Kannattaisikohan tämmöinen sähköpyyhekumi hankkia?

Anonyymi-ap

Lapseni on hinkunut sähköpyyhekumin perään jo monta päivää. Tietääkö joku onko järkevä ostos ja mistä kannattaa hankkia?

9

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17774597i

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tosiaan todella laadukas tuo sähköpyyhekumi. Itse tilasin samalta sivustolta pari viikkoa sitten. Katselin ja tuolla oli halvimmalla. Kannattaa ehdottomasti hankkia lapselle koska auttaa esimerkiksi koulussa. Toivottavasti auttoi edes vähän.
      T: 29-vuotias mies

• Anonyymi

Kaikille jotka nyt miettii että kannattaako tommoinen ostaa niin voin hyvin suositella. En ole muuta kumia sen jälkeen käyttänytkään eikä hintakaan oo paha jos tilaa tolta sivustolta johon tuo linkki vie! Joten kaikki ye jotka nyt mietitte niin tilatkaa vaikka ihan kokeilumielessä niin mäkin alunperin tein.
      T: Eetu 13v

• Anonyymi

Ye=te🤣

• Anonyymi

Miten päivä on menny

• Anonyymi

Aivan päin sanonko mitä aamulla kun lähdin kouluun niin kaaduin ja verta vuoti kädestä ja polvesta ja sitten mä vielä v**** myöhästyin siitä hel***** bussista kun piti mennä kotiin laastaria laittamaan.

• Anonyymi

Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä

Mitä hittoa toi en oo oikeesti mä! Kuka täällä feikkaa mua? En ees harrasta jalkapalloa!
        T: OIKEA Eetu 13v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      26
      3120
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3074
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2895
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2720
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2446
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe