Lapseni on hinkunut sähköpyyhekumin perään jo monta päivää. Tietääkö joku onko järkevä ostos ja mistä kannattaa hankkia?
Vastaukset 8
- Anonyymi
http://Endlessschoolsupplies.bigcartel.com/product/electric-rubber
Kysyin äskön mistä lapseni haluiaisi sen tilata ja se lähetti mulle tämmösen linkin. Onko tää luotettava sivusto? Halvalla toi lähtis mutta tuleeko perille? - Anonyymi
Tosiaan todella laadukas tuo sähköpyyhekumi. Itse tilasin samalta sivustolta pari viikkoa sitten. Katselin ja tuolla oli halvimmalla. Kannattaa ehdottomasti hankkia lapselle koska auttaa esimerkiksi koulussa. Toivottavasti auttoi edes vähän.
T: 29-vuotias mies - Anonyymi
Kaikille jotka nyt miettii että kannattaako tommoinen ostaa niin voin hyvin suositella. En ole muuta kumia sen jälkeen käyttänytkään eikä hintakaan oo paha jos tilaa tolta sivustolta johon tuo linkki vie! Joten kaikki ye jotka nyt mietitte niin tilatkaa vaikka ihan kokeilumielessä niin mäkin alunperin tein.
T: Eetu 13v - Anonyymi
Ye=te🤣
- Anonyymi
Miten päivä on menny
- Anonyymi
Aivan päin sanonko mitä aamulla kun lähdin kouluun niin kaaduin ja verta vuoti kädestä ja polvesta ja sitten mä vielä v**** myöhästyin siitä hel***** bussista kun piti mennä kotiin laastaria laittamaan.
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
Anonyymi kirjoitti:
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
T: Eetu 13vMitä hittoa toi en oo oikeesti mä! Kuka täällä feikkaa mua? En ees harrasta jalkapalloa!
T: OIKEA Eetu 13v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381520- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi272769- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557