Siimat!?!?

Anonyymi-ap

Nykyään kuulemma pystytään tekemään terästäkin lujempia hiuksen hienoja lankoja ja siimoja yms 🤣🤣

Minulle ollut isäni pilkkejä aitassa, niitä käytetty viimeksi vuonna 1978. Niissä siimat sellaisia ettei niitä saa paljain käsin vedettyä poikki eivätkä ole edes paksua siimaa. Nykyään vaikka siimat ostaa kunnon kalastuskaupasta niin helposti menee uudet siimat poikki🤣🤣 että se siitä nykyajan laadusta.

2

433

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus parikymppisenä kun kuvitteli olevansa joku kalastusjumala niin siimat meni vaihtoon joka vuosi ja hienointa kuitusiimaa mitä löysi. Myös vapa piti olla hitekkiä. Kumma kyllä, silloin loppui kalan saantikin.
      Nyt kun kalastelee jollain kaikista halvimmilla vehkeillä niin pysyy ruuassa kiinni.
      Eli kyllä, kalastus todellakin on välineistä kiinni.

Noihin siimoihin vielä, että sellainen ohkanen kuitusiima, jonka pitäisi kestää traktorin paino, menee kyllä vetämällä poikki ja todella helposti.

• Anonyymi

Pienikin nirhauma niin ei kestä enää Valtran painoa vaan lapsikin vetää siiman poikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1165
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      1095
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe