"Kiinnostunut pitää yhteyttä"
AINA, ei poikkeuksia. Muu on selitysten keksimistä itselle, halua selittää asia parhain päin. Mikään ei todellisuudessa estä yhteydenpitoa. Aikaa on, jos on halua. Mikään elämäntilanne ei estä kuulumisten kysymistä. Kiinnostunut valitsee aina minkä tahansa yhteyden hiljaisuuden edelle.
Erehdyin kerran selittelemään itselleni ja pidän huolen, etten tee samaa virhettä toista kertaa kenenkään kanssa.
Huoneentaulu
30
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Oon niin täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
M.O.T. Herkästi hairahtuu luulemaan ties mitä, jos itseä kiinnostaa. Selittelee että toisella on muka jotain esteitä ja ottaa myöhemmin yhteyttä , ha ha. Mikään ei estä yhteydenpitoa nykypäivänä. Viestin lähettämiseen menee aikaa max pari minuuttia, somessa voi kommentoida, lyhyesti. Tapoja riittää. Hiljaisuus = ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tämä on niin totta. Sorruin kerran kuvittelemaan, että toisella on haasteita elämässään, eikä siksi ole yhteydessä vielä. Siispä odotin. Typerää ja viimeinen kerta. Onneksi en koskaan tee samoja virheitä kahta kertaa. Jatkossa en kuvittele mitään ennen kuin joku esittelee sormusta.
- Anonyymi
Järkevää puhetta.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, koettu monen monituista kertaa. Päässään kehittelee mitä ihmeellisimpiä perusteluja: toisella kiire töissä, yövuoroja, huolta lapsista, sukulaisista, rahahuolia, toinen ujostelee, empii vielä, eksät roikkuu jne jne. Tosiasiassa mitään ei olekaan, eikä ole koskaan ollut muuta kuin omassa mielessä. Toinen pitää tuttavana, etäisenä kaverina tai ei ehkä muistakaan enää.
- Anonyymi
Toivoisin että voisin deittailla normaalisti käyttäytyviä, kommunikovia ja lempeitä heteronaisia. Miksi omasta vähemmistöstä löytyy kaikkea muuta?😬
- Anonyymi
Löytyy niitä normaalisti kommunikoivia ja käyttäytyviä, lempeitäkin naisia myös tästä porukasta. Yleistäminen ei ole hyvä asia tässäkään yhteydessä. Meitä on laidasta laitaan aivan samalla tavalla kuin heteroitakin. Löytyyhän heteronaisistakin huonosti käyttäytyviä ja vähemmän lempeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy niitä normaalisti kommunikoivia ja käyttäytyviä, lempeitäkin naisia myös tästä porukasta. Yleistäminen ei ole hyvä asia tässäkään yhteydessä. Meitä on laidasta laitaan aivan samalla tavalla kuin heteroitakin. Löytyyhän heteronaisistakin huonosti käyttäytyviä ja vähemmän lempeitä.
Eiköhän jokainen puhu omista kokemuksistaan ja mitä on tullut vastaan. Miksi niitä pitäisi jotenkin "sokeroida" palstalla.
Fiksut, lempeät ja kivannäköisetkin vielä ovat yleensä suhteessa, tai ei olla vain kohdattu missään toistaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen puhu omista kokemuksistaan ja mitä on tullut vastaan. Miksi niitä pitäisi jotenkin "sokeroida" palstalla.
Fiksut, lempeät ja kivannäköisetkin vielä ovat yleensä suhteessa, tai ei olla vain kohdattu missään toistaiseksi.Tottakai jokainen puhuu omista kokemuksistaan ja joskus myös toisten, jos tietää sitä kautta asioista eli on vaikkapa nähnyt jotain usein tapahtuvaa samanlaista käyttäytymistä. En väittänytkään, että pitäisi sokeroida. Puhuin vain niinkuin itse tiedän asian olevan ja omiin kokemuksiini pohjautuen. Olen kohdannut sekä että, laidasta toiseen naisia ja heitäkin niin lesboja kuin bi ja jopa heteroita, joilla ollut kokeilunhalua. Ja tottakai tunnen ihmisiä muutenkin kuin vain seukkaamalla kaikkien kanssa ja osaan tehdä ihan järkeviä johtopäätöksiä näkemäni perusteella. Meitä on moneen junaan. Ei tämän tarkoitus ollut olla mikään väittely, sanoin vain oman näkemykseni asiaan kokemusten pohjalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jokainen puhuu omista kokemuksistaan ja joskus myös toisten, jos tietää sitä kautta asioista eli on vaikkapa nähnyt jotain usein tapahtuvaa samanlaista käyttäytymistä. En väittänytkään, että pitäisi sokeroida. Puhuin vain niinkuin itse tiedän asian olevan ja omiin kokemuksiini pohjautuen. Olen kohdannut sekä että, laidasta toiseen naisia ja heitäkin niin lesboja kuin bi ja jopa heteroita, joilla ollut kokeilunhalua. Ja tottakai tunnen ihmisiä muutenkin kuin vain seukkaamalla kaikkien kanssa ja osaan tehdä ihan järkeviä johtopäätöksiä näkemäni perusteella. Meitä on moneen junaan. Ei tämän tarkoitus ollut olla mikään väittely, sanoin vain oman näkemykseni asiaan kokemusten pohjalta.
no deittaile kivaa ja lempeää heteronaista sitten jos ne on niin kivoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no deittaile kivaa ja lempeää heteronaista sitten jos ne on niin kivoja
Sulla joku ongelma tai paha mieli jostain?
- Anonyymi
Missähän liikuskelet kun niitä normaaleja ei satu tielle koskaan. Mulle tulee muuten aina mieleen kun joku perää lempeyttä, että se on itse tavallista vaikeampi luonne ja siksi tarvitsee erityisen lempeän pariksi.
- Anonyymi
Hear hear! Selkeän syyn ymmärrän, jos on 3 päivää vaelluksella ja puhelin on kiinni, mutta mitkään pelailut ja leikit että on vaikeasti tavoiteltava ei enää tässä iässä kiinnosta.
Niin myös rakastunut.
- Anonyymi
Hirveen pettynyt olo. Siis näinhän se on ja pitäis se vaan itellekin saada taottua päähän! Oon kans yrittänyt muuttaa mustaa valkoiseksi ja keksinyt kaikkia mahdollisia syitä, kun ei sitä totuutta vaan haluis myöntää.
Se satuttaa niin älyttömän paljon. - Anonyymi
Huoneentaulu nro 2:
Älä sitoudu sellaiseen, joka ei osaa tai halua keskustella avoimesti vaikeista asioista, suhdeodotuksista ja tunteista. Sillä välin, muista humputella ja pitää hauskaa, elämä on liian lyhyt vietettäväksi huonossa seurassa.- Anonyymi
Totta tämäkin. Niin totta.
- Anonyymi
voin pitää hauskaa mutten humputtele festareilla tai baareissa.
nautin yksinolosta eläinten kanssa
- Anonyymi
Skenaarioita joissa kiinnostunut/ihastunut/rakastunut ei ota yhteyttä:
Ottanut yhteyttä jo aiemmin, pyytänyt ulos tms. Ja saanut pakit.
Jahkaa mantraa kyllä se ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut eikä itse uskalla tehdä asialle mitään.
Epäsopiva tilanne, jompikumpi suhteessa josta haluaa irti muttei vielä pysty tai ovat työkavereita.
Oma terveys tai läheisen terveys prakaa, aika menee itsestä tai toisesta huolehtimiseen.
Tässä muutama. Ei se elämä ja ihmissuhteet ole joko tai juttuja.- Anonyymi
Kiinnostunut valitsee aina minkä tahansa kontaktin mieluummin kuin ei mitään. Ystävyys on yleensä aina mahdollista, vaikka olisi muuhun esteitä.
- Anonyymi
Kaikkea voi spekuloida ja toisen puolesta selitellä. Itse en odottele ketään. Elämä on nyt, ja onni/tyytyväisyys ei ole kiinni jostain yhdestä naisesta, varsinkaan jo hän ei ota vastuuta yhteydenpidosta omalta osaltaan tai hän pelaa pelejä/on keskenkasvuinen muuten, niin joutaa mennäkin. Vaaleanpunaiset lasit romukoppaan vaan.
Ajattelin humputella seuraavaksi - Anonyymi
Pienen viestin laittamiseen ja kuulumisten kyselyyn menee 15 sek. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitä viestiä ei tule laitettua. Kaikki selitykset on vain selityksiä, eivät oikeita syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienen viestin laittamiseen ja kuulumisten kyselyyn menee 15 sek. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitä viestiä ei tule laitettua. Kaikki selitykset on vain selityksiä, eivät oikeita syitä.
Näin se on, kaikki muu on selittelyä itselle tai muille. Hyvä mitä nopeammin tämän ymmärtää ja siirtyy eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä työkaveruus estää? Työpaikoillahan suhteita usein alkaakin, olisko yleisin tapa tutustua. Meillä on töissä kaksi paria ja ne on tutustuneet siellä aikoinaan. Luuletko että se häiritsee työntekoa? Työaikana ei tarvitse kuherrella varsinkaan sitten kun suhde vakiintuu. Kyllä aikaihmiset osaa sen hoitaa.
- Anonyymi
Ottaa päähän jos menee ihastumaan yksipuolisesti. Etenkin jos on jo ikää ja pitäisi ymmärtää paremmin. Hävettää ja nolottaa.
Siitähän sen varmimmin huomaa. Siitä nimittäin ettei toinen pidä mitään yhteyttä. Ihastunut on aina yhteydessä. Sanoohan sen järkikin tai pitäisi sanoa..
Järjen ääni vaimenee ihastuneena. Paree kun ei ihastu ja ottaa jonkun ihan kivan. Jos saa.- Anonyymi
Voin lohduttaa sua, sillä pistän sata kertaa paremmaksi. Rakastuin naiseen, joka vihasi mua. Luit ihan oikein. Kesti jumalattoman kauan tajuta karu totuus. Mullakin on ikää enemmän kuin laki sallii ja kokemustakin on. Pidin itseäni hyvänä ihmistuntijana syystä ja toisestakin.
Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lohduttaa sua, sillä pistän sata kertaa paremmaksi. Rakastuin naiseen, joka vihasi mua. Luit ihan oikein. Kesti jumalattoman kauan tajuta karu totuus. Mullakin on ikää enemmän kuin laki sallii ja kokemustakin on. Pidin itseäni hyvänä ihmistuntijana syystä ja toisestakin.
Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan.Huh huh kuulostaa pahalta, huteja on tullut tännekin muttei sentään noin. Onneksi olet voiton puolella. On nämä suhteet sitten vaikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin kauan itseltäni miksi, kunnes pääsin asiasta yli. Sulla ei ole mitään häpeämistä, eikä ole mullakaan.Menikö kauan että pääsit siitä yli?
- Anonyymi
Täyttä asiaa kerrankin koko teksti. Move on ladys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167