Hei! Oon kirjottamassa nyt keväällä psykaa ja lyhyttä matikkaa. Huomasin nyt vasta että mulla ei ole vikasta pakollisesta matikan kurssista suoritusmerkintää vaan T-merkintä. Mulla oli siis tolta kurssilta muutama poissaolo ja en tehny korvaavia tehtäviä. (Korvaavia tehtäviä on siis tosi vähän ja niissä kestää ehkä max 2 tuntia.) Noh koitin nyt olla yhteydessä tän kurssin opettajaan ja kysyä, mitkä ne korvaavat tehtävät olivat, kun en enää muista mitä ne oli. Nyt on kuitenkin hiihtoloma enkä saa opea kiinni, eli tehtävien teko menee luultavasti ensi viikkoon.
Haluaisin siis tietää, mihin mennessä kaikki pakolliset kurssit pitää olla tehtynä, että riittääkö kunhan on silloin 22.3 matikan kirjoituspäivänä tehtynä vai pitäskö ne olla jo ensi viikolla?
Yo-kirjoitukset ja suoritetut kurssit
Anonyymi-ap
2
307
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se loppujen lopuksi riitä, että kaikki ylioppilastutkintoon vaadittavat kurssit ovat valmiit, ennen kuin sinut julistetaan ylioppilaaksi.
Kouluilla kuitenkin varmasti on omia vaatimuksiaan, milloin voi kirjoittaa mitäkin. Sinun koulusi säännöt saat tietää opettajalta. Vai olisiko olemassa koulusi verkkosivuilla abin ohjeet??? Ihan varmasti jossain on sellaiset. Opokin näissä asioissa voi valistaa. Meillä ainakin kirjotussaliin ei pääse jollei aineen pakolliset kurssit ole suoritettu! Hoida ennen kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623