Kesä tulee taas

Anonyymi-ap

Vaikka nyt näyttää talvelta, niin kesä se sieltä taas tulee. Mitä sinä odotat kesältä?

10

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksipä ei tulisi. On se ennenniin tullunna.
      Odotan mökin rauhaa ja harmoniaa, Harmoisissa, harmaassako ?
      Ei ei, kyllä siellä värikästä on kesällä. Myös naapurit mökkien.

• Anonyymi

Tulispa sellainen kesä, ettei tarttis tuulilasia raapata!

• Anonyymi

Kesällä sivukylät herää eloon. Niissä on ihana käydä.

• Anonyymi

Että kunta palauttaa teknisen toimen työntekijänsä omaan käyttöön kuntalaisilta varastaman laiturin takaisin Suvantolan rantaan ja lopettaa valehtelemisen tapahtumista. Samaan aikaan kun arvokas laituri oli kiinnitettynä työntekijänsä omaan rantaan, teknisestä todettiin kuinka ihan hyvin jokainen voi pulahtaa veteen Suvantolan rannasta ilman laituria. Miten arroganttia, ylimielistä käyttäytymistä palkkansa maksajia kohtaan !

• Anonyymi

"Kunnan työhenkilö ottaa sen mikä on huonosti kiinni."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kunnan työhenkilö ottaa sen mikä on huonosti kiinni."

Erittäin hyvin sanottu !

• Anonyymi

Piintynyt tapa tuo kuntalaisilta puhallus.

• Anonyymi

En ainakaan näitä meluavia häirikkö-amis-autoja ja kahta yliäänistä mopoa jotka ovat taas heränneet autotalleissa aherrettujen talvituntien jälkeen entistä meluisampina upean luonnon keskelle. Ettekö äitien pikku mussukat voisi edes yrittää vaihtaa maisemaa. Kuinka voi vuodesta toiseen onnettomia peräkammarin poikia aina vaan lapsettaa etteivät pääse täältä mihinkään muualle meluamaan.

• Anonyymi

Olen muuttanut Kuhmoisiin vuonna 2022 ja odotan kesältä, että pääsen Valtterin ja pankinjohtajan kanssa päijänneristeilylle, jossa minut toivotetaan tervetulleeksi Kuhmoisiin.

• Anonyymi

Maaseutukierroksen ajamista kavereiden kanssa. Päätepisteenä Pihlajakosken terassi. Ai että.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe