Aki Nummelinin syrjintä puolueesta ulos

Puoluehan ei ole mikään julkinen yhdistys, jossa erilaisuutta suvaitaan. Siellä saa kilpailla ja ulossulkea. Olet siellä vain niin kauan kuin olet suosittu tai hiljainen tavisjäsen.

Tai siis epädemokraattinen tavallinen suomalainen puolue.

Minulle on tehty niin rugbyssä, poliittisissa puolueissa, pyöräilyseurassa, jalkapalloseurassa, kouluissa, työpaikoilla, lastensuojelussa ja aina valheita käyttämällä.

Aki Nummelin kirjoitti

Vuosien 2015-2016 välisenä aikana minuun alettiin kohdistaa vasemmistoliiton toimesta kaikenlaisia toimenpiteitä, joiden tavoitteena oli ajaa minut ulos puolueesta (olin silloin vasemmistoliiton edustajana Porin kaupunginvaltuustossa, siis jo 1.1.2001 lähtien). Kävin vasemmistoliiton kanssa myöhemmin oikeuttakin, jonka voitin kaksi kertaa.
Ensimmäisen jutun kuulin asiasta syksyllä 2015, jolloin vedin porilaisessa Pormestarinluodon lähiössä työllisyysprojektia. Tuolloin yksi projektiin työllistetty kertoi minulle, että Tapio Furuholm -niminen vasemmistoliiton paikallispoliitikko (oli valtuustoryhmän puheenjohtaja) oli kutsunut koolle isomman kokouksen (myös tämän työllistetyn), missä Furuholm oli kertonut, että "Aki Nummelin sekoittaa koko Porin vasemmistoliiton".
En uskonut miehen juttuihin ja pidin niitä pelkkänä typeränä kehuskeluna, mutta sen jälkeen tapahtui useita asioita, joista yksi viimeisimmistä ennen varsinaista iskua oli se, että kesäkuussa 2016 olin lenkkipolulla ja Furuholm soitti minulle. Hän kertoi minulle, että "sinun pitää vannoa uskollisuutta Raisa Rannalle (nykyään Satakunnan Vasemmistoliiton tosiasiallinen johtaja ja varakansanedustaja)". Olin täysin pöyristynyt ja lähinnä uskoin, että Furuholm oli kännissä. Kieltäydyin tietysti tarjouksesta pikaisesti, koska eihän tällaista vapaamuurarimeininkiä nyt vasemmistossa voi olla.
Meni muutama päivä ja minut erotettiin vasemmistoliiton Porin valtuustoryhmästä erittäin traumaattisten toimien seurauksena.
Tapio Furuholmin poika on Turussa ehdolla vasemmistoliiton ehdokkaana ja Li Andersson tekee kaikkensa, jotta hänet valittaisiin eduskuntaan Yrttiahon sijasta. Uskoakseni tämä selittää Furuholmin toiminnan (lupauksia on jaeltu).

5

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Minulle on tehty niin rugbyssä, poliittisissa puolueissa, pyöräilyseurassa, jalkapalloseurassa, kouluissa, työpaikoilla, lastensuojelussa ja aina valheita käyttämällä."

      Voitko kertoa lisää näistä kokemuksista? Mitä sinulle tehtiin jalkapalloseurassa tai rugbyseurassa?

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17776832o

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      ”Minulle on tehty niin rugbyssä, poliittisissa puolueissa, pyöräilyseurassa, jalkapalloseurassa, kouluissa, työpaikoilla, lastensuojelussa ja aina valheita käyttämällä.”

      Ainoa rugbya, poliittisia puolueita, pyöräilyseuraa, jalkapalloseuraa, kouluja, työpaikkoja ja lastensuojelua yhdistävä tekijä olet sinä itse. Onhan sekin selitys tietenkin mahdollinen, että kaikki muut ihmiset kaikissa mahdollisissa paikoissa ovat ilkeitä mulkkuja (ja sitäkin vain ja ainoastaan sinulle, sillä suurin osa ihmisistä ei koe joutuvansa kiusatuksi ja syrjityksi kaikkialla), mutta mielestäni se ei tässä tilanteessa ole yksinkertaisin ja todennäköisimmin oikea selitys.

      • Anonyymi

        Ei, yksinkertaisin selitys on useimmiten valhe ja totuus on monimutkaisempi: esim. Maa näyttää litteältä mutta on vaikea todistaa pyöreäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, yksinkertaisin selitys on useimmiten valhe ja totuus on monimutkaisempi: esim. Maa näyttää litteältä mutta on vaikea todistaa pyöreäksi.

        On toki joitakin tapauksia, jossa havainnot ja perspektiivi ovat puutteellisia ja johtavat siksi väärään päätelmään, kuten Maan litteyteen tai että Aurinko kiertää Maata. Tämä ei kuitenkaan ole sellainen tapaus.

        Matti ja yhdeksän muuta testihenkilöä koeajavat Helkaman, Tunturin, Soliferin ja Jopon uudet polkupyörät. Matti kaatuu Helkamalla, Tunturilla, Soliferilla ja Jopolla. Kukaan muu testihenkilö ei kaadu millään polkupyörällä. On tietenkin mahdollista, että juuri Matille osui kaikista pyöristä ajokelvoton yksilö, mutta todennäköisempää on silti, ettei Matti osaa ajaa polkupyörällä – etenkin kun kaikki Matin testaamat pyörät kulkevat moitteettomasti muiden testihenkilöiden ajamina.

        Voidaan päätellä, että polkupyöriä ei ole suunniteltu Matin erityistarpeita huomioiden. Matti voi luonnollisesti vaatia kaikkia polkupyörävalmistajia muuttamaan kaikki mallinsa Matin tarpeisiin sopiviksi, mutta niin ei tule tapahtumaan. Mustelmien välttämiseksi Matin olisikin järkevintä pysyä kaukana tavallisista polkupyöristä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe