Olen yksinhuoltaja ja kyseessä on ensimmäinen lapseni 2 vuotias, jonka vuoksi olemme tällä hetkellä perhekuntoutuksessa. Olemme kehittäneet hyvät rytmit, jotta arkemme on sujuvaa ja helppoa, mutta nyt perhekuntoutuksen työntekijät haluavat tunkea arkeemme klo 18.30 jälkeen, vaikka olen toistuvasti asiasta maininnut, että lapseni ei pysty rauhoittumaan yöunille jos on vieraita kylässä.
Olenko siis ihan pälli, kun olen vetänyt lapsen syntymästä saakka rajan siihen, ettei meille tule vieraita enää klo 18.00 jälkeen?
Miten vieraiden vierailuja olisi hyvä rajata?
Anonyymi-ap
1
287
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17771370C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953231- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683023Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452362- 882090