Sähkösopimuksen tekeminen toisen perheenjäsenen nimiin ei ole laitonta

Anonyymi-ap

Sähkösopimus, kuten kaikki sopimukset, sitoo vain niitä, jotka ovat den allekirjoittaneet.
Jos joku toinen perheessä tekee uuden sopimuksen, hän ei tee mitään väärää koska hänellä ei ole mitään sopimusta, joka kieltäisi sen.

Ainoa, joka voisi rikkoa sopimusta, on allekirjoittaja. Mutta jos alkuperäisen sopimuksen tekijä ei itse irtisano sopimusta, hänkään ei syyllisty mihinkään väärään.

4

2028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos perheen sisällä on sovittu, että joku toinen vastaa sahkölaskusta, niin pitää tehdä uusi sopimus koska kuluttaja ei saa siirtää sopimusta toiselle. Siinä ei ole muita vaihtoehtoja.

Sähkön käytön loppuminen on muuttoon verrattava syy sopimuksen päättämiseen jo senkin takia, ettei samassa käyttöpaikassa voi olla kahta sopimusta.

Sähkönmyyntiehdot eivät ainoastaan salli vaan myös edellyttävät uuden sopimuksen tekemistä, jos maksaja muuttuu.

• Anonyymi

Liittyy varmaan tähän keinotteluun se uusi määräys, että sähkön siirron ja energian oston sopimukset pitää olla samalla nimellä.

• Anonyymi

Ihmisiä pelotellaan sopimussakoilla ihan turhaan. Hoitaisivat sähköyhtiöt vain ruuhkansa ja vastaisivat vihaisten asiakkaiden yhteydenottoyrityksiin alle 2 kuukaudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe