Joo eli mulla oli tossa eile ympärileikkaus ja sain tänää ottaa nuo siteet pois. kattelin hetken ulkonäköä ja sitten aloin miettimään terskan takana olevaa kauheaa ”palluraa” näyttää aika rajulta ja ällöltä. Onkos jollain muulla ollut samanlaista ja onko kadonnut turvotuksen laskiessa?
Ympärileikkauksen jälkeinen ulkonäkö
3
419
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata olla huolissaan.
Olen kyllä nainen, mutta silloin kun olin nuori, minulla oli poikakaveri, joka oli joskus ihan pienenä ympärileikattu liian ahtaan esinahan takia, eikä hänen miehisyydessään ollut mitään vikaa.
Ei vehkeen toimintakyvyssä, eikä ulkonäössä.
Halusin tämän kertoa vain lohdutukseksi, että elämä ei ole, eikä mene pilalle leikkauksen jälkeen, vaikka toki juuri leikkauksen jälkeen saattaa ikävältä näyttääkin.
Eli tuhannet tsempit sinulle, kyllä elämä voittaa!- Anonyymi
Kiitos!<3
- Anonyymi
Itsellä leikattiin kuusi päivää sitten ja sama tilanne tuollasen palluran kanssa. Kauan teillä on mennyt sen poistumiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808