Hotelli varaus netista?

Bira

Hei! Kysyisin onko kenellä KOKEMUSTA internetin varausta? Haluan varata hotelin Singapooressa, Maleisiassa ja Thaimaassa.
Voitteko sanoo joku 100% turvallinen sivu?
Kiitoksia etukäteen!

8

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puupää

      Kun menet aasiaan niin ei kannata missään nimessä varata hotellia etukäteen. Siellä paikanpäällä on sitten helppo katsella itselle sopivaa...valinnanvaraa on niin paljon. Korkeintaan ekat pari yötä ehkä kannattaa varata etukäteen...

      Itsellä tälläinen metodi:
      -Ennen reissua päätän kaupungit mihin aion mennä, tulostan netistä n 10 hostellin/hotellin tiedot joista sitten valitsen jonkun....

      Malesiassa (Kuala Lumpur) olen yleensä ollut Hotelli Fortunassa tai Malaysiassa (huone on jotain 15€). Halvimmat huoneet KL:ssa on ollut jotain 5€.
      Thaimaassa (Bangkok) olen yleensä (monen muun suomalaisen ohella) Muangphol Mansionissa (www.kritthaimansion.com) huone siellä 12€.

      (lisäksi noiden maiden lentokentillä on turistipisteitä josta huoneen varaus on helppoa, tosin pienen provikan joutuu maksamaan, mutta meidän rahoissa olematon).

      • Nimetön

        Moi, kiitos asiallisesta tiedostosta!
        Menen matkalle äitinin kanssa (57v) ja varmasti matkalaukut ovat aika isoja (siis ei pelkä reppu :-)
        Joten haluaisin etukäteen suunnittella ja olla varma missä nukumme ja millä rahalla. Olemme vaatimattomia, mutta toisaalta äiti ei koska ollut eksoottisessa maassa.
        Olen aluksi valinnut Bangkokissa hotelli Asia,32 € huone, joten loma aloittasi "loistavasti" :-)sen jälkeen mennään Hua-Hin, Kuala Lumpur ja Singapore. Eli...4 hotelleja.
        Mitä mieltä olet seuraavista sivuista www.sawadee.com ja www.asiarooms.com.
        Onko kellä kokemusta.


      • Nimetön

        Asken katsoin hotel Fortuna, näytää hyvältä. Mutta kysymys on mistä teen varauksen.
        esimerkiksi
        http://lists.bookings.nl/hotel/my/fortuna.html
        antaa 128 RM, tai 26 €/yö. Onko se paljon tai ok?
        Google antaa tuhansia sivuja. Mitä teen??? Miten itse tekisit varauksen? Kiitos!!!


      • Nimetön

        Kiitos linkista!
        Hotelli näyttää hyvältä ja hyvässä paikassa. Asia hotelli myös on siam sqare:ssa. Joten olen jo tutustunut paikkoihin. Voisitko kertoo vielä jotain? Miten teen varauksen, voiko maksaa käteisellä, onko hotelissa ravintola (onko edullinen) ja miten pääset lentokentalta hotelliin?
        Olen lukenut erilaiset vaihtoehtot, mut ne matkalaukut... :-(


      • näin..........
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos linkista!
        Hotelli näyttää hyvältä ja hyvässä paikassa. Asia hotelli myös on siam sqare:ssa. Joten olen jo tutustunut paikkoihin. Voisitko kertoo vielä jotain? Miten teen varauksen, voiko maksaa käteisellä, onko hotelissa ravintola (onko edullinen) ja miten pääset lentokentalta hotelliin?
        Olen lukenut erilaiset vaihtoehtot, mut ne matkalaukut... :-(

        Joo Sian Squaren alue on mielestäni paras paikka elää Bangkokissa. Tolla samalla kadulla (muangphol mansion) on ehkä 5-6 muutakin hotellia (sadan metrin matkalla). Esimerkikisi Hotel Reno on hyvä vaihtoehto, huone 1000bahtia (sis aamiaisen, lisäksi hotellissa uima-allas, kahvila ja ravintola).
        Ruokahan on halpaa...joku soppalautanen maksaa ehkä euron :-). Ja Siam squaren aluella ehkä 200 erilaista ravintolaa :-). Normaali ruoka juomineen maksaa ehkä viis euroa.
        Lentokenttä -> hotelli...kävele ulos terminaalista (seuraten taxi-kylttejä), mene jonoon, tiskille päästyäsi sano Siam Square tai hotellisi nimi, virkailija osoittaa sulle sit taksin. Maksaa max 300bahtia (6€). Matka kestää noin puolituntia.
        Hotelleja ei juuri kannata varata etukäteen. Aina niissä on mulle ainakin tilaa ollut ja siellä sitä valinnanvaraa on. Mutta jos sattuisi että et huonetta esim tolta Soi kasem-kadulta saa niin samalla kadunpätkällä on myös 3-4 matkatoimistoa josta sulle varataan huone ja järjestetään kuljetus :-).
        Ja vielä pitää sanoa matkalaukuista. Älä ota mitään ylimääräistä mukaan. Noissa maissa on niin paljon ostettavaa että sulle tulee painon kanssa ongelmia takaisintullessa. Itse otan aina mukaan vaan lentolaukun. Takaisin tullessa tavaraa onkin sit yli 20kg :-). Se on meinaan aasian ilmastossa kokolailla turhauttavaa hommaa kannistkella vara-vara kenkiä yms.mukanaan.


      • sivut
        Nimetön kirjoitti:

        Moi, kiitos asiallisesta tiedostosta!
        Menen matkalle äitinin kanssa (57v) ja varmasti matkalaukut ovat aika isoja (siis ei pelkä reppu :-)
        Joten haluaisin etukäteen suunnittella ja olla varma missä nukumme ja millä rahalla. Olemme vaatimattomia, mutta toisaalta äiti ei koska ollut eksoottisessa maassa.
        Olen aluksi valinnut Bangkokissa hotelli Asia,32 € huone, joten loma aloittasi "loistavasti" :-)sen jälkeen mennään Hua-Hin, Kuala Lumpur ja Singapore. Eli...4 hotelleja.
        Mitä mieltä olet seuraavista sivuista www.sawadee.com ja www.asiarooms.com.
        Onko kellä kokemusta.

        on ihan ok. Niiden kautta kyllä uskaltaa varata huoneen....

        Ja kun menet Bangkokista Kuala Lumpuriin niin osta lippu netistä etukäteen. Esim AIR ASIA:n sivut toimivat hyvin. Pari kuukautta sitten lento Bangkok - Kuala Lumpur maksoi jotain 40€!!! Singoporeen taitaa päästä välillä jopa halvemmalla :-).


    • Bira

      Kiitos!
      Osaatteko vastata sellaiseen kysymykseen: Onko www.asiaroom.com turvallinen sivu? Onko kokemuksia?

      • mano-65

        varaa hotelli ..hotellin omilta sivuilta näin yleensä välttyy turhilta lisämaksuilta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe