Orimattilassa ei näy trendikkäitä ihmisiä

Anonyymi-ap

Kun katselee Orimattilan ihmisiä, niin ei voi olla huomaamatta kuinka latteasti ja mauttomasti täällä pukeudutaan. Ei tarvitse mennä kun tunnin ajomatkan päähän Helsinkiin niin tilanne on täysin toinen. On toinen toistaan upeampaa pukeutumista.
Opetelkaa pukeutumaan vai häpeättekö olla tyylikäs?

12

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kosmopoliitti omaan hyvät tavat ja ryhdikkään olemuksen sekä siistit tilanteeseen sopivat vaatteet.

      Terveisin Raksa-Rane
      Mercedesmies ja rakentaja

    • Anonyymi

      Onko se Hesalaisten pukeutumistyyli ainut ja oikea? Hahhah

    • Anonyymi

      Olen 100% varma että sellainen pukeutuja pahoinpideltäisiin alta aikayksikön. Kaikki poikkeava kiusataan pois. Nämä ihmiset täällä haluaa että kukaan ei näytä miltään eikä ajattele yhtään mitään omilla aivoillaan. Sitten on kivan latteaa ja aivotonta :)

      • Anonyymi

        Miksi haluat pahoinpidella muodikkaita ihmisiä? Olet sairas


    • Anonyymi

      Kaikilla Orimattilalaisilla ei ole varaa käydä Lahdessa vaate ostoksilla joten joutuu tyytymään Tokmannin tarjouksiin. Myös kirppiksiltä ostavat monet.

    • Anonyymi

      Oripamasaan ei kukaan juuri sijoita. Tolvasapunenkin odottaa jo eläkepäiviä. Kaviovika.

    • Anonyymi

      Mene Marenkiin seuraamaan ohikulkijoiden pukeutumista, huomaat heidän olevan kesän -23 muodissa tai -98, muoti toistaa itseään. Täällä ollaan aina etuotissa.

      • Anonyymi

        Totta tämä. Orimattilalaiset kulkevat muodin kärjessä. Laadukkaat Tokmannin asusteet tuovat uuden kevään.


    • Anonyymi

      Alotuksen otsikko ei koske kyllä Pennalaa ja Hennaa, jossa kummassakin on muodikkaita kulkijoita.

      • Anonyymi

        Muodikkaita jyväjemmareita. Kumisaappaat on hyvät kyllä


    • Anonyymi

      Kyllä minä olen nähnyt Orimattilassa tyylikkäitä ja kauniisti pukeutuneita naisia. Omasta takaakin löytyy. Ovat ikähaarukassa 20-60 vuotta. Oikei nätei.

    • Anonyymi

      Suurin syy on se että niin moni trendikäs ajaa Orimattilan ohi kun keskusta on niin sivussa valtaväylistä. Hennassa trendikkäitä kyllä näkyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe