Oho, aikamoisen rohkea luomus tehty Mintulle… Minttu Räikkönen on myös itse suunnitellut kankaan kuosin.
Katso kuva:
https://www.suomi24.fi/viihde/taman-rohkean-asun-minttu-raikkonen-lyttaa-ensin-mutta-ihastuu-sitten-ei-ollut-mun-suosikki?s24
Tämän rohkean asun Minttu Räikkönen lyttää ensin, mutta ihastuu sitten: "Ei ollut mun suosikki..."

17
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kaamea luomus.
- Anonyymi
Minttu kertoo:
-Mun tyyli on klassinen, ajaton, tykkään aika yksinkertaisista vaatteista. Ei liikaa ylimääräistä.
Ei ihan vastaa sitä toi luomus! 🤣 Ihan kaamea.- Anonyymi
Juuri näin, ihan kaamea. Ja samoin tuo Mintun "suunnittelema" painokuosi tuossa kankaassa.
Ei jatkoon, kumpkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, ihan kaamea. Ja samoin tuo Mintun "suunnittelema" painokuosi tuossa kankaassa.
Ei jatkoon, kumpkaan.Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon, kumpkaan.Kangas oli kaamea ja niistä tehdyt vaatteet järkkymätön!
Minttu nyt pysyy vaan mustassa , paras niin
Rahalla saa ja hevosella pääsee!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kangas oli kaamea ja niistä tehdyt vaatteet järkkymätön!
Rahalla saa ja hevosella pääsee!!!Ilmeisesti arabien verta virtaa mintussa eikö niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kangas oli kaamea ja niistä tehdyt vaatteet järkkymätön!
Rahalla saa ja hevosella pääsee!!!No onhan Kim korealainen nimi ja pitkät kädet löytyy Aasiasta.
- Anonyymi
Ja nyt Minttu oli sitten poseerannut raskausvatsansa kanssa siinä tyylikkäässä trenssissä, jota Antero oli mukana tekemässä. Olis pitänyt vaan sen voittaa, niin Antero olisi päässyt takaisin kisaan.
- Anonyymi
Minttu ei olisi yhtenäs mitään ainoastaan pääsi julkisuuteen Kimin takia ja raha taisi kiilua muija silmissä jo kaukaa.
- Anonyymi
Rahalla saa tyyliä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla saa tyyliä!
Miksi aina hymyilee kun jos nauraa on irvistys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten mielestäni ainoa nainen, joka on kaunistunut täytteillä ja veitsellä.
Muut ankkahuuket yms. olivat aitoina paljon paremman näköisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on arabien ylähuuli paksu törrö. Toiset laittaa silikonia luulee sen vaikuttavan suihinotossa... 🤑
- Anonyymi
Aasia arabiasta tulee vähän erilaista lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on arabien ylähuuli paksu törrö. Toiset laittaa silikonia luulee sen vaikuttavan suihinotossa... 🤑
Katsokaapa Jadea, sitä hyppääjäpoikaa! Miten ihminen voi pilata nätin nassunsa rupeamalla Akuankaksi?
Valtava ylähuuli ja alahuulikin megaluokkaa. Sekö tekee hänestä naisen? Ei häntä voi nauramatta katsoa, onko omasta mielestään naisellinen kaunotar?
Valtavat huulet kuuluvat vain Afrikkalaisille, heillä ne ovat luonnostaan, joillakin vain koko kasvojen alaosan täyttävät.
- Anonyymi
Onpas törkeän näköinen. Ei sovellu edes yöpaidaksi.
Myös kankaan kuviointi on aika levoton ja värit kyseenalaiset - Anonyymi
Kaunis Minttu❤️ Ihana asu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3433780Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222614Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no4022550Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371747Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2331614Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651517- 281358
- 181241
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571052Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1291031