Tammikuusta alkaen Prismassa on asiakas voinut itse skannata ostamansa tavarat ja suorittaa maksun itsepalvelukassan kautta ja ostotapahtuman on ollut helppo ja nopea, mutta nyt olen kokenut useamman kerran tarkistus skannaukseen jonka tulee kassalla oleva henkilö suorittamaan. Nämä tapahtumat ovat sujuneet ystävällisissä merkeissä, mutta viimeksi siihen tuli Prisman pitkäaikainen kassa, joka ei ole koskaan ollut asiakasystävällinen ja hän näytti skannauslaitetta eikä puhunut mitään ja tuli sellainen tunne, että olen pahemman laatuinen rikollinen. Kaikki oli kuitenkin hyvin.
Olen ollut kymmeniä vuosia Prisman asiakas, mutta näyttää harkitsen ostospaikat vaihtamista tuon aamullisen epämiellyttävän myyjän? vuoksi.
Prisman uusi skannaus menelmä
17
1495
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vaihtaa kuitenkin hyvä kauppa, ei vain lähde mukaan näihin skannaus höpötyksiin ja muihin hölmöihin mobil sovelluksiin, mulla ei oo EIKÄ TUU.
- Anonyymi
Kohta ei tarvita kassahenkilöitä, kun heidät on laitettu opettamaan skannausta ja kassoja on vain pari, että ihmiset saataisiin skannaamaan , kun eivät viitsi jonottaa. Älkää hyvät ihmiset skannatko!
- Anonyymi
Totta helvetissä skannaan, seiso kommunisti jonossa kun siulla on vaan aikaa.
- Anonyymi
Pahoitit mielesi? Hyvä.
- Anonyymi
En, naurattaa nää taistolaiset mitkä luulee että juuri heidän valinnoillaan on merkitystä mihinkään. Ei paskankaan väliä. Seiso tatti vaan jonossa sen kulutusmaitopurkin kanssa, mie meen omatoimi kassalle ja pois.
- Anonyymi
Kuinka nykyisin työnantjin varaa pitää asiakaspalvelussa epäystävällistä naista kun työttömänä on asiallisesti käyttäytyviäkin.
- Anonyymi
Ei Eekoolla rahat ole loppumassa
E.V.P Kiinteistönhoitaja
- Anonyymi
Kaupat ajaa asiakkaat itsepalveluun.Pankit teki aikanaan samoin!
- Anonyymi
Pelko pois! Kaupoissa tarvitaan henkilökuntaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko pois! Kaupoissa tarvitaan henkilökuntaa aina.
Niinhän sitä luultiin pankeistakin, nyt ei sisälle pääse ilman ajanvarausta ja henkilöllisyystodistusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luultiin pankeistakin, nyt ei sisälle pääse ilman ajanvarausta ja henkilöllisyystodistusta
Ei sinne ole hirveesti mitään tarvetta nykyisin mennäkään kun verkossa pystyy asioita hoitamaan aika kiitettävästi. Vanhemmalla sukupolvella voi tietysti ollakin tarve?
- Anonyymi
Helpointa ja edullisinta on skannata ostokset hameen alla ja kuljettaa ne siellä ulos kaupasta.
- Anonyymi
Ai rahtihameen alla
- Anonyymi
Eipä tuossa tarkistusskanauksessa ole mitään moitittavaa, mutta kyllä sitä suorittamalla työntekijältä odottaa edes tervehtimistä ja selitystä miksi toimenpide tehdään, näin on aikaisemmat skannaamaan tehneetkin, mutta on tuo yksi epäkohtelias, joka kassallakin ollessaan saa istua ihan rauhassa, kun kukaan ei halua sille kassalle mennä vaan jonottaa mieluummin että pääsee muille kassoille.
Kaiken kaikkiaan Prismassa on hyvä ja ystävällinen henkilökunta.- Anonyymi
joo hyvä kauppa niin kauan kun ei kuluttajaa pakoteta ottamaan noita kaiken helvetinmoisia sovelluksia ja skannauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo hyvä kauppa niin kauan kun ei kuluttajaa pakoteta ottamaan noita kaiken helvetinmoisia sovelluksia ja skannauksia.
Vapaaehtoistahan tuo tuollainen skannaus tulee olemaan. Pakollisuudella menetettäisiin asiakkaita sittarille ja sitä riskiä eekoo ei ota.
- Anonyymi
Lidlissäkin skannataan.
Skannattaa skannata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356