3- kovis Ilmo Juhani Liljeroos -tiimiltä. Ristikossa on melko hauskat pääkuvista johdetut sanat.
Eki kertoo seuraavaa (komm. no 2):
"Ristikossa on yksi juttu, jonka tiimi tiesi alusta alkaen olevan ”kieli poskella” oikein ja tiukkapipoisesti väärin."
Liittyneeköhän pääkuvasta johdettuihin sanoihin?
IS Viikonloppu 11.-12.3.2023
11
790
Vastaukset 11
Jos joku kaipaa apuvihjeitä tai haluas tarkistuttaa, voi kirjoittaa https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-viikonloppu-4-26-3-2023/#post-26806 . Jos epäilee, että ristikossa on ratkontavirheitä, voi lähettää minulle kuvan ristikosta tai vain sen ongelmakohdista. Ristikkoon ei jäänyt epävarmoja kohtia, joten uskon ratkoneeni ristikon ihan oikein - vannomaan en silti lähde.
- Anonyymi
"Liittyneeköhän pääkuvasta johdettuihin sanoihin?"
Liittyyhän se. Ylimmistä vaakasanoista ensimmäiseen. Anonyymi kirjoitti:
"Liittyneeköhän pääkuvasta johdettuihin sanoihin?"
Liittyyhän se. Ylimmistä vaakasanoista ensimmäiseen.Sitä minäkin ajattelin.
- Anonyymi
Tulihan se sieltä. Nyt vaan odotellaan HP:n listaa ja siitä seuraavaa someraivoa.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Minua kiinnostaa ristikossa vain se, mitä Eki kirjoittaa.
Lyödäänkö vetoa?
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Minua kiinnostaa ristikossa vain se, mitä Eki kirjoittaa.
Kyllähän tämä pakkomielle Ekiin on huomattu ja myös se, että someraivo epäilemättä laukeaa ennen pitkää.
- Anonyymi
Mikä "kääntyy kiitoksella"? Myös toiseksi alimmaisena vaakarivin hyönteinen(?) jäänyt vaille selvää ratkaisua.
- Anonyymi
Joku lude se oli mutta en enää muista mikä (lehti on roskiksessa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku lude se oli mutta en enää muista mikä (lehti on roskiksessa).
Eskot (kiiTOKSElla kääntyy) ja juovalude.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459