Voi että piti tämäkin päivä pilata!
Radio Suomen neitimäiset juontajat
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda kanavaa äläkä täällä nillitä.
- Anonyymi
Juu, täytyy kääntää vähän rankenpaa musaa soittavalle kanavalle, niin siellä Mikko neiti kertoo kuinka on käynyt taas kaupasta hakemassa tyttöystävälle hiustuotteita. Samalla voi kuunnella hieman poliittisesti värittynyttä jutustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, täytyy kääntää vähän rankenpaa musaa soittavalle kanavalle, niin siellä Mikko neiti kertoo kuinka on käynyt taas kaupasta hakemassa tyttöystävälle hiustuotteita. Samalla voi kuunnella hieman poliittisesti värittynyttä jutustelua.
Olet toksisesti maskuliininen. Silloin jää ilman naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet toksisesti maskuliininen. Silloin jää ilman naista
Juu, enpäs jäänytkään, joten täysin turhaa tarinaa. Oletko itse kenties toksinen henkilö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608