Lastensuojelu on virkavallan toteutumisen suojelua. Aina totta, aina ensisijaista, kaikilla keinoilla. Ja sitä, miten matalasti koulutetuille se on luotettu; tyhmälle auktoriteetille ja autoritaariselle kulttuurille. Miten se korjataan?
Lastensuojelun ongelman tunnistaminen
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei voi korjata.
- Anonyymi
Miten olisi tällainen vähän laatikon ulkopuolelta ajateltu: lakkaat olemasta tuollainen sosiopaatti-ihmisperse ja alat käyttäytyä niin kuin normaalit ihmiset, niin koko lastensuojelulle ei ole kohdallasi edes tarvetta.
- Anonyymi
Viestisi on tautologia: aloittaja ei ole ihmisperse vain sen takia että sanot hänen olevan sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on tautologia: aloittaja ei ole ihmisperse vain sen takia että sanot hänen olevan sellainen.
Viestini olisi tautologia ja kehäpäätelmä, mikäli viesti itsessään olisi ainoa näyttö aloittajan ihmisperseydestä. Viestillä on kuitenkin itsensä ulkopuolelle viittaava referentiaalinen ulottuvuus, ts. se on syytä käsittää kommentaariksi aloittajan kuvauksiin käyttäytymisestään ja toiminnastaan erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa (ks. esim. ”Palvelija vai auktoriteetti?” -keskusteluketju).
- Anonyymi
No nyt kun vittuilua ja assburgerointia on kokeiltu, voidaan todeta melko huonosti tuottavan muutosta.
- Anonyymi
Ei välttämättä! Ehkä vittuilun ja assburgeroinnin määrä ei vielä ole ollut riittävä muutoksen mahdollistamiseksi. Ei muuta kuin lisää paskaa housuun ja itsensä keinotekoisesti auktoriteetiksi ylentäneille luu kurkkuun!
Julkisella paikalla tällä toiminnalla tosin saattaa tulla muutoksen tuulenvireiden sijaan viranomaiselta kumipampusta kaljuun, mutta jos vertaa siihen, että ennen vanhaan koneistoa vastaan asettuneet poltettiin roviolla, vähän pampusta palanderiin on varsin pieni hinta maksettavaksi oikeassa olemisesta. Tiedä vaikka terminaalivaihetta kohti etenevä assburgerkin parantuisi moisella sokkihoidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984