Therianit!!

Haluaisin kerätä Suomesta therianeita, sillä olisi kivaa löytää ystäviä joiden kanssa jakaa samoja kokemuksia ja ajatuksia :)

En ajatellut tässä alkaa selostamaan ja avaamaan sitä mitä therianit ovat, joten jos se sinua kiinnostaa etsi tietoa luotettavista englannin kielisistä lähteistä. En myöskään mielelläni vastaanottaisi ilkeyksiä tai muita loukkaavia kommentteja koskien therianeita ja sitä ovatko meidän kokemuksemme aitoja vai eivät.

Oon hetken yrittänyt Instagramin voimin kerätä therian-tovereita, muttei se ole ollut kovin suotuisaa :'D Olisi tosi kiva löytää lähistöltä ja Suomesta ylipäätään uusia therianeita joiden kanssa mahdollisesti tavata, viettää aikaa ja muuten vain jutella kaikesta kivasta.

Pyydän ettet kommentoisi mikäli et ole therian, kiitos!

109

2452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää päivää! Olen ilmeisesti ensimmäinen!!! Onko sinulla Tiktok:kia tai Snapchattiä?
      T. Polytherian, joka on ilves ja, jolla on mietinnässä kirahvi, paviaani ja hyeena!

      • Anonyymi

        Mäkin oon Polytherian ja mullakin on ilves ja sit kissa.


    • Anonyymi

      Moi! Ois ihan kiva tutustua haluaisin itse therian kavereita tai vaikka oman lauman. Mun theriotyypit on ristikettu ja hopea susi. Oon siis polytherian:)

      • Anonyymi

        Olen therian joo🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊


      • Anonyymi

        Olen therian myös! Theriotypeni ovat ristikettu, kojootti, norjalainen metsäkissa sekä ehkä lumileopardi:3 Olisi kiva tutustua:D


      • Anonyymi

        Missä päin asut, ite kouvolassa


    • Hei, täällä arokettu. Oisi kiva tutustua ja saada se lauma jos haluatte jutella ja ehkä perustaa laumaa niin ig:ni on sumutherian. Asun Espoossa ja olen 13v. Onko teillä muuten niitä maskeja kun minä en saa tilata niin olen pari itse askarrellut.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

      • Anonyymi

        Oon susi/kissa therian
        Ja oon 12v(^*)🍥🎀🐱🐺


      • Anonyymi

        Helou 😃 täällä olis yks kissa therian :3 oon kokkolasta että jos ootte täältä päin niin ois hauska tavata oon siis 8v eli oon aika nuori vielä mut ehkä se ei haittaa :3


      • Anonyymi

        Hei asun espoossa olen 9vuotias kissa therian ja minulla on luokalla toinen kissa therian hänkin haluaisi varmaan lauman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei asun espoossa olen 9vuotias kissa therian ja minulla on luokalla toinen kissa therian hänkin haluaisi varmaan lauman

        Moi oon kettu therian ja oon myös 9v ja asun Lauttasaaressa (Helsingissä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei asun espoossa olen 9vuotias kissa therian ja minulla on luokalla toinen kissa therian hänkin haluaisi varmaan lauman

        Mäkin oon 9 ja puol v kissatherian. Mun theriotypet on: kettu, susi, villikissa, gepardi ja ilves. Mietinnässä: naali


      • Anonyymi

        Joo mäkin haluisin jonkun lauman kun oon aika yksinäinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mäkin haluisin jonkun lauman kun oon aika yksinäinen...

        Sama


    • Anonyymi

      Hei!! Olen theriani olisi mukava saada saman laisia kavereita olen iha susi ja onko teidän mielestä olemassa joku metsän vartia kun kaveri keksi tämmötteen jutun

    • Anonyymi

      Susi-therian täällä! Ois kiva saada oman ikäisiä therian kavereita kun ei sellaisia omasta kaveriporukasta löydy. Oon 13v. Asuun toisaalta etelä-pohjanmaalla joka voi olla ongelma mutta edes nettikavereita. Ja oma lauma olisi unelma🤩


