valokuituverkkojen rima tähtää kohti 50 Gb:n nopeuksia

Anonyymi-ap

Aika outoo koska kansainväliset yhteydet mm Yhdysvaltoihin tahmaa pahimmillaan alle 5Mb.

Moisen nopeuden hyöty voi jäädä vähäiseksi.

3

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on 250/250 Mb/s kuitu ja se alkaa olla jo riittävän nopea tavalliseen käyttöön. Mutta eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. On vain hyvä että tarvittaessa vanhaa kaapelia ei tarvitse uusia kun lisää nopeutta tarvitaan.

• Anonyymi

Aina luullu et jos on valokuitu niin saa nauttia siitä nopeudesta mistä maksaa, esim jos on vaikkapa 500 megan liittymä ja tekee oikean nopeustestin (eii siis näitä jossa otetaan yhteys aina suomalaiseen serviin) ni saisi sen 500 megan download, kaverilla kuitu 500/500 ja jos esim lataa jotain vaikkapa googlelta ni latausnopeus jotai 5 megaa maksimi ^^

• Anonyymi

Alle 5 Mb??? Huh huh.. Voisko olla sitten niinkin että ne kaapelit Yhdysvaltoihin on toteutettu jollain muulla tekniikalla kuin valokuiduilla, Yhdysvallathan on nykyään vähän sellanen.....takapajula ainakin joissain kohdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      625
      2860
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1502
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1456
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1380
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1266
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1264
    7. 102
      1096
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1033
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      950
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      899
    Aihe