Vaikka demut kuinka yritti, Katri Kulmunin viestintäkoulutustapaus ei anna edellytyksiä esitutkinnan aloittamiselle.
Kulmuni syytön
Anonyymi-ap
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän Kulmuni toki rikollinen ole. Ainoastaan tyhmä, kun pilasi poliittisen tulevaisuutensa.
- Anonyymi
Siltasaarenkadulla ollaan tyrmistyneitä.
- Anonyymi
Eikö esiintyminen kuulu ministerin toimenkuvaan? Kertokaa se Sannalle, että pukeutuminen kuuluu myös.
- Anonyymi
Ihmeellinen ajojahti käynnissä, myös Lintilä.
- Anonyymi
Rikolliselle kepulaiselle avustajallehan jo tuli tuomio.
- Anonyymi
Tämä on "Maatila ja metsä" -palsta. Kumpaan paikkaan aloittaja haluaa Kulmunin menevän?
- Anonyymi
Kyseessä oli ajojahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199770Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620