Miljoona ihmistä piti päänsä ja jätti ottamatta rokotteen jonka kerrottiin antavan suojan vakavaan koronaan ...miten nämä miljoona nyt ovatkaan tasavallassa , miksi ihmisiä on nyt suomessa yli 30 000 enemmän kuin ennen koronaa....
Ukrainassa oli 15% rokote kattavuus ja vain 1 kerran shotilla tämäkin....siis n. 35 miljoonaa oli täysin rokottamatta.......ja elävät siellä kylmässä ilman lämpöä ja sähköä.......ja miten venäjällä on kukaan hengissä kun usa rokote puuttui täysin..........
Jos näet, älä usko jos lehdessä kerrotaan että et voi nähdä.
Miljoona rokottamatonta ja korona
Anonyymi-ap
4
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kraalin malja...ota kun saulikin otti.....ottivai...olitko paikalla.....ota vastuuntunnosta........ota niin pääset ravintolaan..............ota niin pääset lomalle ulkomaille........ota tai et voi käydä töissä.........ota tai pakotetaan.....demokratia on puhunut.
- Anonyymi
Jos otan ni otan vodkaa..
- Anonyymi
Hän on saanut huomiota olankohautuksin Jaakobin kirje:
4:13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023