Minä en siis käsitä, miksi en tabletillani Ruudusta jotain ohjelmaa kuulokkeiden kanssa katsoessa saa ohjelman ääntä vaan jotain täysin outoa musiikkia korviini.
Onko kuulokkeissa (vanhat nappikuulokkeet) vai missä vika?
Ihan kumma juttu.
Nelosen maksuton ruutu ja tabletti
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e814764Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.244039- 302351
Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...72028- 251842
Missä meni pieleen
kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o641736- 971719
Vaneritehdas lakkautetaan?
Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.1071508Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon1541414Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää
Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)351056