Lapseni on hinkunut sähköpyyhekumin perään jo monta päivää. Tietääkö joku onko järkevä ostos ja mistä kannattaa hankkia?
Kannattaisikohan tämmöinen sähköpyyhekumi hankkia?
8
302
Vastaukset
- Anonyymi
http://Endlessschoolsupplies.bigcartel.com/product/electric-rubber
Kysyin äskön mistä lapseni haluiaisi sen tilata ja se lähetti mulle tämmösen linkin. Onko tää luotettava sivusto? Halvalla toi lähtis mutta tuleeko perille? - Anonyymi
Tosiaan todella laadukas tuo sähköpyyhekumi. Itse tilasin samalta sivustolta pari viikkoa sitten. Katselin ja tuolla oli halvimmalla. Kannattaa ehdottomasti hankkia lapselle koska auttaa esimerkiksi koulussa. Toivottavasti auttoi edes vähän.
T: 29-vuotias mies - Anonyymi
Kaikille jotka nyt miettii että kannattaako tommoinen ostaa niin voin hyvin suositella. En ole muuta kumia sen jälkeen käyttänytkään eikä hintakaan oo paha jos tilaa tolta sivustolta johon tuo linkki vie! Joten kaikki ye jotka nyt mietitte niin tilatkaa vaikka ihan kokeilumielessä niin mäkin alunperin tein.
T: Eetu 13v - Anonyymi
Ye=te🤣
- Anonyymi
Miten päivä on menny
- Anonyymi
Aivan päin sanonko mitä aamulla kun lähdin kouluun niin kaaduin ja verta vuoti kädestä ja polvesta ja sitten mä vielä v**** myöhästyin siitä hel***** bussista kun piti mennä kotiin laastaria laittamaan.
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
Anonyymi kirjoitti:
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
T: Eetu 13vMitä hittoa toi en oo oikeesti mä! Kuka täällä feikkaa mua? En ees harrasta jalkapalloa!
T: OIKEA Eetu 13v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1132352Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from371938Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen281882- 1021877
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481876Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581159- 1101056
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20923- 54880
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110847