Pitääkö taru vielä totta että rannskaoaiset autot ovat elämäntapautoja ja niden kanssa oitää vaan

Anonyymi-ap

Onko bielä paljin sähkö vikoja joka kuukausi montakin

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kielikouluun poika.

      • Anonyymi

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Vanhat jätkät sano, että olivat kerran nähneet oikean asiallisen vastauksen johonki kysymykseen tässä ryhmässä. Epäilen että puhuvat paskaa.


        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Mutta asiastahan vastaajalla ei hajuakaan.

        Kiitos kuitenkin avusta suureti

        Nämä ihmiset pelastaa maailaman tärkeillä komenteillaan hyödyllisellä tiedolla

        Suomi nousuun ilman sipilää.



        Oi että löytyi se kielioppinatsikin. Oma itsetunto pysyy ylhäällä kun pääsee muille pätemään. Oliko ihan "a" kun piti olla vieresen napin "s"? Taitaa olla tälläinen päteminen ainoa keino millä vielä stondiksen ylipäänsä saa.


        Kirjoitellaan asiallisesti niin kaikilla on mukavaa. Täällä käy myös nuoria.


        Mielenkiintoisia kommentteja kertoo aika paljon kirjoittajan älykkyys ja tieto taitoidoista
        Niin kuin kokonaisvaltaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Vanhat jätkät sano, että olivat kerran nähneet oikean asiallisen vastauksen johonki kysymykseen tässä ryhmässä. Epäilen että puhuvat paskaa.


        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Mutta asiastahan vastaajalla ei hajuakaan.

        Kiitos kuitenkin avusta suureti

        Nämä ihmiset pelastaa maailaman tärkeillä komenteillaan hyödyllisellä tiedolla

        Suomi nousuun ilman sipilää.



        Oi että löytyi se kielioppinatsikin. Oma itsetunto pysyy ylhäällä kun pääsee muille pätemään. Oliko ihan "a" kun piti olla vieresen napin "s"? Taitaa olla tälläinen päteminen ainoa keino millä vielä stondiksen ylipäänsä saa.


        Kirjoitellaan asiallisesti niin kaikilla on mukavaa. Täällä käy myös nuoria.


        Mielenkiintoisia kommentteja kertoo aika paljon kirjoittajan älykkyys ja tieto taitoidoista
        Niin kuin kokonaisvaltaisesti

        Surkeaa, setämies.


    • Anonyymi

      Miksi vastata kun et asiasta tiedä mitään

    • Anonyymi

      Kysy sinä äidiltäs

    • Anonyymi

      Onko rellu auto

    • Anonyymi

      Sen verran voin ex renu kuskina sanoa että en suosittele.

    • Anonyymi

      Itellä kolmas toyota nenissa ja voin sanaia että

      Vilvon , fiat ja oeugeotin jälkeen. ? On elämö helpompaa kun on japanilainen auto

    • Anonyymi

      Öitää pitää ja ranskalaiset utot on elämä utoja, setsuppia ja pörinöitä mälli päris hyvä kuljedus.

    • Anonyymi

      Ex cuse maa mun pers lemuaa ei mulla muuta

      • Anonyymi

        Paure con.


    • Anonyymi

      No, jos valitset vuonna 2008 markkinoille tulleen Lagunan tai sen jälkeen tulleet uudet mallit, niin kokemukseni mukaan ne ovat suhteellisen vähävikaisia autoja siinä missä muutkin. Mielenkiintoista on se, että katsastuksessa Rellujen ongelma on etuakselistoviat. Jotka ei nyt ole yleensä mitenkään vaarallisia vikoja tai kalliitakaan. Muita vikoja on vähän. Mutta sitten, esim. saksalaisia autobild lehtiä lukeneena, siellä on mainittu mm. että Kadjar ja Captur -mallit ovat vähiten tien päälle jättäneitä autoja luokissaan. Tai että Megane vm. 2016 selvitti saksalaisen autobildin 100 000 km:n kestotestin käytännössä ilman vikoja. Saman auton kohdalla toimittaja ihmetteli sitä, että koko kestotestin aikana tarvitsi lisätä vain 1 litra öljyä. Itsellä kokemusta mm. vuosimallin 2010 Megane 1.4 TCE:stä. Auto oli minulla 7 vuotta, eikä jättänyt koskaan tielle. Kilometrejä tuli noin 20000 km/v. Ajoin autolla kilometrivälit 60-200 tkm. Työni puolesta ajoin myös metsäteillä, mutta aina pääsin kotiin turvallisesti koko 7 vuoden ajan. Toisena autona meillä oli samanikäinen Vw Golf Plus 1.4 TSI, joka olisi kyllä jättänyt tielle, jos ei olisi hoksattu viedä heti (kalliiseen jakoketju -huoltoon). Nyt autona 2016 mallin Kadjar ja huolettomia kilometrejä ajettu jo välillä 30-93 tkm välillä. Myös seuraava autoni tulee olemaan Renault. Mielestäni Renaultilla on muutenkin hyvä meininki. Tekniset innovaatiot ovat hienoja ja edistyksellisiä (esim. monitilavaihteisto) ja autot ulkonäöltään markkinoiden parhaimpia. Ai niin, myös ruostesuojaus oli ruotsalaisessa vertailussa kolmen parhaan merkin joukossa.

    • Anonyymi

      Ap aloittaja. Nin aloitiin tämän keskukstelun, en halunut että oikein kirotus olisi se tarkein asian, vaan ettet ymmärä että keksystelu aiheestä on se tarkea, ei saa etsiö kiroitus virheitä, itsekin olen sentään aidinkirlen opettaja yli asteella yli kolmikymnentä kuotta. Olen opitranut myös sunin lapsesi lukimasn ja kirottamaan. Olkaa ylpeiyta opettajista jotka tekevät suurta tuota kansakunban hyvin vointin eteen ja taskse.

    • Anonyymi

      Lapseni on oppinut kirottamaan hyvin, eli suuret kiitokset sinule!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe