Varokaa Tavellink, kiwi.com sivuja
Täysin huijari firmaa .
Lennot peruttu ilman mitään syytä ja rahoja ei saa takaisin kuin vain 5 prosenttia ehkä.
Travellink
7
554
Vastaukset
- Anonyymi
Travellinkilta ei ikinä lipun lippua. Olimme reissun päällä ja ostimme travellinkilta lennon, ja palvelun että he kirjaavat minut lennolle minun puolestani. Eivät koskaan kirjanneet, eikä Air Asia ottanut viime hetkellä kirjaustani vastaan, kun heillä ei ollut mitään tietoa buukkausnumeroista, kun travellink ei ollutkaan sitä tehnyt.
Sitten ei meinattu travellinkilta saada ketään kiinni. Travellink piilottelee yhteydenottotietojaan. Vain nettirobotti jolle on ihan turha kirjoittaa mitään. Kaksi sähköpostiosoitetta löytyi, kumpikaan ei ole olemassa.
Travellink huijaa, ei vastaa sopimuksista eikä korvaa lippuja eikä menetyksiä.
Kun viimein sai oikean mettiyhteyden asiakaspalveluun jonkun linkin kautta, ei edelleenkään annettu sähköpostiosoitetta, niin tuli viesti että olemme hyvittäneet teille jo ennalta. Kävin pankin sivuolta katsomassa, he ovat hyvittäneet 8 euroa siitä, mitä maksoi heidän lisäpalvelumaksunsa siitä että kirjaavat minut lennolle. Menetettyä lentoa ei korvattu.
Täysin rosvotouhua.
Jos he eivät pidä sovittua sopimusta maksetusta lennosta, niin heidän pitää palauttaa lippurahat kun se jäi käyttämättä.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17776087i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Törkeää petkutusta.
- Anonyymi
Travellink company on Barcelonassa Espanjassa, ja asiakaspalvelu ei ole asiakaspalvelua, jos sitä ei tarjota samalla kielellä samassa maassa, kuin mistä lentoliput on ostettu.
Ihan turha lähteä riitelemään niitten kanssa, ne on koulutettu viemään asiakkaiden rahat.
Jo se, että asiakaspalvelun yhteysnumero on kiven alla, ja niitäkin on vääriä esillä, niin tarkoituksella lannistetaan rahan takaisinperijä siihen sokkeloon, joka on vielä englannin kielellä.
Lainsäätäjän pitäisi puuttua moiseen törkeyteen, ei saa harhauttaa asiakasta myymällä suomessa selvällä suomen kielellä lippu, mutta lipun oston jälkeen loppuu yhteys suomeen ja suomen kieleen.
Sitten astutaan harmaalle alueelle, johon moni lannistuu.
Kuluttajansuojaan yhteys. - Anonyymi
Travellink ei ilmoita missään voimassa olevaa sähköpostiosoitettaan, ja se on harkittu asiakaskontaktien välttäminen.
Emme enää koskaan asioi heidän kanssaan.Travellink paska.Ei saa yhteyttä ja luvanneet 72h sisällä tehdä muutoksen lentolippuun.Nyt mennyt 100h ja ei mitään ilmoitusta.Istuinpaikkoja ei saa varattua.Epäselväksi jää onko alkuperäinen lentovaraus enää voimassa,koska pyysin siihen muutosta.Sovellus ilmoittaa ainoastaan lennon tiedoissa,että "käsittelyssä".Ainoastaan "robotti" sekoilee.Sähköpostiini tuli ihme- kyllä alkuperäinen lentovaraus,jossa varausnumero.Joutuu kait ottamaan "riskin" ja lähtemään lentoasemalle taxilla ilman varmaa tietoa siitä,että check-inn onnistuu kentällä,koska netissä sitä ei voi etukäteen tehdä.Myöskään mitään hotellivarauksia ei voi etukäteen tämän epävarmuuden takia tehdä.Tosi törkeetä!Otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä...
- Anonyymi
Samaa jatkumoa. Ostin ulkomailta lennon takaisin Suomeen, rahat lähti, ja sähköpostiin viesti että varaus onnistunut ja tuli varausnumero. Seuraavana päivänä tuli taas sähköposti, varauksenne on peruuntunut, veloitettu summa on palautettu tilillenne. On viikonloppu, Travellinkin asiakaspalvelua ei löydy, Espanjaan en aio soittaa. Samaan hyömyyn Nordean verkkopankki, jonka kortilla matka on maksettu, on jälleen tilapäisesti
out of service. Nordean asiakaspalvelua ei ole muutenkaan viikonloppuna, kuin se puhuva pölynimuri joka ei ymmärrä kysymystä, joten ongelman ratkaisu siirtyy useilla päivillä. Kuitenkin kotimatkalle pitäisi myös päästä, ja sehän ei onnistu ennen kuin peruuntuneen matkan veloitus palautetaan tilille. Nyt tietoa ei saa mistään, milloin tämä tapahtuu, ja kumpi vastaa rahojen palautumisesta tilille, pankki vai matkatoimisto. Todella kurja tilanne. Jokainen ylimääräinen päivä ulkomailla maksaa. Sain vasta kuulla että Travellink on samaa yhtiötä kuin tämä Obodo, ja pääpaikka on Espanjassa. Obodon kanssa olin samankaltaisissa vaikeuksissa jo aiemmin välimeren maissa matkustellessa, lippurahat lähti tililtä mutta lippua ei tullut. Tämänkin asian selvittäminen oli silloin hidasta ja vaikeaa, enkä olisi onnistunut tuskin ollenkaan, jollen olisi käynyt pyytämässä apua eräältä matkatoimistolta. Heillä oli tieto ja taito saada yhteys Obodoon, ja sain kuin sainkin rahat takaisin, mutta meni monta päivää aikaa, ja rahaa kului turhaan odottaessa.
Loppuu yhteistyö Travellinkin kanssa tähän. Ei ole mieltän ottaa riskiä matkatoimiston kanssa jolla ei ole asiakaspalvelua hädän hetkellä saatavissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574