Suomalaisen perinteen mukaan emme pröystäile rahoilla. Nk. vanhoissa rikkaissa sivuissa osataan varallisuudesta olla yleensä hissunkissun.
Tämä perinnöillä rikastunut Uoti on toista maata! Hän kertoilee avoimesti luxus-elämästään, johon kuuluu uskomatonta rahan käyttöä.
Perisuomalainen kateus ei minun iske, vaan myötähäpeä! Mietin, millainen on tällaisen Hannu Hanhen mielenmaailma? Mitataanko elämä ja sen sisältö vain luxustuotteilla ja -elämyksillä, joita ilman ei voi elää?
Hyvin teennäiseltä vaikuttaa hänen empatiansa keskiluokkaisia tai vähävaraisia ihmisiä kohtaan…
En vaihtaisi elämäntilannettani hänen kanssaan!! Kuntoutustuella ollaan ja terapiassa käydään.
Uskallan väittää, että sisäinen maailmani on hyvin, hyvin upporikasta ja niin varmaan useimmilla muillakin kanssatoverillanikin.
Uoti ja Musta Amex
6
331
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen Uoti.
- Anonyymi
On ihan Uotin oma asia, miten perintörahojaan käyttää. Joku tykkää glamourista ja joku toinen rikas ei.
Itselläni varallisuus riittää kaikkeen, mitä tarvitsen. En välitä glamourista, ja kulutan rahallisesti varmaankin vähemmän kuin monet keskituloiset. Mutta se on oma rahankäyttötottumukseni ja jollakin toisella on oikeus käyttää rahojaan itselleen ominaisella tavalla.
Raha ei tuo onnea, vaikka Uotin julkisesti rahankäytöstään kertoma tuntuu viittaavan siihen, että hän ajattelee asiasta toisella tavalla. Mutta jos varallisuus tekee hänet onnelliseksi, niin mitäpä sekään muille kuuluu. - Anonyymi
Olikos tämän edellisen kommentin kirjoittaja sukua Uotille? Samaan sakkiin varmaan kuuluu?!
Itse varmaan samassa elämäntilanteessa kuin aloittaja. Varallisuutta on, mutta enpä kenellekään rahojani kehuskele! Terveyspuolelle itse panostan; varmaan pröystäillen 😅. - Anonyymi
Tuo iltapäivälehden juttu asiasta oli täyttä skeidaa. Tänä päivänä kyseisen mustan amexin saa aivan vaivatta ja vaatimuksitta hankkimalla isle of man- offshore firman hinnaltaan korkeintaan 400 taalaa. Siihen kuuluu kaupanpäälle myös tuollainen rajoittamaton american express kortti
- Anonyymi
Onko tämä Uoti opiskellut elämänkoulua vankilassa?
Vai oliko velipoika.
Syyte oli kai Säästöpankin kaataminen.- Anonyymi
Kari vai Jussi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569