antoisinta opettajan työssä on pistokokeiden järjestäminen.
Viikonlopun jälkeen maanantaina ihan aamusta kun tunti alkaa ja tiedonjanoiset nappisilmät istuvat jo tuoleissansa. Silloin opettaja sanoa paukauttaa:
" ja seuraavaksi on vuorossa ruotsinkielen sanastokokeet. Kännykät pulpettiin piiloon " . Ne ilmeet kasvoilla. Se on hunajaista herkkua. Siihen ei kyllästy koskaan.
On kyllä paras syy miksi jatkan näitä hommia ihan eläkkeelle asti. Perinteistä tulee pitää kiinni. Mikä teitä muita motivoi jatkamaan.
pistokokeet ovat rikkautta
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ihme, että osa teidän ammattikuntaa vihaakin. Mulkkuja tunnutte olevan.
- Anonyymi
Itseäni motivoi se, että oppilaat aidosti oppivat. Tykkään tunteesta huomata ja kuulla, että arvosanat nousee. Minua myös motivoi oppilaat, joiden kanssa voi keskustella hieman ylioppimäärän esimerkiksi syvällisesti miten jokin laite toimii fysiikassa tai luonnontieteen filosofiaa.
Olen kuulemma liian kiltti kollegani mukaan, mutta luokassani on työrauha eikä oppilaat/vanhemmat valita. Wilmaa en jaksa kauheasti täytellä. Jotkut kollegat kirjaavat myös vessatauon pituudet, mutta itse en pysty keskittymään kahteen asiaan tunnilla, joten olen valinnut sen, että merkitsen vain isot asiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992