Lapseni on hinkunut sähköpyyhekumin perään jo monta päivää. Tietääkö joku onko järkevä ostos ja mistä kannattaa hankkia?
Kannattaisikohan tämmöinen sähköpyyhekumi hankkia?
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
http://Endlessschoolsupplies.bigcartel.com/product/electric-rubber
Kysyin äskön mistä lapseni haluiaisi sen tilata ja se lähetti mulle tämmösen linkin. Onko tää luotettava sivusto? Halvalla toi lähtis mutta tuleeko perille? - Anonyymi
Tosiaan todella laadukas tuo sähköpyyhekumi. Itse tilasin samalta sivustolta pari viikkoa sitten. Katselin ja tuolla oli halvimmalla. Kannattaa ehdottomasti hankkia lapselle koska auttaa esimerkiksi koulussa. Toivottavasti auttoi edes vähän.
T: 29-vuotias mies - Anonyymi
Kaikille jotka nyt miettii että kannattaako tommoinen ostaa niin voin hyvin suositella. En ole muuta kumia sen jälkeen käyttänytkään eikä hintakaan oo paha jos tilaa tolta sivustolta johon tuo linkki vie! Joten kaikki ye jotka nyt mietitte niin tilatkaa vaikka ihan kokeilumielessä niin mäkin alunperin tein.
T: Eetu 13v - Anonyymi
Ye=te🤣
- Anonyymi
Miten päivä on menny
- Anonyymi
Aivan päin sanonko mitä aamulla kun lähdin kouluun niin kaaduin ja verta vuoti kädestä ja polvesta ja sitten mä vielä v**** myöhästyin siitä hel***** bussista kun piti mennä kotiin laastaria laittamaan.
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
Anonyymi kirjoitti:
Päivä mennyt ihan hyvin tulin just jalkapallo treeneistä
T: Eetu 13vMitä hittoa toi en oo oikeesti mä! Kuka täällä feikkaa mua? En ees harrasta jalkapalloa!
T: OIKEA Eetu 13v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san621841- 541166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu116908