      ~ Susi-therian

      • Anonyymi

        Oon 11 v ja sori on myöhäs haluuks tutustuu?Haittaako et oon kissa / ilves mut en oo mikään ns.kotikissa ihan villi oon!Asun eteläpohjanmaal kans!Seinäjoella siiiis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 11 v ja sori on myöhäs haluuks tutustuu?Haittaako et oon kissa / ilves mut en oo mikään ns.kotikissa ihan villi oon!Asun eteläpohjanmaal kans!Seinäjoella siiiis

        Moi oon kans kissa melki sun ikäinen asun kyllä toisaalta tampereella


      • Moi, oon miettinyt vähän samanlaisia juttuja kun suurin osa täälläkin 9-12. Ois kiva tutustuu mutta taidan olla myöhässä.


        -Sumu


      • Anonyymi

        Et etelä pohjan maa niin kaukana
        Oo no mä asun vähän enemmän Keski suomesta etelämmäs😊oon 11 vuotias susi therian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oon kans kissa melki sun ikäinen asun kyllä toisaalta tampereella

        ÄÄÄÄK! tuun myöhäs, mut itekki oon tampereen seudult!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 11 v ja sori on myöhäs haluuks tutustuu?Haittaako et oon kissa / ilves mut en oo mikään ns.kotikissa ihan villi oon!Asun eteläpohjanmaal kans!Seinäjoella siiiis

        Omg asun lähel seinäjpkea haluutko tutustua❓❓😱oon polytherian🐾


    • Anonyymi

      Heippa! oon vähä myöhässä tässä mutta olen therian joensuusta! theriotyypit: punainen kettu mietinnässä! olen 9-12v ja aika uusi therian(niinku oon tajunnu vähä aika sitten sen en valinnut tulla therianiks) mut joo mitäs sitä en voi hirveästi käyttää somea mutta haluaisin therian kamuja ! ^^

    • Anonyymi

      Heii, oon aika myöhäs tähän mutta noh, anyways, oon siis itekki therian, kissa therian tarkalleen ottaen, ja sit on viel joku theriotype jota en oo viel saanu selville, mut jos joku haluu jutella, ni voijaan vaik ig:ssä:)

    • Anonyymi

      Päivää! Täällä puhuu naali ja punakettu! Olisi mukava tavata ja tutustua! :)

    • Anonyymi

      Oon suomalainen therian! Oon itekkin yrittänyt ettiä therian kavereita. Mutta en ole löytänyt ):

      • Anonyymi

        Missä päin Suomea asut? Voitaisiin olla kavereita! Itse asun Lahdessa olen 11v


    • Anonyymi

      Heii! Mäki oon suomalainen therian :) oon itekki yrittänyt ettii ig:n voimin muita, mut ei oikee onnistunu. Jos joku haluu tutustuu ni käyn täällä huomenna, ja ylihuomenna ja niineespäin.

    • Anonyymi

      Moikka täälä Susi thearian🐾 Tiiättekö missä nettikaupassa myydään thearian tuotteita, naamareita, häntä, yms🐾

      • Anonyymi

        Temu se tulee nopeasti ja oikeita tuotteita oon sieltä tilannut 2 häntää,korvat,tassut,3 maskia ja pimeässä hohtavan tassu korun kannattaa sieltä tilata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Temu se tulee nopeasti ja oikeita tuotteita oon sieltä tilannut 2 häntää,korvat,tassut,3 maskia ja pimeässä hohtavan tassu korun kannattaa sieltä tilata

        ÄLÄ TILAA MITÄÄ TEMUSTA⚠️⚠️


      • Anonyymi

        No ainakin Temussa, Sheinissä ja ehkä Whississä mutta 🚫ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO SIELTÄ!!!🚫

        Ne varastaa tietoja ja niiden työntekijät on lapsia jotka tekee joku 12h niitä tavaroita ja tuotteita ja saa siitä vaan joku 2€!!!

        P.S jotkut niistä tuotteista on huijausta ja maksaa paljon!!!


    • Anonyymi

      Anteeeeks tää tulee myöhässä tällänen 012 vuonna syntynyt tyttö(Eli mä=D)Nii ettisin therian kavereita eteläpohjan maalta Seinäjoelta.Oon itse kissa tai Ilves tunnen yhteyttä molempiin! Olis kiva tutustuu jos kiinnostunut nii laita viesti tänneN

    • Anonyymi

      Olen 10-12v tyttö kissa therian ja kettu mietinnässä mulla on yksi therian kaveri mun luokalta koulussa

      • Anonyymi

        Olen siis Helsingistä therian nimi on moon. Ja oon siis naali ja vähän kissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis Helsingistä therian nimi on moon. Ja oon siis naali ja vähän kissa

        😑😑😑😑mun therian nimi on myös moon😅😅😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis Helsingistä therian nimi on moon. Ja oon siis naali ja vähän kissa

        Sori myöhässä mutta miten niin vähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😑😑😑😑mun therian nimi on myös moon😅😅😇

        Mun kaverin therian nimi on Myös Moon


    • Anonyymi

      Mistä päin oot?

    • Anonyymi

      Riippuu vähän missä asut💖

    • Anonyymi

      Olisiko ketään theriania Helsingistä? Olisi kiva saada pieni porukka jonka kanssa hengailla. Minä ja mun serkku asutaan Helsingissä ja hän on therian myös!!!!!!!

    • Hei taas kaikille! Muhun voi ottaa yhteyttä Instagram-käyttäjäni kautt :) se on @ilvessielu. Kesälomalla järjestin ensimmäisen Therian-yökyläni ikinä Pohjois-Pohjanmaalla, meillä oli theriantovereiden kanssa todella hauskaa!
      Tulevista yökylistä, miiteistä ja muista tapahtumista aion myös ilmoittaa jatkossa tililläni ^^ tulkaa juttelemaan mun kanssa, voidaan myös luoda jokin keskusteluryhmä!

      - Emi, ketjun aloittaja

      • Anonyymi

        Ja therian nimeni on Kuun Sulka.
        T. Kuun Sulka


      • Anonyymi

        Nyt harmittaa kun en tätä ketjua ole aijjemmin löytänyt koska asun pohjois pohjanmaalla ja oon therian XD satutko tietämään jotain therian whatsapp ryhmiä? :D Jos tiedät niin mulle saa vapaasti laittaa linkkiä sillä mielellään liittyisin :3 Oon siis tämmönen napasusi, naali, fennekki ja kissa therian :D


    • Anonyymi

      Moi olen kissa therian aloittelija tulin therianiksi jouluaattona mutta siis mä oon 9v en tiiä sovittaisko yhteen kuulin therian jutusta kavereilta ja sanoin äitille saanko mäki tollasen maskin ja hännän sitten sain sellaisen jouluaattona ja musta tuli therian 🐾🍂🌿 mutta joo

      • Anonyymi

        Therianiksi ei voi tulla sellaiseksi synnytään!

        !


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣

        Niin ei voikkaa


      • Anonyymi

        Therianiksi synnytään ilmi selvästi 😅😅😅😅


      • Anonyymi

        Therianiks synnyttää eikä therianiks tulla vaa tosta noin, sä et ole therian therian jos sulla on maski ja häntä ja teet quadrobicksiä

        T. Moon (therian nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei voikkaa

        True lol


      • Anonyymi

        Mitä helkkaria siis tulit therianiks sellaseks synnytääm eikä tulla ostamalla gearia oot fake ja todennäkösesti valitsit tulla kissatheriqniksi😮‍💨 harmillista että näihin törmää nykyään joka päivä ja sinunlaisesi pilaa therianeiden luoman yhteisön



        T.Moony skottilainen villkissa (JOKA SYNTYI THERIANINA EIKÄ PÄÄTTÄNY (en haluis olla therian))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helkkaria siis tulit therianiks sellaseks synnytääm eikä tulla ostamalla gearia oot fake ja todennäkösesti valitsit tulla kissatheriqniksi😮‍💨 harmillista että näihin törmää nykyään joka päivä ja sinunlaisesi pilaa therianeiden luoman yhteisön



        T.Moony skottilainen villkissa (JOKA SYNTYI THERIANINA EIKÄ PÄÄTTÄNY (en haluis olla therian))

        Miks kukaan ei vaan ymmärrä että therianuutta ei voi valita


    • Anonyymi

      Moi haluisin tutustuu jonkun kaa oon koira therian asun etelä Pohjanmaalta seinäjoelta.

      • Anonyymi

        helou!Oon 11v(Periaatteessa 12v koska täytän ihan justt)asun Seinäjoella myös!


    • Anonyymi

      OLEN THERIAN OLEN KISSA, KETTU, ILVES, KOIRA JA SUSI🐈‍⬛🦊🐶🐺

    • Anonyymi

      Ooookei oon 11 v tyttö ja haluan therian kavereita

    • Anonyymi

      Moikku! Oon siis kissa therian ja ettiskelen laumaa/kaveria tampereen seudult

      • Anonyymi

        Sori myöhässä mutta täältä löytyy kolme


    • Anonyymi

      Hei! Tiedän että kommentti on aika myöhässä mutta asiaan.
      Etsisin itsekkin therian kamuja.
      En ole mikään paras taitojen puolesta.

      T: Hopeakettu

    • Anonyymi

      Olisi kiva tavata. Tää oli aika lyhyt kommentti mutta silti komentoin.

      T: Blackcat joka on musta kissa jossa on myös valkoista hännässä tasuissa ja kuonossa.

    • Anonyymi

      Ja oon siis 19v T: Blackcat

    • Anonyymi

      Ja tää Blackcat asuu siis Ruutanassa

    • Anonyymi

      Oisko muita therianeja itä pakilan alueella? Oon siis ite therian ja oon 11v

    • Anonyymi

      Oon therian 🦊🦊🦊🦊🦊🦊

    • Anonyymi

      Oon therian too oon naali eli napakettu keravalta oon 11.v tarvitsisin tukea tässä therian jutussa koska tuntuu tosi sekavalta ja kun vähän aikaa sitten loukkasin käteni se tuntui erilaiselta kuin ennen mistä se voisi johtua noo ei siirä sen enempää toivoisin että joku voisi vastata edes tästä pääkaupunkiseudulta vaikka tuusula tai järvenpää ☮️💟♈️

    • Anonyymi

      Jaa viel oon siis Pisaratassu
      T:Pisaratassu

      • Anonyymi

        Seuraan sun kanavaa watsapis! Mis asut?


    • Anonyymi

      Oon Therian ja mun theriantype on musta susi ja koira mä kuolin musta sutena niin että istun pienellä siirto lohkarella ja näin kanin menin sellu huomasin jotain puskassa ja käännyin takaisin ja kani oli kadonnut menin sinne päin ja sitten mut huomasi metsästäjä ja se ampu mut ja koiriin tunnen yhteyttä

    • Anonyymi

      Entä jos therianeita ei ole olemassakaan vaan kaikki ovat huijanneet tää mua vaan huolestuttaa

    • Anonyymi

      Moi Miumaumiumau!! Oon myös therian, ja mulla on ihan sama juttu :( Mulla on vaan 1 OIKEA therian kaveri. Ja en tiiä mistä löytää lisää 😭

    • Anonyymi

      Hei olen therian espoosta mutta käyn koulua helsingissä

    • Anonyymi

      Moi! Onko ketään 10-13 vuotiasta theriania Keminmaasta?😅☺️ Oon ite arktinen susi nii olis kiva tutustuu muihin therianeihin

      • Anonyymi

        Moi, oon Keminmaasta! Olis kiva tutustuu, jos ois muita täältä päin!🐾 Mun theriotype on arktinen susi🍃 ja oon 12.v


    • Anonyymi

      Moi oon siis polytherian susi/gepardi.Ettiskelisin kavereita espoon seudulta oon ite 11

    • Anonyymi

      moii! mä oon theriani ja asun lahdessa. oon 11v ! lisää mut snäpissä : jenna_vaittine2

    • Anonyymi

      Oon therian ja asun oulussa

    • Anonyymi

      Moi olen therian mulla on kaikki therian aiheiset jutut ja haluisin kamuja

    • Anonyymi

      Mistä on turvallista tilata therian kamaa ei Kiina kamaa ja että se ei ole epä eettinen

      • Anonyymi

        Amazonist! älä ikinä ainakaa temust!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Oon poika therian 😼

      • Anonyymi

        Tampereelta


    • Anonyymi

      Moi olen 11-12v kissa therian 😺😺😺😺

    • Anonyymi

      Haluan therian kavereita niin paljon koska tuntuu ettei ketään ymmärrä minua mutta minulla ei ole snäppiö tiktokkia instaa… ei mitään sellasta. Ainut sosiaalinen media missä olen on whatsapp youtube ja pinterest :(( toivon silti joku päivä löytäväni therian kamun

    • Anonyymi

      Hei olen therian ja teen seksiä eläinten kaa eikö se oo ihan normaalia??

      • Anonyymi

        No mietipä uudestaan😶😶😶😶


    • Anonyymi

      Voin olla sun Therian kaveri, riippuu millä paikkakunnalla asut?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen therian joka asuu kuopi ossa.

    • Anonyymi

      Oon therian ja oon 11v. Mun theriantype on kissa ja ilves. Tykkään tehä quadseja. Mul ei oo kauheesti therian kavereita joten ois kiva saada joku sellainen.

    • Anonyymi

      Olen 11v norjalainen metsäkissa therian ja ehkä myös saukko. Asun jyväskylässä asuuko joku muukin?Haluaisin therian kavereita, tunnen yhden quadrobistin(se ei tiiä et oon therian ja quadrobist) ja meidän koulussa on kans muutamii therianeita mutta en uskalla mennä puhuu niille kun oon aika ujo:/

    • Anonyymi

      Hei mä oon trico oon Punakettu kojootti ja metsäkissa haluaisitko tutustuu

      • Anonyymi

        Mä oon kissa therian. Missä päin asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kissa therian. Missä päin asut?

        Lahes


    • Anonyymi

      Joo mun theriotype on hesburgerin kana salaatti
      Oon 12v ja asun Jyväisessä kylässä, sielä on karhutherianeja jotka kiipeää puuhun

    • Anonyymi

      Olen 10v mut kohta 11 oon susi ja ehkä pesukarhu/koala mul ei oo laumaa ja asun lahes 🍄🌿💚

      • Anonyymi

        Kiva!


      • Anonyymi

        Me too


    • Anonyymi

      Haluatko olla ystävät tai ken ties enemmän kuin ystävät😼😻

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moikkelis! Oon uusi therian💗itse koen että olen therian jos siis lasketan se että samaistuu ja tykkää liikkua miten thereotypensäkin liikkuu/ tekee asioita✨️ainakin näin on ymmärtänyt että sekin lasketaan therianiksi koska katsoin juuri yle mixin videon therianeidta ja niin siellä sanottiin, joten en siin koe että olen kokonaan sielultani eläin ja olen syntynyt väärään kehoon, minä toimin niin että teen samalla tavalla asiat kuten theorutypeni ja koen yhteyttä siihen eläimeen 🌸

      • Anonyymi

        Vielä tuohon omaan viestiini täydennyksenä että oisi todella mukava joskus nähdä! Miten voitaisiin järjestää tämmöinen? Asun nurmijärvellä asuuko kukaan teistä lähellä☺️🥲


    • Anonyymi

      Moii etsisin therian kavereita Seinäjoelta mieluusti yli 11 vuotiaita ja tota juuu oon ite siis 11 v kettu therian jah no ei muuta ei muutes oo snäppii

    • Anonyymi

      Olen therian:3 Jos jotakuta kiinnostaa, käykää seuraamassa minua Youtubessa @Bone_the_therian_on_youtube !EI OLE PAKKO!

    • Anonyymi

      Oon pohjanmaalta vaasan alueella haluisin enemmän lähellä asuvia therian/turri/quadrobics kavereita!

    • Anonyymi

      Moi, oon myös Polytherian niinkun teistä moni muukin on. Mun eläin lajeihin kuuluu 1. Kissa🐱 2. Naali🤍🦊 ( napakettu ) 3. Susi🐺 4. Kettu🦊

      Mulla ei oo kun kaksi therian kamuu, kaipaan laumaa🥺💗

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe