Veikkauksen pelien pelaaminen kaupan kassalla

Anonyymi-ap

Miten helvetin tampio pitää olla että pitää tehdä Veikkauksen pelejä kaupan kassalla kun voit pelata kotona tietokoneella tai puhelimella. Ei saatana...

23

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä rahamiehillä kun on varaa siihen. Uikuta sinä köyhä ja odota vuoroasi.

      • Anonyymi

        Sitä varten ne pelit siellä on, että pelataan, Revi sinä vain Pelihoususi ! hiih hii piip


      • Anonyymi

        Kait teillä rahamiehillä, jos kellä , on pelit ja vehkeet kotonakin. EI rahamiehet kauppojen kassoilla lusmua...


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17777117l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Köyhillä ja työttömillä on aikaa odotella. Pitäähän sitä näyttää kenellä varaa on. 🤑🌞👍

    • Anonyymi

      Kaikilla ei ole niitä pirun keksintöjä, eli ÄLYVEHKEITÄ.

      • Anonyymi

        Etkö osaa käyttää? Oletko tampio?


    • Anonyymi

      Joo kyllä ottaa joskus kupoliin kun käy lounasruuan ostamassa esim. keskustan S-marketista niin jonon eteen mutta onneksi on keksitty itsepalvelukassat!

    • Anonyymi

      Kassalla ostetuissa ja arvotuissa lapuissa ollut isoimmat voitot.

    • Anonyymi

      Miten helvetin tampio pitää olla, ettei tilaa niitä ruokia kotiinkuljetuksella, jos jonottaminen ahdistaa? Ookkonää köyhä vai mikä vaivaa?

      • Anonyymi

        Minun ruokia ei wolttikuukerit kuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ruokia ei wolttikuukerit kuskaa!

        Älä sitte tampio vingu siellä


      • Anonyymi

        Oletko hoksannut että vaikkapa olutta ei voi ostaa kuin kassalta itse.


    • Anonyymi

      Junk, junk - on niitä jonotyyppejä, ruotsalaissukuinen homppeli tiesivät kertoa. 🤮

      • Anonyymi

        Mikä roska?


    • Anonyymi

      Ihan vaan sinun kiusaksi pelaan veikkaukset kaupan kassalla.

    • Anonyymi

      Nämähän ovat niitä, joilla ei polla säteile paljonkaan. Kenestäkään tai mistään ymmärtämättä nämä tyhmät jarrut hidastuttavat kassajonoa. Samanlainen tollisko on minun työmaalla hidastuttamassa kaikkien työpanosta...ja itse tämä tollo ei ymmärrä häippästä takavasemmalle jääden ansaitulle osa-aikaeläkkeelle.

    • Anonyymi

      Miks sitä kaljaa pitää kaupasta ostaa, kun sitä saa baarista ja viinakaupasta?

    • Anonyymi

      pientähän tuo on kun r-kioskilla hakevat henkilötodistuksia ja ulkomaalaiset sönköttää puoli tuntia preepaidd internet.. mina osta.. ymmärra sina? ei, vääri meni.

      täytä lappu, luettele numerot.. miten se meni?

      r-kipsalla byrokratiaa tuntuu liikaa olevan ja mikä grillikin siellä? tuo henkkarien ,passien haku sais kyl muualle siirtää ne, tajuttoman hidasta

      • Anonyymi

        On sulla ongelmat. Ihme ininää aikuiselta. Olethan aikuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ongelmat. Ihme ininää aikuiselta. Olethan aikuinen?

        Sinä taidat olla tyhmä. Lähde mukaan nykyaikaan niin elämä helpottuu. Älä vaan sano että käyt vielä pankissa maksamassa laskut...


    • Anonyymi

      Hitaat ja ärsyttävät aasiakkaat> Ladotaan kaaikessa rauhassa hihnalle ne ostokset, sitten veikkauksen pelit >Jokaikinen mahdollinen arvonta, ja pino veikkauskuponkien tarkistusta samalla. (Netissäkin voi pelata). Sitten kaivellaan rahakukkaroa, korttia ei osata käyttää, no huh...tunnusluku ei passaa..ja taas uudelleen...jono kasvaa ja wituttaa odottaa jonossa...pimpelipom, kassalle tarvitaan apua..voi wittu! :(

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe