Kouluttautuneita edustajia vaativaan työhön...

Anonyymi-ap

Vaalit tulossa ja ehdokkaita pilvin-pimein. Suomen asioiden hoitaminen vaatii hyvää tietopohjaa asioiden hoitamisen onnistumiseen. Meidän äänestäjien tehtävänä on saada eduskuntaan osaava ja asioista perillä oleva porukka.
Pelkkiä eduskunnassa istujia ja kännykkäänsä räplääjiä siellä ei kaivata. Ne on niin nähty. Hyvän palkan ja etuuksien toivossa sinne on pyrkimässä aivan väärää porukkaa. Ole tarkkana kun äänestät.

29

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semillä sekä Suhosella ei ole koulutusta kun ammattikoulussa. Semi tuskin käynyt sitäkään vaan mennyt suoraan rakennukselle oppiin. Semi syntynyt jo -57. Ei silloin tainnut ammattikoulutusta juuri olla. Eli yleis-sivistys nolla kummallakin.
      Pitäisi muistaa miten rempallaan Suomen asiat on, joten tarvitaan varmaan viisaita päättäjiä.

      • Anonyymi

        No kyllä oli ammattikoulu jo 60luvulla. Isäni on käynyt.


      • Anonyymi

        Kyllä siellä eduskunnassa pyöritään sellaisissa lillukan-varsissa, kun taidot ei muuhun yllä.


      • Anonyymi

        Semi kuuluu puolueeseen missä hyväksytään huumeet?
        Näinkö hänkin on sitä mieltä????


    • Anonyymi

      Googleen saa ehdokkaista hyvin tietoa, kuka mitenkin on opiskellut.

      • Anonyymi

        KVG


      • Anonyymi

        Katsoin, ja löysin hyvän ehdokkaan Ilomantsista.


    • Anonyymi

      Valtiotieteen opinnot olisi hyvä pohja asioiden hoitoon.

      • Anonyymi

        Minä äänestän yli 50v miestä, joka ei käytä huulipunaa.


      • Anonyymi

        Nyt näyttääkin olevan paljon fiksuja ihmisiä ehdokkaana.


    • Anonyymi

      Kouluttautumattomista tule pelkkiä napinpainajia, kyllä siihen hommaan kelpaa.

      • Anonyymi

        Kuk kväll,kuk kväll
        Länkkorv ,Länkkorv.
        Bästa tittare
        Kok kväll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuk kväll,kuk kväll
        Länkkorv ,Länkkorv.
        Bästa tittare
        Kok kväll

        Seuraavan hallituksen pitäisi hommata Varkauteen iso "lataamo". Kyllä tuntuu olevan suurta tarvetta.


      • Anonyymi

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ei taida kylän ehdokkailla olevan riittävää taitoa ja koulutusta, jotta voisivat asioihin vaikuttaa puolueessaan, saatika eduskunnasa. Kehua voi kaikilla asioilla, ilman mitään realiteettia tai totuutta.
      Täysiä nollia varkautelaisen kannalta.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä.

        Jos Semistä tulisi sisäministeri seuraavaan hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Semistä tulisi sisäministeri seuraavaan hallitukseen.

        Se on pienestä kiinni, sanon suoraan sen....


    • Äänestetään me aina omia ehdokkaita! Niin varmistetaan oma kaupungin kartalla pysyminen jatkossakin! Hyvä esimerkki huonosta valinnasta on mm. Sote ja sen myötä törkeesti lisääntyvä Kuopio vetoisuus.

      Äänestän yhtä omista, mutta kaikki neljä paikallista olisi hyvä saada läpi!

    • Anonyymi

      Taitaa hermot kiristyä demareiilla ja demukoiden kannattajilla, varkauden facebook sivuilla tietyllä demari sukunimellä esiintyy useampikin yksinkertaiselta vaikuttava henkilö kehumassa sukulais ehdokasta.
      Jos ehdokas on samanlainen, saatte toivottoman edustajan.

    • Anonyymi

      Tänään on viimeinen ennakkoäänestys päivä.

    • Anonyymi

      pelko kuoklema transurt

    • Anonyymi

      Äänestää voi vielä Sunnuntaina.

    • Anonyymi

      Järjen ääni. Mennään eteenpäin. Nyt on aika.

    • Anonyymi

      PS, äänestä.

    • Työttömien puolesta äänestetää ja niitä ehdokkaita jotka ymmärtää, että 400,n päivän lyhentäminen ei todellakaan tuo Kok,n höpinä-lisää työpaikkoja! Mutta kylläkin lisää pienituloisia sosiaaliavustusten piiriin!

      • Anonyymi

        Työttömille töitä! Niitä puolueita nyt tarvitaan. Suomalaisia ei jätetä, ei ole koskaan jätetty. On niin monta luukkua, jotka autavat.
        Mutta työn tekeminen on se, mikä kannattaa ja tukee Suomen ylös suosta. Olette siinä Tärkeitä.


    • Anonyymi

      PS = Perussuomi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe