Huoneentaulu

Anonyymi-ap

"Kiinnostunut pitää yhteyttä"

AINA, ei poikkeuksia. Muu on selitysten keksimistä itselle, halua selittää asia parhain päin. Mikään ei todellisuudessa estä yhteydenpitoa. Aikaa on, jos on halua. Mikään elämäntilanne ei estä kuulumisten kysymistä. Kiinnostunut valitsee aina minkä tahansa yhteyden hiljaisuuden edelle.

Erehdyin kerran selittelemään itselleni ja pidän huolen, etten tee samaa virhettä toista kertaa kenenkään kanssa.

30

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon niin täysin samaa mieltä.

    • Anonyymi

      M.O.T. Herkästi hairahtuu luulemaan ties mitä, jos itseä kiinnostaa. Selittelee että toisella on muka jotain esteitä ja ottaa myöhemmin yhteyttä , ha ha. Mikään ei estä yhteydenpitoa nykypäivänä. Viestin lähettämiseen menee aikaa max pari minuuttia, somessa voi kommentoida, lyhyesti. Tapoja riittää. Hiljaisuus = ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Tämä on niin totta. Sorruin kerran kuvittelemaan, että toisella on haasteita elämässään, eikä siksi ole yhteydessä vielä. Siispä odotin. Typerää ja viimeinen kerta. Onneksi en koskaan tee samoja virheitä kahta kertaa. Jatkossa en kuvittele mitään ennen kuin joku esittelee sormusta.

    • Anonyymi

      Järkevää puhetta.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa, koettu monen monituista kertaa. Päässään kehittelee mitä ihmeellisimpiä perusteluja: toisella kiire töissä, yövuoroja, huolta lapsista, sukulaisista, rahahuolia, toinen ujostelee, empii vielä, eksät roikkuu jne jne. Tosiasiassa mitään ei olekaan, eikä ole koskaan ollut muuta kuin omassa mielessä. Toinen pitää tuttavana, etäisenä kaverina tai ei ehkä muistakaan enää.

    • Anonyymi

      Toivoisin että voisin deittailla normaalisti käyttäytyviä, kommunikovia ja lempeitä heteronaisia. Miksi omasta vähemmistöstä löytyy kaikkea muuta?😬

      • Anonyymi

        Löytyy niitä normaalisti kommunikoivia ja käyttäytyviä, lempeitäkin naisia myös tästä porukasta. Yleistäminen ei ole hyvä asia tässäkään yhteydessä. Meitä on laidasta laitaan aivan samalla tavalla kuin heteroitakin. Löytyyhän heteronaisistakin huonosti käyttäytyviä ja vähemmän lempeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy niitä normaalisti kommunikoivia ja käyttäytyviä, lempeitäkin naisia myös tästä porukasta. Yleistäminen ei ole hyvä asia tässäkään yhteydessä. Meitä on laidasta laitaan aivan samalla tavalla kuin heteroitakin. Löytyyhän heteronaisistakin huonosti käyttäytyviä ja vähemmän lempeitä.

        Eiköhän jokainen puhu omista kokemuksistaan ja mitä on tullut vastaan. Miksi niitä pitäisi jotenkin "sokeroida" palstalla.
        Fiksut, lempeät ja kivannäköisetkin vielä ovat yleensä suhteessa, tai ei olla vain kohdattu missään toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen puhu omista kokemuksistaan ja mitä on tullut vastaan. Miksi niitä pitäisi jotenkin "sokeroida" palstalla.
        Fiksut, lempeät ja kivannäköisetkin vielä ovat yleensä suhteessa, tai ei olla vain kohdattu missään toistaiseksi.

        Tottakai jokainen puhuu omista kokemuksistaan ja joskus myös toisten, jos tietää sitä kautta asioista eli on vaikkapa nähnyt jotain usein tapahtuvaa samanlaista käyttäytymistä. En väittänytkään, että pitäisi sokeroida. Puhuin vain niinkuin itse tiedän asian olevan ja omiin kokemuksiini pohjautuen. Olen kohdannut sekä että, laidasta toiseen naisia ja heitäkin niin lesboja kuin bi ja jopa heteroita, joilla ollut kokeilunhalua. Ja tottakai tunnen ihmisiä muutenkin kuin vain seukkaamalla kaikkien kanssa ja osaan tehdä ihan järkeviä johtopäätöksiä näkemäni perusteella. Meitä on moneen junaan. Ei tämän tarkoitus ollut olla mikään väittely, sanoin vain oman näkemykseni asiaan kokemusten pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokainen puhuu omista kokemuksistaan ja joskus myös toisten, jos tietää sitä kautta asioista eli on vaikkapa nähnyt jotain usein tapahtuvaa samanlaista käyttäytymistä. En väittänytkään, että pitäisi sokeroida. Puhuin vain niinkuin itse tiedän asian olevan ja omiin kokemuksiini pohjautuen. Olen kohdannut sekä että, laidasta toiseen naisia ja heitäkin niin lesboja kuin bi ja jopa heteroita, joilla ollut kokeilunhalua. Ja tottakai tunnen ihmisiä muutenkin kuin vain seukkaamalla kaikkien kanssa ja osaan tehdä ihan järkeviä johtopäätöksiä näkemäni perusteella. Meitä on moneen junaan. Ei tämän tarkoitus ollut olla mikään väittely, sanoin vain oman näkemykseni asiaan kokemusten pohjalta.

        no deittaile kivaa ja lempeää heteronaista sitten jos ne on niin kivoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no deittaile kivaa ja lempeää heteronaista sitten jos ne on niin kivoja

        Sulla joku ongelma tai paha mieli jostain?


      • Anonyymi

        Missähän liikuskelet kun niitä normaaleja ei satu tielle koskaan. Mulle tulee muuten aina mieleen kun joku perää lempeyttä, että se on itse tavallista vaikeampi luonne ja siksi tarvitsee erityisen lempeän pariksi.


    • Anonyymi

      Hear hear! Selkeän syyn ymmärrän, jos on 3 päivää vaelluksella ja puhelin on kiinni, mutta mitkään pelailut ja leikit että on vaikeasti tavoiteltava ei enää tässä iässä kiinnosta.

    • Niin myös rakastunut.

    • Anonyymi

      Hirveen pettynyt olo. Siis näinhän se on ja pitäis se vaan itellekin saada taottua päähän! Oon kans yrittänyt muuttaa mustaa valkoiseksi ja keksinyt kaikkia mahdollisia syitä, kun ei sitä totuutta vaan haluis myöntää.
      Se satuttaa niin älyttömän paljon.

    • Anonyymi

      Huoneentaulu nro 2:
      Älä sitoudu sellaiseen, joka ei osaa tai halua keskustella avoimesti vaikeista asioista, suhdeodotuksista ja tunteista. Sillä välin, muista humputella ja pitää hauskaa, elämä on liian lyhyt vietettäväksi huonossa seurassa.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin. Niin totta.


      • Anonyymi

        voin pitää hauskaa mutten humputtele festareilla tai baareissa.

        nautin yksinolosta eläinten kanssa


    • Anonyymi

      Skenaarioita joissa kiinnostunut/ihastunut/rakastunut ei ota yhteyttä:
      Ottanut yhteyttä jo aiemmin, pyytänyt ulos tms. Ja saanut pakit.
      Jahkaa mantraa kyllä se ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut eikä itse uskalla tehdä asialle mitään.
      Epäsopiva tilanne, jompikumpi suhteessa josta haluaa irti muttei vielä pysty tai ovat työkavereita.
      Oma terveys tai läheisen terveys prakaa, aika menee itsestä tai toisesta huolehtimiseen.

      Tässä muutama. Ei se elämä ja ihmissuhteet ole joko tai juttuja.

      • Anonyymi

        Kiinnostunut valitsee aina minkä tahansa kontaktin mieluummin kuin ei mitään. Ystävyys on yleensä aina mahdollista, vaikka olisi muuhun esteitä.


      • Anonyymi

        Kaikkea voi spekuloida ja toisen puolesta selitellä. Itse en odottele ketään. Elämä on nyt, ja onni/tyytyväisyys ei ole kiinni jostain yhdestä naisesta, varsinkaan jo hän ei ota vastuuta yhteydenpidosta omalta osaltaan tai hän pelaa pelejä/on keskenkasvuinen muuten, niin joutaa mennäkin. Vaaleanpunaiset lasit romukoppaan vaan.

        Ajattelin humputella seuraavaksi


      • Anonyymi

        Pienen viestin laittamiseen ja kuulumisten kyselyyn menee 15 sek. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitä viestiä ei tule laitettua. Kaikki selitykset on vain selityksiä, eivät oikeita syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen viestin laittamiseen ja kuulumisten kyselyyn menee 15 sek. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitä viestiä ei tule laitettua. Kaikki selitykset on vain selityksiä, eivät oikeita syitä.

        Näin se on, kaikki muu on selittelyä itselle tai muille. Hyvä mitä nopeammin tämän ymmärtää ja siirtyy eteenpäin.


      • Anonyymi

        Mitä työkaveruus estää? Työpaikoillahan suhteita usein alkaakin, olisko yleisin tapa tutustua. Meillä on töissä kaksi paria ja ne on tutustuneet siellä aikoinaan. Luuletko että se häiritsee työntekoa? Työaikana ei tarvitse kuherrella varsinkaan sitten kun suhde vakiintuu. Kyllä aikaihmiset osaa sen hoitaa.


    • Anonyymi

      Ottaa päähän jos menee ihastumaan yksipuolisesti. Etenkin jos on jo ikää ja pitäisi ymmärtää paremmin. Hävettää ja nolottaa.

      Siitähän sen varmimmin huomaa. Siitä nimittäin ettei toinen pidä mitään yhteyttä. Ihastunut on aina yhteydessä. Sanoohan sen järkikin tai pitäisi sanoa..

      Järjen ääni vaimenee ihastuneena. Paree kun ei ihastu ja ottaa jonkun ihan kivan. Jos saa.

      • Anonyymi

        Voin lohduttaa sua, sillä pistän sata kertaa paremmaksi. Rakastuin naiseen, joka vihasi mua. Luit ihan oikein. Kesti jumalattoman kauan tajuta karu totuus. Mullakin on ikää enemmän kuin laki sallii ja kokemustakin on. Pidin itseäni hyvänä ihmistuntijana syystä ja toisestakin.

        Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin lohduttaa sua, sillä pistän sata kertaa paremmaksi. Rakastuin naiseen, joka vihasi mua. Luit ihan oikein. Kesti jumalattoman kauan tajuta karu totuus. Mullakin on ikää enemmän kuin laki sallii ja kokemustakin on. Pidin itseäni hyvänä ihmistuntijana syystä ja toisestakin.

        Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan.

        Huh huh kuulostaa pahalta, huteja on tullut tännekin muttei sentään noin. Onneksi olet voiton puolella. On nämä suhteet sitten vaikeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin lohduttaa sua, sillä pistän sata kertaa paremmaksi. Rakastuin naiseen, joka vihasi mua. Luit ihan oikein. Kesti jumalattoman kauan tajuta karu totuus. Mullakin on ikää enemmän kuin laki sallii ja kokemustakin on. Pidin itseäni hyvänä ihmistuntijana syystä ja toisestakin.

        Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan.

        Menikö kauan että pääsit siitä yli?


    • Anonyymi

      Täyttä asiaa kerrankin koko teksti. Move on ladys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe