Neljän päivän työviikolla äänestäjien kosiskelu on populistista höttöä!
Juuri sdp sanoi, että hallitus ei voi vaikuttaa palkkoihin. Jos työaika lyhenee 4 päivään, niin sehän olisi 20 % palkankorotus! Eihän tähän kukaan oikeasti tule suostumaan!
Hulluja populisteja sdp:ssä!
populisti marin suomen tuho
19
288
Vastaukset
- Anonyymi
että näin!
- Anonyymi
suomen tuho
- Anonyymi
marinin tuho !!
- Anonyymi
populistista höttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
populistista höttöä!
populisti lähti onneksi.
- Anonyymi
😟😔😔😔
- Anonyymi
Voitaisiinko sanoa, että rasistinen puolue suomalaisia kohtaan, kun muiden maiden ihmisen hyvinvointi tärkeämpää kuin suomalaisten!
- Anonyymi
Onneksi hallitus vaihtuu kohta
- Anonyymi
totta toivottavasti parmpaa kun nykyinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta toivottavasti parmpaa kun nykyinen!
ilman mariinia ja vihreitä kiitos !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilman mariinia ja vihreitä kiitos !
Hulluja populisteja sdp:ssä!
- Anonyymi
Populistiset liikkeet ovat monissa maissa kasvattaneet suosiotaan 2000-luvulla. Niiden vahvistumiseen on esitetty useita syitä, kuten poliitikkojen vieraantuminen kansasta sekä useat suuret yhteiskunnalliset ja taloudelliset muutokset, jotka monet kansalaiset kokevat uhkaaviksi.
- Anonyymi
sellasia populisteja !!
- Anonyymi
hei täällä vapaa kassa !
- Anonyymi
lahjoittaa hävittäjätkin poijjes!
- Anonyymi
populisteja riittää ?!
- Anonyymi
SDP:n toimet lisää kurjuutta. Lähes 5000€ kuukaudessa ansaitsevat lakkoon siinä sitä demarien tyhmyyttä. Ei ihme jos noilla ansioilla olevia toimintoja pitää lakkauttaa ja siirtää muille maille.
- Anonyymi
onneksi tästäkin päästiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289