vaikka nuori ihminen, jonka perhe ei hyväksy homoseksuaalisuutta. Tai joku voi olla avioliitossa mutta myöhäisherännyt. Tai joku voi olla ihastunut ystäväänsä. Tai joku voi olla epävarma sen toisen suuntautumisesta, tai jopa omastaan. Niitä syitä on lukuisia miksi joku kirjoittaa anonyymisti eikä suoraan henkilölle itselleen. Se on mielikuvituksen ja elämänkokemuksen puutetta, jos ei tällaisia osaa ajatella.

        Ei ole nuori ihminen, lähes viisikymppinen, ei-kaapissa oleva, jolla on henkilön suora puhelinnumero, johon voi soittaa tai vastata puhelimeen. Niin ei. Täytyy kirjoitella suomi24-palstalle sen sijaan, että voisi vastata puhelimeen aikuisen ihmisen tavoin. Ei osoita oikein aikuisen ihmisen käytöstapoja. Kuten vastauksista näkee niin henkilö ei anna itsestään mitään, mutta muilta on kyllä vaatimassa paljonkin. Ja ei, vaikka ei olisi kaapissa niin tuskin kukaan haluaa lukea nimeänsä joltakin suomi24-palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteisiin.

        Kuule, ei ole koskaan ollut mitään tunteita ystävään, joka tätä nykyä on näkäjään entinen ystävä, eikä koskaan tule olemaankaan. Ei minun tyyppiä ollenkaan. Ei ole koskaan ollut. Turha kuvitella enää minkäänlaista ystävyyttä jos tämmöiselle palstalle enää kirjoittelee. Ystävyyskin pitää ansaita eikä voi käyttäytyä ihan miten vaan ystävää kohtaan.

        Itkeä tihrustaa puhelimessa, ettää yyy.. kohta minulla ei ole sinua(kaan), mutta sitten ei kuitenkaan vastaa itse puhelimeen. Todella kaksinaamaista.

        Ei ole mikään ystävyyden merkki kirjoitella jonnekin suomi24-palstalle, osoittaa lähinnä tilannetajun puutetta, järjen köyhyyttä ja äärimmäisen heikkoja sosiaalisia taitoja. Normaali, terve ihminen puhuisi kyllä face to face eikä raapustelisi lapsellisuuksia palstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteisiin.

        Aika outoa olisi jos vaikka olisi parisuhteessa ja asuisi samassa asunnossa, mutta kommunikointi puolison kanssa tapahtuisi suomi24-palstan kautta tai sähköpostiviestittelyn kautta sen sijaan, että sanoisi kasvotusten asiansa. Puoliso olisi siinä puolen metrin päässä niin ei, pitääpä hänelle mennä viestiä kirjoittamaan suomi24-palstalle jos vaikka hän lukisi sitä palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ihastunut ystäväänsä ja on puhelin ja puhelinnumero niin siitä vaan soittamaan tai laittamaan tekstiviestiä. Miksi kukaan laittaisi suomi24 palstalle viestiä jos on suora puhelinnumero paitsi jos on saanut pakit, tunteet eivät ole molemminpuoleiset, on kateellinen, mustasukkainen, huomionkipeä ja tai kärsii mt-ongelmista tai haluaa osoittaa nykyiselle kumppanille, että ei ole kiinnostunut henkilöstä haukkumalla henkilöä palstalla tai haluaa pönkittää huonoa omaa itsetuntoa.

        Jokatapauksessa ketään ei varmasti hurmata sillä, että postailee jonkun etunimeä julkiselle keskustelupalstalle jos ei mitenkään ole kaapissa, on henkilön suora puhelinnumero eikä vastaa puheluihin eikä soita vaan länkyttää palstoilla.

        Osoittaa suurta kommunikaatiokyvyn puutetta aikuiselta ihmiseltä raapustella kuin vessaan seinään kuin murkkuikäinen, todellinen turn off.

