Olenko viallinen?

Anonyymi-ap

Olen 14-vuotias tyttö. Olen tiennyt olevani lesbo 5-luokan lopusta asti. Sitä aikaisemminkin ihastuin aina tyttöihin, mutten tajunnut tunteistani mitään enkä ajatellut sitä kummemmin. Yritin muuttaa itseäni ihastumaan poikiin mutta aina kun olen yrittänyt ihastua kehen tahansa poikaan niin ei se onnistu. Sen siaan minun ei tarvitse "yrittää" ihastua tyttöihin, vaan se tapahtuu itsestään. Olen ollut todella pitkään ihastunut, tai oikeastaan rakastunut yhteen tyttöön. Voisin tehdä mitä vain, jotta hän tykkäisi minusta takaisin. Mutta. Kuulun kristinuskoon, kristinusko on minulle todella tärkeä ja se on osa minua. Tunnen itseni todella uskovaiseksi. Kaikki mitä kristinuskossa puhutaan homoista/lesboista on aina negatiivista. Jossain sanottiin että on sairaus ja synti tykätä samasta sukupuolesta, ja että se ei ole luonnollista. Minulle se tuntuu olevan vähän liiankin luonnollista. Kristinuskossa sanottaan että jumala on luonut naisen ja miehen himoitsemaan toisiaan, ja ne jotka haluavat samaa sukupuolta edustavan kumppanin on sitten taas jonkun paholaisen vallassa. Olenko minä siis paha ihminen? Minusta tuntuu pahalta kun en voi kertoa kenellekkään. Olen osa uskontoa jossa ei oikeasti hyväksytä minun kaltaisia ihmisiä. Jos kertoisin kenelle tahansa että olen lesbo, vihattaisiinko minua kristinuskossa. Kyllä kai jumala tietää mitä olen jos edes olen jumalan luoma enkä jonkun ihmeen paholaisen. Mitä voin tehdä? Olenko paha?

9

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole paha. Mun tuttavaperhe on aina ollu todella uskonnollisia. Lopulta perheen tytär tuli kaapista ulos ja asia oli kaikille ok.

    • Anonyymi

      Jos uskoo johonkin yliluonnolliseen, niin onhan siinä jotain pahasti pielessä.

    • Anonyymi

      Et ole paha. Ja on paljon kristittyjä, jotka hyväksyvät homoseksuaalisuuden. Mutta on myös niitä kristittyjä, jotka eivät hyväksy.

    • Anonyymi

      Ei, et ole paha.

    • Anonyymi

      ET SINÄ OLE OLLUT MISSÄÄN KAAPISSA, IHAN NORMAALI. ÄLÄ ALA VIHREÄKSI, PERUSSUOMALASET SIVEELISIN PUOLUE JA ASIALLINEN OSAA NEVOA JA OPASTAA, EIKÄ MIKÄÄN OP-PANKKI.
      KAAPISTA ULOSTULO ON SILLOIN, KUN HOMOJEN HOMMIA JA LESPOJEN HOMMIA SALASSA TEKEVÄT JA ALKAVAT JULKISESTI ESIINTYÄ JA KERTOAKIN.
      NIILLÄ ON HUUMEET, VIINAT, JAUHO-JENGIT, NIILTÄ MENEE HUKKAAN VAAN AIKA.
      NIIDEN PELLEILYISTÄ EI JUMALA TYKKÄÄ JA KOSTAA.

    • Anonyymi

      Et ole viallinen ! Tsemppiä Sulle !

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      Kyllä näyttää siltä että uskonnot aina vaan vaikuttaa ihmisiin, valitettavasti
      Sanopa miksi sinun uskontosi ei halua hyväksyä sinua sellaisena kun olet syntynyt , sillä kukaan ei itse määrää millaisella geeni systeemillä tänne maailmaan syntyy.

      Jos minä olisin lesbo, jos olisin uskovainen niin minun jumalani hyväksyisi minut juuri sellaisena kun olen. Joten siksipä en ole uskovainen koska se on vaan yksi muoto pitää ihmisiä kurissa, ja kaikkien olisi muka oltava samanlaisia , ja jotkut jopa alkavat muuttamaan toista ihmistä jollain kummalla terapialla ihan toiseksi mitä ihminen itse tuntee olevansa.

      Samalla on vielä sinun iässäsi nämäkin asiat kehittymässä, joten älä tunne syyllisyyttä. siitä miten tunnet jotain toista kohtaan, vaan anna ajan kulua ja sitten tulevaisuudessa näet jos nämä tytöistä tykkäämiset olivat nuoruuden kehitys kausi tai että todella olet lesbo. Ja jos olet. Niin saatkin olla.

    • Anonyymi

      Sinulla on lupa olla ihanne mitä olet , sitten voisit miettiä ehkä miksi uskot ja lahkot oikeastaan haluavat ohjailla muiden ihmisten elämää niinkin pitkälle että sukupuolista suuntausta ei muka hyväksytä.
      Niin että minä ainakin jättäisin Sellaisen porukan missä minua ei hyväksytä sellaisena kun olen, joten mietipä hieman uskontojen historiaa , josta tiede on hyvin kaukana .
      Sinä olet ihan okay juuri sellaisena kun olet, äläkä anna uskonnollisten juttujen vaikuttaa elämääsi , sillä ne ei sovellu edes nykymaailmaan

    • Anonyymi

      Hei tyttö!

      Älä häpeä itseäsi, sillä olet juuri omana itsenäsi paras versio itsestäsi. Juuri sellainen, jota tullaan rakastamaan. Uskon, että Jumalalla on omat suunnitelmansa sinun varallesi. Oikeasti: - ei kukaan mahda sinulle mitään!

      Aika näyttää, minkä tehtävän tulet saamaan.

      Mitä uskoon tulee, niin olen itsekin tosi raakasti pahoillani, kun kristinuskoon on pesiytynyt vallanhimoisia räsäskentelijöitä, joita ei lähimmäisenrakkaus lämmitä eikä kiinnosta.

      Luulevat saavansa pelastusvarmuutta siitä, että leikkivät natsipoliisia ja niskan päälle päästessään simputtavat simputtamasta päästyäänkin.

      Niin, ja yksi asia, huolimatta nuoresta iästäsi: - kiitos siitä, että olet olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe