Mulla on fysiikan opettaja, joka ei oikein vaikuta siltä, että ei ymmärtäisi itsekkään joskus mitä tekee. Opetusvauhti on nopea enkä kerkeä kirjoittamaan kun ehkä puolet muistiinpanoista. En ymmärrä matikkaa muutenkaan ja sitten pitäisi laskea fysiikassa jotain ihan ihme juttuja. Tiedän jo nyt, etten tulevaisuudessa tule tarvitsemaan fysiikkaa joten miksi sitä on pakko lukiossa opiskella. Jos nyt kuitenkin on pakko niin voisiko opettaa jotain hyödyllistä, mitä arkielämässä tarvitsisi.
ps. oon ihan sysi äikässäkin niin on varmasti vitusti kirjotusvirheitä
miksi fysiikka pakollista
Anonyymi-ap
3
173
Vastaukset
- Anonyymi
ja kyllä tiedän että mulla on asenneongelma
- Anonyymi
täytyy olla tavoite tulla joksikin. Olla jossain hyvä jossain jutussa kun on aikuinen. Se voi olla ammatti tai jokin muu juttu. Silloin löytyy motivaatio. Jos itse ei tiedä mihin edes on menossa niin eihän sitä motivaatiotakaan ole.
Ei sulla asenneongelmaa ole. Sinulta puuttuu tavoite. Se on se juttu. Polkaise mopo käyntiin ja täytä pakkisi työkaluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1035507- 835027
- 1384402
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492803
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561936