Päivän sisällä. mitä suositellaan eli 5 krt vai joku muu määrä esim 3 kertaa. Tähän lasketaan muutkin ruoat kuin pääruoka.
Te jotka olette hoikkia, monta kertaa syötte päivässä?
Anonyymi-ap
6
379
Vastaukset
Syön 5 ateriaa päivässä mut en liho yhtää
53 kg
171 cm- Anonyymi
Viis ateriaa; (56kg ja 179cm)
- Anonyymi
Syön todella vaihtelevasti. Arkena syön aamupalan, välipalan ja päivällisen, mutta lomilla ja viikonloppuisin pyrin syömään neljä kertaa päivässä. Tästä mun ruokailu mallista ja määrästä ei pidä todellakaan ottaa mallia!
- Anonyymi
5 ateriaa eli ihan normaalisti. Ruokavalio vaikuttaa varmaan enemmän kuin ruoan määrä. Ja geenit vaikuttaa myös.
- Anonyymi
noin 72.
Olen ihan normaali painoinen (108 kg)
Syön ehkä 2-5 kertaa päivässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591