Kuulokeliittimeen kytketyt kuulokkeet eivät mykistä puhelimen "kaiuttimesta" tulevaa ääntä. Tarviiko kyseinen puhelin samsungin merkkiset omat kuulokkeet että homma toimisi oikein. Tai onko joku puhelimen ääniasetus pielessä. Kyseiset kuulokkeet ei-Samsung toimii toisessa puhelimessa oikein.
Samsung A13 5G
7
437
Vastaukset
- Anonyymi
Bluetooth kuulokkeet ostoon.
- Anonyymi
Jep bluetooth. Kuka enää lankojen kanssa kuuntelee puhelimessa..
- Anonyymi
Itsellä 4g versio Samsung Galaxy A13 ja toimii muunkinmerkkiset kuulokkeet ihan tuosta liitännästä, tai ei mulla edes ole Samsung merkkisiä kuulokkeita.
Kerran oli yksien kuulokkeiden liitin tai johto hajonnut niin että tietokone ei havainnut niiden kuulokkeiden kytkemistä, en tosin siinä tilassa tullut kokeilleeksi muita laitteita, mutta tietokoneellakin toimi muilla kuulokkeilla ja toimii vieläkin, joten vika oli kyseisissä kuulokkeissa jotka lensi roskiin samantien vian ilmaannuttua. - Anonyymi
"Kuulokeliittimeen kytketyt kuulokkeet eivät mykistä puhelimen "kaiuttimesta" tulevaa ääntä. "
Olisiko kuulokkeiden pistoke hieman lyhyt, että se ei paina auki kaiutin-kytkintä?
Kuulokkeisiin on helppo vaihtaa pistoke. Ensin voi mennä kauppaan katsomaan, millainen on "alkuperäiskuulokkeiden" pistoke ja hieman vertailla. Työntömitta on siinä paras mittailuun.- Anonyymi
Tokko noissa on enää mitään mekaanista kytkintä, joku audiomoduuli valvoo kuulokeliitäntää ja kun maadoitus kytkeytyy pistokkeessa, sulkee kaiuttimet ja siirtää audiovirran menemään vain kuulokkeille.
- Anonyymi
Kuulokkeiden liitin saattaa olla murtunut tms., koska näköjään tuollainen liitin voi kärjestään katketa pistokkeen sisäänkin:
https://youtube.com/watch?v=ZNzZF6Dj2PI&si=EnSIkaIECMiOmarE&t=166
Siinäpä se olisikin sitten melkoinen ongelma saada katkennut kärkiosa ulos esim. puhelimen liittimestä. - Anonyymi
Mulla sama homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014