Nykyään kuulemma pystytään tekemään terästäkin lujempia hiuksen hienoja lankoja ja siimoja yms 🤣🤣
Minulle ollut isäni pilkkejä aitassa, niitä käytetty viimeksi vuonna 1978. Niissä siimat sellaisia ettei niitä saa paljain käsin vedettyä poikki eivätkä ole edes paksua siimaa. Nykyään vaikka siimat ostaa kunnon kalastuskaupasta niin helposti menee uudet siimat poikki🤣🤣 että se siitä nykyajan laadusta.
Siimat!?!?
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus parikymppisenä kun kuvitteli olevansa joku kalastusjumala niin siimat meni vaihtoon joka vuosi ja hienointa kuitusiimaa mitä löysi. Myös vapa piti olla hitekkiä. Kumma kyllä, silloin loppui kalan saantikin.
Nyt kun kalastelee jollain kaikista halvimmilla vehkeillä niin pysyy ruuassa kiinni.
Eli kyllä, kalastus todellakin on välineistä kiinni.
Noihin siimoihin vielä, että sellainen ohkanen kuitusiima, jonka pitäisi kestää traktorin paino, menee kyllä vetämällä poikki ja todella helposti.- Anonyymi
Pienikin nirhauma niin ei kestä enää Valtran painoa vaan lapsikin vetää siiman poikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546