Nuuskan teko kotona

Anonyymi-ap

Tein kokeilumielessä itse nuuskaa. Tupakkana oli n.30gLM irtotupakka. Ruokasooda täytyy kuumentaa uunissa 225c n.30-40 min ja se aiheuttaa nuuskaan ns poraamista. Liivatelehti oli 1.5kpl jotka liotin ensin kylmässä vedessä n.5min ja puristelin ne liiasta vedestä sitten liuotin ne pieneen määrään kuumaa vettä määrään jonka valutin (liivate liuosta kannattaa lisätä varoen ettei tule liian vetistä nuuskaa)suola, sooda 1 tl( sitä voi lisätä myöhemmin joten kannattaa olla varovainen aluksi ettei mene liikaa) omena kaneli tee tupakka seokseen. Tupakka täytyy olla aivan kuivaa ja se täytyy jauhaa ihan jauhoksi. Tuo tee oli yllätys aine joka teki mausta ihan kuin kaupan tavaraa, 3-5 tee pussia(Victoria appelcinnamon tee). Ja lisäsin myös clgate extra fresh hammastahnaakin mutta se ei ollut ihan hyvä.idea joskaan ei pilannut mutta ilmankin olisi pärjännyt. Tämä on yksi monista ohjeista eikä missään nimessä juuri se oikea mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen.
Olisi mukava kuulla muiden tekemisistä.

2

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin joo ja säilytän nuuskaani minigriåisså pakastimessa. Jos jollain on hyviä ideoita pussinuuskan tekoon niin ois kiva kuulla.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17773587l

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6480
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      59
      4708
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      95
      4680
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3473
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      203
      3126
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2895
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2736
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2729
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      331
      1559
    Aihe