        Sitäpaitsi kaikki tietää kuka näitä kirjoittaa, yksi sama henkilö, joka ei anna itsestään mitääm, mutta vaatii aina toisilta jotain

        Jos esimerkiksi on ihastunut ystäväänsä, ei asia välttämättä ole niin yksinkertainen että siitä vaan soittamaan ja tunnustamaan. Varsinkin jos on kaapissa tai on oletus että se toinen ei tunne samoin tai on hetero. Siinä voi mennä ystävyyssuhde piloille. Tai sitä ystävää voi alkaa ahdistaa jos on täyshetero. Tai jos on kaapissa ja tunnustaa tunteensa ystävälleen, tieto voi levitä eteenpäin. Joku voi ajatella myös sitä ystäväänsä ja käsitellä asian mieluummin anonyymisti ja itsekseen jos oletuksena on se että ystävä saattaisi kiusaantua tunteiden tunnustamisesta. Voi myös olla että henkilö elää ahtaassa ilmapiirissä, kuten tiukan uskonnollisessa yhteisössä, jossa kaapista tulo ei ole suotavaa. Jos nyt vaikka jehovantodistaja ihastuu samaa sukupuolta olevaan uskonsisareen tai -veljeen, voi olla parempi purkaa tunteensa ainakin aluksi anonyymisti. Voi olla että joku on naimisissa heteroavioliitossa ja on löytänyt itsensä myöhään ja ehkä ihastunut toiseen samanlaiseen perheenäitiin tai -isään. Eikä halua rikkoa perhettä vaikka tunteilleen ei voikaan mitään. Minusta on hyvä että esimerkiksi tällaisissa tilanteissa on jokin paikka minne purkaa tunteensa.

        Luultavasti osa niistä jotka täällä kirjoittavat, ovat kaapissa. Kuka nyt mistäkin syystä. Mistä sait päähäsi että joku ei vastaa puheluihin eikä soita? Puhutko nyt omista kokemuksistasi, koska et voi tietää miten joku kirjoittaja toimii palstojen ulkopuolella. Ja miten tähän ketjuun nyt liittyi kenenkään puolison haukkuminen? Tämä ei ole kenenkään haukkumisketju vaan rakastumisketju.

        Et voi sitä tietää, millainen joku tuntematon palstakirjoittelija on siviilielämässä kommunikaatiotaidoiltaan. Ja puhu turn offeista vaan omalta osaltasi. Minulle ei olisi turn off jos joku laittaisi yhden kirjaimen nimestäni tänne siksi, että on kaivannut minua mutta ei uskaltaisi ainakaan heti asiaa sanoa. Ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia ja samaan sukupuoleen ihastuminen on vieläkin tabu. Voi olla estyneisyyttä, ujoutta, haavoja ihmissuhteista, kokemattomuutta samasta sukupuolesta, ihan mitä tahansa. Voi olla ujo ja herkkä ja se ei tarkoita samaa kuin huono itsetunto. Voi olla että lähipiiri ei hyväksy suuntautumista tai muuta sellaista. Maailma ja ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia.

        En minä tiedä että näitä kirjoittaa yksi ja sama henkilö. Tässä ketjussa on useampi kirjoittaja. Miksi tämä muiden kirjoittelu häiritsee sinua niin paljon? Olet itsekin näillä palstoilla pyörimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esimerkiksi on ihastunut ystäväänsä, ei asia välttämättä ole niin yksinkertainen että siitä vaan soittamaan ja tunnustamaan. Varsinkin jos on kaapissa tai on oletus että se toinen ei tunne samoin tai on hetero. Siinä voi mennä ystävyyssuhde piloille. Tai sitä ystävää voi alkaa ahdistaa jos on täyshetero. Tai jos on kaapissa ja tunnustaa tunteensa ystävälleen, tieto voi levitä eteenpäin. Joku voi ajatella myös sitä ystäväänsä ja käsitellä asian mieluummin anonyymisti ja itsekseen jos oletuksena on se että ystävä saattaisi kiusaantua tunteiden tunnustamisesta. Voi myös olla että henkilö elää ahtaassa ilmapiirissä, kuten tiukan uskonnollisessa yhteisössä, jossa kaapista tulo ei ole suotavaa. Jos nyt vaikka jehovantodistaja ihastuu samaa sukupuolta olevaan uskonsisareen tai -veljeen, voi olla parempi purkaa tunteensa ainakin aluksi anonyymisti. Voi olla että joku on naimisissa heteroavioliitossa ja on löytänyt itsensä myöhään ja ehkä ihastunut toiseen samanlaiseen perheenäitiin tai -isään. Eikä halua rikkoa perhettä vaikka tunteilleen ei voikaan mitään. Minusta on hyvä että esimerkiksi tällaisissa tilanteissa on jokin paikka minne purkaa tunteensa.

        Luultavasti osa niistä jotka täällä kirjoittavat, ovat kaapissa. Kuka nyt mistäkin syystä. Mistä sait päähäsi että joku ei vastaa puheluihin eikä soita? Puhutko nyt omista kokemuksistasi, koska et voi tietää miten joku kirjoittaja toimii palstojen ulkopuolella. Ja miten tähän ketjuun nyt liittyi kenenkään puolison haukkuminen? Tämä ei ole kenenkään haukkumisketju vaan rakastumisketju.

        Et voi sitä tietää, millainen joku tuntematon palstakirjoittelija on siviilielämässä kommunikaatiotaidoiltaan. Ja puhu turn offeista vaan omalta osaltasi. Minulle ei olisi turn off jos joku laittaisi yhden kirjaimen nimestäni tänne siksi, että on kaivannut minua mutta ei uskaltaisi ainakaan heti asiaa sanoa. Ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia ja samaan sukupuoleen ihastuminen on vieläkin tabu. Voi olla estyneisyyttä, ujoutta, haavoja ihmissuhteista, kokemattomuutta samasta sukupuolesta, ihan mitä tahansa. Voi olla ujo ja herkkä ja se ei tarkoita samaa kuin huono itsetunto. Voi olla että lähipiiri ei hyväksy suuntautumista tai muuta sellaista. Maailma ja ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia.

        En minä tiedä että näitä kirjoittaa yksi ja sama henkilö. Tässä ketjussa on useampi kirjoittaja. Miksi tämä muiden kirjoittelu häiritsee sinua niin paljon? Olet itsekin näillä palstoilla pyörimässä.

        Kyllä sen ystävyyden saa aika lahjakkaasti piloille kirjoittelemalla suomi24-palstalle, jättämällä vastaamatta puhelimeen ja haukkumalla ja huutelemalla ”ystävänsä” nimeä palstoilla sen sijaan, että kommunikoisi normaalisti.

        Mikään ihmissuhde oli se sitten ystävyys tai parisuhde ei voi toimia niin, ettö vastavuoroisuutta ei ole tai itsestään ei anna mitään, ei yhtään mitään, mutta toiselta vaatii ja paljon. Ihan käytännön esimerkkinä tästä, että huudellaan julkisesti nimeä, mutta omaa nimeä ei olla valmiita kirjoittamaan.

        Miten mikään ihmissuhde voisi toimi sillä tavoin, ettö tullaan aina kommunikoimaan suomi24-palstalle eikä puhuta kasvotusten? Miten parisuhde voisi toimia jos ikinä ei puhuta vaan tullaan huutelemaan palstoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esimerkiksi on ihastunut ystäväänsä, ei asia välttämättä ole niin yksinkertainen että siitä vaan soittamaan ja tunnustamaan. Varsinkin jos on kaapissa tai on oletus että se toinen ei tunne samoin tai on hetero. Siinä voi mennä ystävyyssuhde piloille. Tai sitä ystävää voi alkaa ahdistaa jos on täyshetero. Tai jos on kaapissa ja tunnustaa tunteensa ystävälleen, tieto voi levitä eteenpäin. Joku voi ajatella myös sitä ystäväänsä ja käsitellä asian mieluummin anonyymisti ja itsekseen jos oletuksena on se että ystävä saattaisi kiusaantua tunteiden tunnustamisesta. Voi myös olla että henkilö elää ahtaassa ilmapiirissä, kuten tiukan uskonnollisessa yhteisössä, jossa kaapista tulo ei ole suotavaa. Jos nyt vaikka jehovantodistaja ihastuu samaa sukupuolta olevaan uskonsisareen tai -veljeen, voi olla parempi purkaa tunteensa ainakin aluksi anonyymisti. Voi olla että joku on naimisissa heteroavioliitossa ja on löytänyt itsensä myöhään ja ehkä ihastunut toiseen samanlaiseen perheenäitiin tai -isään. Eikä halua rikkoa perhettä vaikka tunteilleen ei voikaan mitään. Minusta on hyvä että esimerkiksi tällaisissa tilanteissa on jokin paikka minne purkaa tunteensa.

        Luultavasti osa niistä jotka täällä kirjoittavat, ovat kaapissa. Kuka nyt mistäkin syystä. Mistä sait päähäsi että joku ei vastaa puheluihin eikä soita? Puhutko nyt omista kokemuksistasi, koska et voi tietää miten joku kirjoittaja toimii palstojen ulkopuolella. Ja miten tähän ketjuun nyt liittyi kenenkään puolison haukkuminen? Tämä ei ole kenenkään haukkumisketju vaan rakastumisketju.

        Et voi sitä tietää, millainen joku tuntematon palstakirjoittelija on siviilielämässä kommunikaatiotaidoiltaan. Ja puhu turn offeista vaan omalta osaltasi. Minulle ei olisi turn off jos joku laittaisi yhden kirjaimen nimestäni tänne siksi, että on kaivannut minua mutta ei uskaltaisi ainakaan heti asiaa sanoa. Ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia ja samaan sukupuoleen ihastuminen on vieläkin tabu. Voi olla estyneisyyttä, ujoutta, haavoja ihmissuhteista, kokemattomuutta samasta sukupuolesta, ihan mitä tahansa. Voi olla ujo ja herkkä ja se ei tarkoita samaa kuin huono itsetunto. Voi olla että lähipiiri ei hyväksy suuntautumista tai muuta sellaista. Maailma ja ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia.

        En minä tiedä että näitä kirjoittaa yksi ja sama henkilö. Tässä ketjussa on useampi kirjoittaja. Miksi tämä muiden kirjoittelu häiritsee sinua niin paljon? Olet itsekin näillä palstoilla pyörimässä.

        Kyllä minä tiedän kuka kirjoittaja on. Se on minun ystäväni, tätä nykyä entinen ystäväni, kirjoittaa vaan toisten ihmisten laitteilta ettei ip-osoitetta voisi yhdistää häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nuori ihminen, lähes viisikymppinen, ei-kaapissa oleva, jolla on henkilön suora puhelinnumero, johon voi soittaa tai vastata puhelimeen. Niin ei. Täytyy kirjoitella suomi24-palstalle sen sijaan, että voisi vastata puhelimeen aikuisen ihmisen tavoin. Ei osoita oikein aikuisen ihmisen käytöstapoja. Kuten vastauksista näkee niin henkilö ei anna itsestään mitään, mutta muilta on kyllä vaatimassa paljonkin. Ja ei, vaikka ei olisi kaapissa niin tuskin kukaan haluaa lukea nimeänsä joltakin suomi24-palstalta.

        Suurin osa vastauksista on pelkkiä kirjaimia, ei koko nimeä. Yhdestä kirjaimesta ei voi tietää kuka on kyseessä. En tiedä kenestä puhut, kuka on se lähes viisikymppinen joka ei vastaa puheluihin. Tässä ketjussa on useita eri kirjoittajia, enkä tiedä ketä tarkoitat. Mistä tiedät niin varmasti keneltä jokin viesti on? Minä en ainakaan tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, ei ole koskaan ollut mitään tunteita ystävään, joka tätä nykyä on näkäjään entinen ystävä, eikä koskaan tule olemaankaan. Ei minun tyyppiä ollenkaan. Ei ole koskaan ollut. Turha kuvitella enää minkäänlaista ystävyyttä jos tämmöiselle palstalle enää kirjoittelee. Ystävyyskin pitää ansaita eikä voi käyttäytyä ihan miten vaan ystävää kohtaan.

        Itkeä tihrustaa puhelimessa, ettää yyy.. kohta minulla ei ole sinua(kaan), mutta sitten ei kuitenkaan vastaa itse puhelimeen. Todella kaksinaamaista.

        Ei ole mikään ystävyyden merkki kirjoitella jonnekin suomi24-palstalle, osoittaa lähinnä tilannetajun puutetta, järjen köyhyyttä ja äärimmäisen heikkoja sosiaalisia taitoja. Normaali, terve ihminen puhuisi kyllä face to face eikä raapustelisi lapsellisuuksia palstoille.

        "Ei ole mikään ystävyyden merkki kirjoitella jonnekin suomi24-palstalle, osoittaa lähinnä tilannetajun puutetta, järjen köyhyyttä ja äärimmäisen heikkoja sosiaalisia taitoja. Normaali, terve ihminen puhuisi kyllä face to face eikä raapustelisi lapsellisuuksia palstoille." Tätä ei voi yleistää kaikkiin. Jos kyseessä on vaikkapa heteroksi oletettu perheenäiti joka on ihastunut toiseen samanlaiseen, ei tilanne ole mitenkään yksinkertainen. Joku voi tällaisessa tilanteessa nimenomaan ajatella sitä ystäväänsä ja purkaa tunteensa mieluummin anonyymeille palstoille kuin ottaa riskin että ystävä mahdollisena heterona kiusaantuu tai menee ystävyyssuhde tai jos tunteet ovatkin molemminpuolisia, särkyy perheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole mikään ystävyyden merkki kirjoitella jonnekin suomi24-palstalle, osoittaa lähinnä tilannetajun puutetta, järjen köyhyyttä ja äärimmäisen heikkoja sosiaalisia taitoja. Normaali, terve ihminen puhuisi kyllä face to face eikä raapustelisi lapsellisuuksia palstoille." Tätä ei voi yleistää kaikkiin. Jos kyseessä on vaikkapa heteroksi oletettu perheenäiti joka on ihastunut toiseen samanlaiseen, ei tilanne ole mitenkään yksinkertainen. Joku voi tällaisessa tilanteessa nimenomaan ajatella sitä ystäväänsä ja purkaa tunteensa mieluummin anonyymeille palstoille kuin ottaa riskin että ystävä mahdollisena heterona kiusaantuu tai menee ystävyyssuhde tai jos tunteet ovatkin molemminpuolisia, särkyy perheet.

        Moni puolustelee tätä netissä haukkumista ja vihapuhetta sillä, että se on keino purkaa omaa pahaa oloa ja se paha olo helpottaa ja menee ohi tällä tavoin.

        Eipäs vaan mene. Henkilö yleensä palaa yhä uudelleen ja uudelleen haukkumaan ja kiusaamaan nettiin eli ei se paha olo siitä oikeastaan ole helpottanut kuin hetkellisesti. Heti kun tulee uusi pahan olon puuska niin henkilö toimii uudestaan samalla tavalla eli käyttäytymisestä on tullut tapa, jota toistaa yhö uudelleen ja uudelleen eli ei se paha olo sillä tavoin ole helpottunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen ystävyyden saa aika lahjakkaasti piloille kirjoittelemalla suomi24-palstalle, jättämällä vastaamatta puhelimeen ja haukkumalla ja huutelemalla ”ystävänsä” nimeä palstoilla sen sijaan, että kommunikoisi normaalisti.

        Mikään ihmissuhde oli se sitten ystävyys tai parisuhde ei voi toimia niin, ettö vastavuoroisuutta ei ole tai itsestään ei anna mitään, ei yhtään mitään, mutta toiselta vaatii ja paljon. Ihan käytännön esimerkkinä tästä, että huudellaan julkisesti nimeä, mutta omaa nimeä ei olla valmiita kirjoittamaan.

        Miten mikään ihmissuhde voisi toimi sillä tavoin, ettö tullaan aina kommunikoimaan suomi24-palstalle eikä puhuta kasvotusten? Miten parisuhde voisi toimia jos ikinä ei puhuta vaan tullaan huutelemaan palstoille?

        Tässä ketjussa on useampi eri kirjoittaja. Minä en ole kuvauksesi henkilö. En ole laittanut tänne kenenkään koko nimeä, ollut vastaamatta puheluihin tai haukkunut ketään. Olen ihmissuhteissani vastavuoroinen. En ole sellainen ihminen, joka vaatii muilta paljon mutta ei anna itsestään mitään. Puhun ihmisten kanssa paljon kasvotusten ja olen sosiaalinen. En hoida parisuhteita palstojen kautta. On eri asia olla ihastunut kuin parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän kuka kirjoittaja on. Se on minun ystäväni, tätä nykyä entinen ystäväni, kirjoittaa vaan toisten ihmisten laitteilta ettei ip-osoitetta voisi yhdistää häneen.

        Minä en taida olla hän. En ole jättänyt vastaamatta puheluihin, en ole haukkunut täällä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän kuka kirjoittaja on. Se on minun ystäväni, tätä nykyä entinen ystäväni, kirjoittaa vaan toisten ihmisten laitteilta ettei ip-osoitetta voisi yhdistää häneen.

        Rauhoitu. Tässä keskustelussa on useita kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni puolustelee tätä netissä haukkumista ja vihapuhetta sillä, että se on keino purkaa omaa pahaa oloa ja se paha olo helpottaa ja menee ohi tällä tavoin.

        Eipäs vaan mene. Henkilö yleensä palaa yhä uudelleen ja uudelleen haukkumaan ja kiusaamaan nettiin eli ei se paha olo siitä oikeastaan ole helpottanut kuin hetkellisesti. Heti kun tulee uusi pahan olon puuska niin henkilö toimii uudestaan samalla tavalla eli käyttäytymisestä on tullut tapa, jota toistaa yhö uudelleen ja uudelleen eli ei se paha olo sillä tavoin ole helpottunut.

        Mikä on ongelma? Ei tämä ole mikään kiusaamisketju, päinvastoin. Minä olen yksi joka kysyi M-kirjaimesta, joku muukin kysyi samaa asiaa. Ystävästäsi en tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nuori ihminen, lähes viisikymppinen, ei-kaapissa oleva, jolla on henkilön suora puhelinnumero, johon voi soittaa tai vastata puhelimeen. Niin ei. Täytyy kirjoitella suomi24-palstalle sen sijaan, että voisi vastata puhelimeen aikuisen ihmisen tavoin. Ei osoita oikein aikuisen ihmisen käytöstapoja. Kuten vastauksista näkee niin henkilö ei anna itsestään mitään, mutta muilta on kyllä vaatimassa paljonkin. Ja ei, vaikka ei olisi kaapissa niin tuskin kukaan haluaa lukea nimeänsä joltakin suomi24-palstalta.

        Miksi teet numeron jostain etunimistä anonyymipalstalla? Samoja nimiä on tuhansia. Mitä väliä, jos joku mainitsee sun tai mun nimen. Älytöntä vohkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet numeron jostain etunimistä anonyymipalstalla? Samoja nimiä on tuhansia. Mitä väliä, jos joku mainitsee sun tai mun nimen. Älytöntä vohkaamista.

        Terveisin Lilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisin Lilli.

        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun Lilli nimimen henkilö huutelee palstoilla Minna nimeä. Henkilöstä ilmoitettu ylläpidolle. On tainnut levysoitin jäädä päälle tai ihastus olla täysin yksipuolista kun on jäänyt huutelemaan palstoille. Eihän kukaan muuten huutelisi palstoille jos on henkilön yhteystiedotkin tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun Lilli nimimen henkilö huutelee palstoilla Minna nimeä. Henkilöstä ilmoitettu ylläpidolle. On tainnut levysoitin jäädä päälle tai ihastus olla täysin yksipuolista kun on jäänyt huutelemaan palstoille. Eihän kukaan muuten huutelisi palstoille jos on henkilön yhteystiedotkin tiedossa.

        Mitä trollaatte ja pilaatte koko ketjun. Ilmoitan ylläpitoon, vaikka tuskin hyödyttää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun Lilli nimimen henkilö huutelee palstoilla Minna nimeä. Henkilöstä ilmoitettu ylläpidolle. On tainnut levysoitin jäädä päälle tai ihastus olla täysin yksipuolista kun on jäänyt huutelemaan palstoille. Eihän kukaan muuten huutelisi palstoille jos on henkilön yhteystiedotkin tiedossa.

        Se että on henkilön yhteystiedot tiedossa ei tarkoita että yhteyttä on helppo ottaa. Esimerkiksi jos on kaapissa ja toisesta ei tiedä.


    • Anonyymi

      Riita poikki ja voita väliin. Keiju ja becel vaihtoehtoina, jos kolestroli vaivaa. 😉

      • Anonyymi

        Lillihän sen nimen sinne on laittanut niin kuin aina ennenkin. Hänelle on katastrofi jos hänen nimensä näkyy palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillihän sen nimen sinne on laittanut niin kuin aina ennenkin. Hänelle on katastrofi jos hänen nimensä näkyy palstalla.

        Vai niin, ehkäpä sit on pistäny. En tunne kumpastakaan henkilöä. Eikä kyllä riitelevät ihmiset kovasti houkuta lähestymään.


    • Anonyymi

      Minä avasin tämän ketjun, mutten edes jaksa lukea vastauksia kun jo tiedän että etunimeni alkukirjain tulisi toistumaan useita kertoja.
      Ai, miksi tiedä? ihan vaan siksi, että vaikkaolen 100% heteronainen, niin melkein kaikki tapaamani lesbot ihastuvat minuun.
      Olen miettinyt mistä tämä johtuu, mtten vaan ymmärrä.

      • Anonyymi

        sama


      • Anonyymi

        Ehkä siksi että olet hyvännäköinen "naisellinen nainen" ja vielä ystävällisen/empaattisen oloinen, kohteet ihmisiä tasa-arvoisesti? Lesbot on helppoja, mä en, vaikka lesbo olenkin.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi että olet hyvännäköinen "naisellinen nainen" ja vielä ystävällisen/empaattisen oloinen, kohteet ihmisiä tasa-arvoisesti? Lesbot on helppoja, mä en, vaikka lesbo olenkin.:D

        Kohtelet*


      • Anonyymi

        Hahah. Mitä teet lesbo-palstalla "heterona"...? ;D Tällaiset kaltaisesi "hetero"-naiset tuppaavat ihastumaan lesboihin aina, ei todellakaan toisin päin. Sorry babe, tervetuloa maan pinnalle.


    • Anonyymi

      Ma... paikasta Mi...

      • Anonyymi

        Marjo ja paikasta Mikkeli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marjo ja paikasta Mikkeli?

        Kyllä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ❤️

        Ei ❤️


    • Anonyymi

      Kati 💚

    • Anonyymi

      Nimi kaksiosainen ja ekan osan eka kirjain S ja tokan M🩷

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe