Mulla on fysiikan opettaja, joka ei oikein vaikuta siltä, että ei ymmärtäisi itsekkään joskus mitä tekee. Opetusvauhti on nopea enkä kerkeä kirjoittamaan kun ehkä puolet muistiinpanoista. En ymmärrä matikkaa muutenkaan ja sitten pitäisi laskea fysiikassa jotain ihan ihme juttuja. Tiedän jo nyt, etten tulevaisuudessa tule tarvitsemaan fysiikkaa joten miksi sitä on pakko lukiossa opiskella. Jos nyt kuitenkin on pakko niin voisiko opettaa jotain hyödyllistä, mitä arkielämässä tarvitsisi.
ps. oon ihan sysi äikässäkin niin on varmasti vitusti kirjotusvirheitä
miksi fysiikka pakollista
Anonyymi-ap
3
245
Vastaukset 3
- Anonyymi
ja kyllä tiedän että mulla on asenneongelma
- Anonyymi
täytyy olla tavoite tulla joksikin. Olla jossain hyvä jossain jutussa kun on aikuinen. Se voi olla ammatti tai jokin muu juttu. Silloin löytyy motivaatio. Jos itse ei tiedä mihin edes on menossa niin eihän sitä motivaatiotakaan ole.
Ei sulla asenneongelmaa ole. Sinulta puuttuu tavoite. Se on se juttu. Polkaise mopo käyntiin ja täytä pakkisi työkaluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491278Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23427
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413