Muutama sama vain joskus kommentoi. Onko todellisuudessa muut varattuja?
Miksi FB:n sinkkuryhmä on kroonisesti hiljainen?
24
709
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet väärässä sinkkuryhmässä
- Anonyymi
Miten löydän oikean?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten löydän oikean?
Aloita vaikka Sateenkaari Suomi ryhmästä. Se on iso ryhmä, ja sieltä löytyy sitten kanavat ja kontaktit eteenpäin vähän kun näkee vaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita vaikka Sateenkaari Suomi ryhmästä. Se on iso ryhmä, ja sieltä löytyy sitten kanavat ja kontaktit eteenpäin vähän kun näkee vaivaa
Olen jo siellä, mitä vaivaa vielä tarvitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo siellä, mitä vaivaa vielä tarvitaan?
Esimerkiksi liittyä whatsapp ryhmiin, joihin siellä kerätään väkeä tai vaikka ihan ottaa kontaktia ihmisiin, joiden kautta voi tutustua uusiin ihmisiin, joiden kautta voi tutustua uusiin ihmisiin. Pystytkö sä sellaiseen vai kuulostaako hankalalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi liittyä whatsapp ryhmiin, joihin siellä kerätään väkeä tai vaikka ihan ottaa kontaktia ihmisiin, joiden kautta voi tutustua uusiin ihmisiin, joiden kautta voi tutustua uusiin ihmisiin. Pystytkö sä sellaiseen vai kuulostaako hankalalta?
Pystyn, mutta olen kiinnostunut siitä vilkkaammasta fb-ryhmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn, mutta olen kiinnostunut siitä vilkkaammasta fb-ryhmästä.
Kaikki ryhmät ei ole julkisia
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17774903I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikä on oikea sinkkuryhmä? Ei löydy haulla.
- Anonyymi
Mistä päin etsit sinkkuja ja minkä tyylisiä ja ikäisiä? Voisihan olla niinkin, että kaloja ui verkkoon, kun heität ne vesille joka paikassa ja esimerkiksi täälläkin vaikkei tämä olekaan varsinaisesti sitä varten oleva palsta. Eikös missään järjestetä enää Setan bileitä? Ja kai niitä on homobaareja tunnetusti muutenkin olemassa.
Taitaa olla vähän muutkin naisten vastaavat facebook turinat/tärskyt hiljaisia. Tietyt yrittää vähän pitää juttua yllä, vaan hiljaista on.
Itse oon varattu, niin en deittialustoja käytä, kaveri alustat sen sijaan on ok. Joskin yhtä pystyyn kuollutta.- Anonyymi
Suurin osa näyttää täälläkin kuvittelevan, että jos on avannut itselleen sometilin tai deittiprofiilin, niin sehän tuo automaattisesti ja pelkällä odottelulla naiset kotiovelle
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa näyttää täälläkin kuvittelevan, että jos on avannut itselleen sometilin tai deittiprofiilin, niin sehän tuo automaattisesti ja pelkällä odottelulla naiset kotiovelle
Heh, vissiin pitäisi yrittää vähän itsekin sitten aktivoitua, jos sitä kumppania koittaa löytää. Ei taida kukaan kotoa löytää, ilman koordinaatteja ja yhteyksiä.
- Anonyymi
Sinkut ei jaksa enää hengata varattujen kanssa😅
- Anonyymi
Oisko koko Facebook muutenkin jo vähän out ylipäätään? Itsekin olen jo sieltä poistunut parisen vuotta sitten...
- Anonyymi
Tai menette feissarin Sateenkaar Ryhmän kautta ja kysytte linkkiä Discordin Yksisarviset serveriin.
- Anonyymi
Yksisarviset? Kuulostaa polypanbisseporukalta etsimässä kolmenkimppaa sisältäen miehisiä osapuolia. Ei kiitos.
- Anonyymi
Ei ole mun juttuni ainakaan. Haluan tavallisen perinteisen parisuhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksisarviset? Kuulostaa polypanbisseporukalta etsimässä kolmenkimppaa sisältäen miehisiä osapuolia. Ei kiitos.
Ehkä kuulostaa mutta sitä se ei todellisuudessa ole. Jos pelästyy nimen takia ja välttelee aina asioita ennakkoluulon takia, mahdollisuus naisiin on aika pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kuulostaa mutta sitä se ei todellisuudessa ole. Jos pelästyy nimen takia ja välttelee aina asioita ennakkoluulon takia, mahdollisuus naisiin on aika pieni.
Yksisarvinen tarkoittaa sitä kun nais-miespari etsii yksittäistä naista kolmen kimppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä mitään pelästyny:D Nimivalinta oli aikas koominen/ erikoinen valinta vaan musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksisarvinen tarkoittaa sitä kun nais-miespari etsii yksittäistä naista kolmen kimppaan.
Niin tarkoittaa mutta aikaisemmin mainitussa kontekstissa se ei sitä tarkoita. Sisältö on eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoittaa mutta aikaisemmin mainitussa kontekstissa se ei sitä tarkoita. Sisältö on eri.
Mikä se sisältö on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sisältö on?
Perus peen jauhantaa ja mitä lesbonaiset nyt keskenään juttelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108