Päivän sisällä. mitä suositellaan eli 5 krt vai joku muu määrä esim 3 kertaa. Tähän lasketaan muutkin ruoat kuin pääruoka.
Vastaukset 6
Syön 5 ateriaa päivässä mut en liho yhtää
53 kg
171 cm- Anonyymi
Viis ateriaa; (56kg ja 179cm)
- Anonyymi
Syön todella vaihtelevasti. Arkena syön aamupalan, välipalan ja päivällisen, mutta lomilla ja viikonloppuisin pyrin syömään neljä kertaa päivässä. Tästä mun ruokailu mallista ja määrästä ei pidä todellakaan ottaa mallia!
- Anonyymi
5 ateriaa eli ihan normaalisti. Ruokavalio vaikuttaa varmaan enemmän kuin ruoan määrä. Ja geenit vaikuttaa myös.
- Anonyymi
noin 72.
Olen ihan normaali painoinen (108 kg)
Syön ehkä 2-5 kertaa päivässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501