Täällä usein napistaan markettien kissanruoista. Meillä ei kyllä ole eläinkaupan ruoat menneet kaupaksi, joten markettiruoat saavat kelvata. Ei tykkää myöskään raa'asta/paistetusta jauhelihasta/kanasta tai kalasta.
Kaikki kissat eivät vain ole samanlaisia, niinkuin ei me ihmisetkään. Eräs tuttu hakee sitkeästi eläinkaupasta ruokia, jotka ovat vähän aikaa kupissa kuivumassa ja sen jälkeen roskiin. Kuppi täytetään taas uudella sapuskalla. Kissa syö kuivaruokaa nälkäänsä. Eläinkaupan ruoat ovat hintavia, joten aikamoista tuhlailua ostaa, jos kerta katti ei tykkää. Ei usko puheita, kun sitkeästi noudattaa litaniaa, että eläinkaupan ruoat ovat lihaisi ym ym..
Meillä kissat ovat eläneet vanhoiksi ihan markettien ruualla. Toiset söivät myös raakaa jauhelihaa, mutta ei kaikki. Kana kelpasi yhdelle, mutta ei taas tykännyt jauhelihasta.
Joten annetaan sitä mistä katti tykkää.
Ei sitä eikä tätä
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kissojen omistajana voin todeta. Eläinkauppojen ruuat on kissojen mielestä Parhaita.
Rahattomat ostaa marketeista, ja selittelee.
Pakasteruoka on kissojeni suosikki, aina maistuu☺- Anonyymi
Tule sanomaan tuo meidän katille. Se ei oikeasti suostu niitä syömään.
Rahasta se ei ole kiinni mitenkään.
- Anonyymi
Ihmisetkin valikoivat ruokiaan. Miksi ei siis myös eläimet.
- Anonyymi
Juu, se onkin kumma, että kaikesta tinkivien kissat syö heikkolaatuisimpia/ halvimpia ruokia🤭
- Anonyymi
Mulla semmoinen sekaruokasysteemi. Harvoin ostan eläinkaupasta, kun sitä varten pitää lähteä isoon kaupunkiin. Tavallisissa kaupan kissanruokapusseissakin on sellaisia, joita syödään mieluummin. Tarjoan myös ihan ihmisten ruokia, porsaan sisäfilettä ostan joskus ja pilkon kolmeen osa ja pakastan kaksi. Se menee raakanakin. Kanasuikaleet laitan pannulle voinokaren kanssa ja haudutan kannen alla kypsiksi vesitilkan kanssa. Siitä tykätään. Jauhelihasta paremmin tykkäävät ei ruskistettuna mutta kypsytettynä ja lohta ja silakkaa ovat syöneet raakanakin. Katkarapuja olen myös antanyt herkkupaloiksi joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657